tomzzi je napisal/-a:
Jaz se pa ne vozim praktično NIČ po AC (večinoma regionalka) in večkrat avto krepko v obrate pritisnem pa imam porabo po BC 5.5l/100km. Na roke preračunano je pa ene pol litra več.
IcEm4n je napisal/-a:emozul je napisal/-a:Evo en test, ki govori, da nov opel ne pokuri malo glede na konkurenco:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... kw-active/
Bla bla bla... Kar verjemi tem testom, ki nimajo niti mal veze z realnostjo.
Polo78 je napisal/-a:Dejstvo je, da je bil glavni problem Astre J prevelika teža in odtod tudi večja poraba. Ko malo gledam povprečne porabe na spritmonitorju, se gibajo že kar krepko v rangu avtomobilov, ki so razred višje.
In ko preberem tole:tomzzi je napisal/-a:
Jaz se pa ne vozim praktično NIČ po AC (večinoma regionalka) in večkrat avto krepko v obrate pritisnem pa imam porabo po BC 5.5l/100km. Na roke preračunano je pa ene pol litra več.
..., mi postane jasno, da je Astra J vse prej kot varčna. Približno tako porabo imam jaz na Mazdi 6 (natančneje 5,9L/100km - povprečje po skoraj 100.000 prevoženih km), s tem da več kot 80% vseh km naredim na AC in se konkretno vozim (130-160 km/h). Na regionalki bi imel vsaj pol litra manj, če ne še kaj več, da bi pa porabil omenjenih 6 litrov si pa sploh ne predstavljam kaj bi moral počet z avtom, da bi dosegel tako visoko porabo.
Ker je pa tole tema o novi Astri, ki je kot vemo konkretno shujšala, verjamem, da bo to rezultiralo v manjši porabi. In zato ne razumem kako nekateri že vnaprej pišete češ, da bo tudi nova Astra imela višjo porabo napram konkurenci, če avto sploh uradno še ni zunaj in ni nobenih testov?!
emozul je napisal/-a:A naj tebi verjamem?
Saj nisem to vzel za sveto, je pa verjetno neka orentacija.
Opel, če mene vprašate, gre samo na zunanjost (oblika), ostalo je pa tako, tako.
pri omenjenih 160 kilometrih na uro v zadnji prestavi (po trditvi potovalnega računalnika) porabi več kot devet litrov za 100 kilometrov, pri polnem plinu pa se dvigne na nekaj čez 10 litrov na 100 kilometrov
emozul je napisal/-a:Za Astro J, ti dam čisto prav.
Citiram iz testa za Astro K
Opel Astra 1.6 CDTi (100 kW) Active
Rezultat: ugodnejših, a še vedno ne odličnih 5,2 litra na normnem krogu. Za primerjavo: 150-'konjski' Seat Leon je porabil tri decilitre manj, dvolitrska Insignia sedem decilitrov manj, Kia Cee'd liter manj, še celo precej zmogljivejši Golf GTD je bil za tri decilitre varčnejši. Škoda, saj je motor sicer tih in dovolj uglajen, in ko je vožnja zmerno živahna, tudi pri porabi ne odstopa od povprečja: testna se je ustavila tik nad šestimi litri. Ob tem seveda velja omeniti, da Astra ne sodi med lahkokategornike in da za rezultate na normnem krogu ni kriv le motor – ta mora vendarle premikati skoraj tono in pol avtomobila, pri konkurenci pa so te številke manjše.
Polo78 je napisal/-a:emozul je napisal/-a:Za Astro J, ti dam čisto prav.
Citiram iz testa za Astro K
Opel Astra 1.6 CDTi (100 kW) Active
Rezultat: ugodnejših, a še vedno ne odličnih 5,2 litra na normnem krogu. Za primerjavo: 150-'konjski' Seat Leon je porabil tri decilitre manj, dvolitrska Insignia sedem decilitrov manj, Kia Cee'd liter manj, še celo precej zmogljivejši Golf GTD je bil za tri decilitre varčnejši. Škoda, saj je motor sicer tih in dovolj uglajen, in ko je vožnja zmerno živahna, tudi pri porabi ne odstopa od povprečja: testna se je ustavila tik nad šestimi litri. Ob tem seveda velja omeniti, da Astra ne sodi med lahkokategornike in da za rezultate na normnem krogu ni kriv le motor – ta mora vendarle premikati skoraj tono in pol avtomobila, pri konkurenci pa so te številke manjše.
Na AM testu so imeli faceliftano Astro J in ne K. Le kako bi lahko imeli Astro K, če je še sploh ni uradno zunaj? Torej prepričan sem, da bi se z enakim motorjem v cca. 150kg lažjem avtu, kolikor bo nekje Astra K lažja, dalo doseči dosti ugodnejšo porabo. Morda (?) so pa rezerve še tudi v motorju, to je pa tudi možno...
The TCR series, inaugurated in 2015, is based on a three-pillar concept that includes national and continental championships along with the global TCR International Series – all of which have exactly the same technical regulations. Therefore, a TCR vehicle can be used worldwide without undergoing any technical modifications. The two-liter turbo-charged engines have an output of 330 hp and maximum torque of 410 Nm.
tomzzi je napisal/-a:Na prostoru znotraj je kar pridobila.
https://www.youtube.com/watch?v=aTxZnxNeQm4
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 115 gostov