Polo78 je napisal/-a:/.../ Tudi smiselnost postaviti slednjega [ročico menjalnika] ob volan, kar so imele že stare ameriške kante, ne vem, če je od tega kakšna korist oz. zopet kaj je bilo tako hudo narobe s klasično ročico DSG menjalnika ali pa gumba pri najnovejših?
Polo78 je napisal/-a:Zanima me tudi kako se bo v praski navaditi na rešitev - imeti vse kontrole (smerokazi, luči in brisalci) na levi obvolanski ročici, zdaj, ko je desno zasedel menjalnik? Tudi smiselnost postaviti slednjega ob volan, kar so imele že stare ameriške kante, ne vem, če je od tega kakšna korist oz. zopet kaj je bilo tako hudo narobe s klasično ročico DSG menjalnika ali pa gumba pri najnovejših?
Ruska_Luc je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:/.../ Tudi smiselnost postaviti slednjega [ročico menjalnika] ob volan, kar so imele že stare ameriške kante, ne vem, če je od tega kakšna korist oz. zopet kaj je bilo tako hudo narobe s klasično ročico DSG menjalnika ali pa gumba pri najnovejših?
So imele "stare ameriške kante" , imajo tudi npr. mercedesi. Ko sem prvič uporabljal avto s to ročko, mi je bilo grozno tuje. Po dveh vožnjah sem že obvladal. Korist je v tem, da je ta ročka postavljena na mesto, kjer ne zaseda uporabnega prostora - tako imaš bolj uporabno sredinsko konzolo.
+1 za manjko fizičnih gumbov. Čakam na prepoved integracije bistvenih avtomobilskih funkcij v menije zaslonov - to je preveč podobno uporabi telefona, zato tudi nevarno
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov