Gricko je napisal/-a:glih ta platišča so zakon (od gta in 8c) ...tista špriklasta so sicer lepa, ampak jih dobiš od vsake firme, ki dela platišča, medtem ko prve so pa nekaj posembega!
Se strinjam.
Men so tud zakon ta platišča.
Velký sedan Alfa Romeo, ať už se bude jmenovat 169, či jakkoli jinak, bude sdílet platformu LX s aktuálním Chryslerem 300C a Dodge Charger. Jedná se tedy o klasiku s pohonem zadních kol. Naposledy ji automobilka v této třídě nabízela v letech 1984-1987 v podobě řady 90.
Design bude sportovní ve stylu vozů zcela nelogicky označovaných čtyřdveřová kupé, jen doufejme, že těch dveří nebude ve skutečnosti pět, jako u mnohých z nich. Ve tvarech najdeme zřetelné odkazy na ostatní aktuální modely, zejména MiTo, Giuliettu a 8C Competizione.
Pod kapotou uvidíme zážehové i vznětové motory. Vrcholem nabídky by měl být dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec s elektrohydraulickým ovládáním sacích ventilů MultiAir. Z relativně malého objemu 3,0 l nabídne až 298 kW (406 k). Zatím není známo, kdy se nové velké alfy dočkáme, může to trvat i několik dalších let.
Snímky ve fotogalerii ukazují vizi velkého sedanu Alfy Romeo, kterou prezentoval na auto.cz designér Ján Bujňák
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
lizard je napisal/-a:Jaz ne verjamem zaenkrat nič, sploh pa ne zgodbice o nekem 3.0 V8, pa s kje to novinarji poberjeo? takega motorja ni, ne pri celotni Fiat grupi in ne pri fantih čez lužo.
Po forumu brska: Switch in 113 gostov