Fenix_ je napisal/-a:Med novimi tehnologijami iz ospredja, o katerih poroča Autocar, bo nekakšna "elektro-mehanična pomoč za prisilno polnjenje".
O tej tehnologiji za zdaj ni podrobnosti, vendar pri britanski reviji špekulirajo, da gre za podobno rešitev, kot jo je
Ford predstavil v svojem 1,0-litrskem ecoboost motorju. Uporablja na elektriko gnan kompresor polnilnega zraka, ki zagotavlja,
da je v sesalnem sistemu vedno dovoljšen pritisk in da se lopatice polnilnika zraka vedno vrtijo. S tem bi zmanjšali
turbo luknjo in poskrbeli za večjo odzivnost motorja, prav tako bi ga lahko naredili bolj ekonomičnega.
Fenix_ je napisal/-a:Tudi Mazda razvija napredne bencinarje prihodnosti z izjemno kompresijo
Druga tehnologija na mizi je stalno spreminjanje kompresijskih razmerij, s čimer je mogoče glede na potrebe
prilagajati delovanje motorja za optimalni izkoristek. Ta princip pa gotovo pomeni velik izziv za inženirje.
Fenix_ je napisal/-a:Tretja tehnologija je v nekaterih drugih znamkah že uporabljena tehnika jadranja, ko se motor in menjalnik
odklopita drug od drugega, ko avto med vožnjo pelje sam od sebe, denimo po blagem klancu navzdol.
Fenix_ je napisal/-a:Volkswagen gotovo ni rekel zadnje besede niti glede tehnike izklapljanja valjev, ki jo denimo pozna 1,4-litrski TSI v golfu,
pa tudi drugih modelih. Če bo uspelo Nemcem vse te tehnologije združiti v delujočo celoto, rezultat gotovo ne bo izostal, a ne
na račun voznih lastnosti.
Težava je le, ker Slovenci še posebej pri koncernskih modelih tipa golf izrazito prednost dajejo dizlom.
Blasphemer je napisal/-a:Mislim te VAG novotarije mi je smešno brat, a po informacijah kolega mehanika v eni od VAG avtohiš še 1.2 in 1.4 TSI ne znajo zrihtat po nekaj letih proizvodnje. Kaj bo šele takrat.
Ta VAG je vsako leto bolj podobn Applu al pa samsungu, prodaja par let stare tehnologije kot nove in inovativne. Če si največji ni nujno da si najboljši.
Blasphemer je napisal/-a:5 let nazaj ko so prišli 1.2 in 1.4 TSI so bili res inovativni in edini na trgu. Zdaj je konkurenca čisto na nivoju TSI oz. jih nekateri prekašajo.
Kaj se pa tiče teh personalizacij v obliki haldex sklopke in nastavljivega podvozja so bolj premium stvari, kot nekej za navadnega smrtinika, ker drugače bi vse firme ponujale take stvari. Očitno se to ne splača...
DSG je super stvar, če bi delovala 200k km tako kot mora. Pa roko na srce redkokater zdrži tolko.
Dejstvo je da avtomobili ponujajo vsako leto več za isti dnar, posledično je treba nekje pršparati da lahko ponudiš toliko gadgetov. Temu primerno kvaliteta trpi, kar je realnost pri vseh znamkah, samo eni si tega nočejo priznati. In verjemite mi da vem o čem govorim, ker delam v avtomobilski industriji.
Bat_zajla je napisal/-a:Fiatovi multiair sistem je nekaj novega na trgu, ampak v praksi se še ni pokazal za kaj prida sistem. Če primerjamo 120 konjska motorja, ima TSI dokaj nižjo porabo klub "zastarelosti". Ta sistem nadzorovanja ventilov je prihodnost, vendar ga bodo morali dodelati, ker to še ni to.
xxl je napisal/-a:Bat_zajla je napisal/-a:Fiatovi multiair sistem je nekaj novega na trgu, ampak v praksi se še ni pokazal za kaj prida sistem. Če primerjamo 120 konjska motorja, ima TSI dokaj nižjo porabo klub "zastarelosti". Ta sistem nadzorovanja ventilov je prihodnost, vendar ga bodo morali dodelati, ker to še ni to.
1.4 120 KM ni multiair,ampak 135,140,170.Kombinirana poraba moje Alfe 170KM je 5,8,TSI 105 s ketno pri Golfu istega letnika 2011 je 5,7,razlika v konjih pa ogromna,toliko o dodelanosti.Poraba v praksi je nekaj drugega,odvisna od marsičesa in marsikoga
J.McLane je napisal/-a:... xxl je govoril za deklarirano porabo, ne za njegovo
jordan je napisal/-a:Me zanima, kdaj bo prišel čas, ko bo poraba enako močnih motorjev, bencinskega in dizelskega agregata, identična tudi pri porabi. Pa ne zgolj na papirju, ampak dejanska na spritmonitorju.
J.McLane je napisal/-a:jordan je napisal/-a:Me zanima, kdaj bo prišel čas, ko bo poraba enako močnih motorjev, bencinskega in dizelskega agregata, identična tudi pri porabi. Pa ne zgolj na papirju, ampak dejanska na spritmonitorju.
Takrat ko bo bencinski agregat 12% bolj učinkovit od dizelskega, ali ob svetem nikoli
Resno, primerjava v litrih ni na mestu, energetsko je 5 l dizla = 5,6 l bencina. Nižja cena dizla je pa dar države.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov