MasTTer je napisal/-a:Veš kak pravijo: Bolje išta nego ništa Carglass lepo živi od tega, vendar so popravila bolj dobičkonosna kot sama zamenjava.
Oče pravi, da je njegov kolega že pred 15-imi leti delal ta popravila na steklih, bil je pa urar po stroki..... Sedaj se očitno vrača ta trend popravljanja, ki je za zavarovalnice zelo zanimiv, zaradi manjših škod. Original je tudi original. In kot nenazadnje tudi do narave je bolj prijazno popravit kot takoj zamenjati zaradi ene pikice, pač kar se seveda da.
Tu bo v bodoče potencial za dodaten zaslužek serviserjev, če spet ne bo to nekaj velikih podjetij z pogodbami izvajalo za vso slovenijo, kot je primer pri leasing hišah.
MasTTer je napisal/-a:Atrox je napisal/-a:MasTTer je napisal/-a:Nova vozila povzročijo manj škod, kot starejša. Zdaj zakaj, si lahko vsak po svoje razlaga (ali bolj pazijo, mogoče ESP, ABS, nova vozila vozijo starejši, starejša vozila mlajši in neizkušeni....). Torej bi lastniki starejših vozil morali več plačati, kot lastniki novih vozil.
In enako je tudi pri kasko kritju. Jaz sem tudi tako razmišljal, da bi za starejša vozila morali manj plačati, vedar temu sploh ni tako. Recimo ena zamenjava vrat ali havbe pri popolnoma novem ali 10let starem vozilu je cenovno isto. Prav tako je pri popravilu škod.
1.) Citation needed.. od kje si to pobral?
2.) Kaj je novejše, kaj je starejše vozilo? Kje je meja?
1. To so skrbno izračunani in analizirani podatki "naše" zavarovalnice, tako da morejo popolnoma držati...vsaj za našo zavarovalnico, vendar je slika bolj ali manj pri vseh zav. enaka.
Atrox je napisal/-a:MasTTer je napisal/-a:Atrox je napisal/-a:MasTTer je napisal/-a:Nova vozila povzročijo manj škod, kot starejša. Zdaj zakaj, si lahko vsak po svoje razlaga (ali bolj pazijo, mogoče ESP, ABS, nova vozila vozijo starejši, starejša vozila mlajši in neizkušeni....). Torej bi lastniki starejših vozil morali več plačati, kot lastniki novih vozil.
In enako je tudi pri kasko kritju. Jaz sem tudi tako razmišljal, da bi za starejša vozila morali manj plačati, vedar temu sploh ni tako. Recimo ena zamenjava vrat ali havbe pri popolnoma novem ali 10let starem vozilu je cenovno isto. Prav tako je pri popravilu škod.
1.) Citation needed.. od kje si to pobral?
2.) Kaj je novejše, kaj je starejše vozilo? Kje je meja?
1. To so skrbno izračunani in analizirani podatki "naše" zavarovalnice, tako da morejo popolnoma držati...vsaj za našo zavarovalnico, vendar je slika bolj ali manj pri vseh zav. enaka.
Nisi me dobro razumel. Jaz rabim en dokument, raziskavo, analizo pod katero je nekdo podpisan, da ga lahko potem za j***a držim, če se izkaže, da trosi laži.
Atrox je napisal/-a:Sami sebi že ne bodo lagali. Lahko pa druge nategujejo z lažnimi podatki in lažnimi raziskavami češ, to je njihova dobra in nepristranska raziskava, ki pa je zaradi takšnih ali drugačnih razlogov ne smejo objaviti. Zakaj bi ji verjel?
Dokler ni črno na belem napisano kaj je to za ena raziskava, kdo jo je plačal in s kakšnim namenom, jaz tej "raziskavi" ne bom verjel.
Doche je napisal/-a:Katera zavarovalnica pa je to, da se je lahko ognemo?
MasTTer je napisal/-a:Doche je napisal/-a:Katera zavarovalnica pa je to, da se je lahko ognemo?
Zakaj bi pa to naredil?
Če si varen voznik in ne narediš nobene škode po delnih kombinacijah, prideš ceneje skoz kot pri konkurenci (gledano brez raznoraznih izrednih popustov in teh fint).
Če se ti pa zgodi kakšna poškodba iz delnih kasko kritij, pa si soudeležen z 0€, 50€ ali 100€ franšize.
Ni vse črno in belo. Druga največja splošna zavarovalnica pri nas..... AS (Adriatic Slovenica).
odprti clio je napisal/-a:Pa saj ima Tilia "obvezno" franšizo na H kombinacijo pri 2. in 3. škodi, in sicer 75 €. Meni je zadeva popolnoma jasna, ker je škodni rezultat neverjetno visok. Vsak, ki ima kasko ali delno kombinacijo, bo sigurno vsaj 1 X na leto uveljavljal škodo skoraj v višini premije. Potem pa še "modri nasveti izza gostilniških pultov" - ala, kaj boš plačeval poliranje luči in menjavo šip, zavaruj šipe za 30 € pa je.
Jaz podpiram obvezno franšizo odvisno od tipa škode. Divjad bi definitivno pustil 1. škodo brez odbitne, parkirišče in stekla pa obvezno z odbitno, kot tudi točo. Še vedno pač plačaš soudeležbo 75 € na škodo v vrednosti denimo 500 €. Močno bi se zmanjšale goljufije, če nič drugega - ker ima vsak "svojega", ki to naredi za par 10 €.
LukL je napisal/-a:
Tuki se glih ne strinjam, kao divjad ni doplačila, točo pa ja ? Tu ni logike
A ti točo popravi kdo za par 10 eur???
Pa tud 100 euro je kr huda tarifa glede na to da si že plačal zavarovanje
MasTTer je napisal/-a:virtuoso89: Samo pri Generali se da odkupit z določenim doplačilom, ali se motim?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov