denis099 je napisal/-a:težave z vztrajnikom že pri 57t km?? no pri moji astri, ki je 1.6 nebom imel teh težav :S
če prav razumem, se mi zamenjava torej ne splača? Insignia mi vizualno deluje dosti višji rang kot Astra, očitno neupravičeno?
Kaj bi naredili vi? Zamenjali Astro z Insginio in doplačali recimo 5tisoč ali raje ne? Za novo Astro nisem navdušen oz. je sploh nebi imel.
Ce pogledas malo po oplovih forumih bos nasu, kar nekaj primerkov menjave vztrajnika + celoten set sklopke tudi pod 100k km. Ni pa receno, da bo tudi pri tej tako nasa ima se orginalno pri nek 180k km. Pri Astri nevem kako je pri insigniji pac dvomasni vztrajnik tezava, ki si jo deli se C5, 508, V50, Mondeo oz. avtov z dvomasnim.
Drugace pa vztrajnik ponavadi gre postopoma in ne kar od enkrat, zaznas dosti prej. Kadar ga pa menjas pa gres kit iskati v Avstrijo ker je 50% cenejsi in tu zamenjas. Recimo za 407 2.0 HDI pri nas bi nas set stal 457 EUR v gradcu pa smo ga dobili za 233 EUR + olje za menjalnik.
Med Insignio (limuzino) in Astro (limuzino/hatchback) ne bos videl astronomske razlike. Moje edino slabo mnenje o Insigniji in nasplosno Oplovih avtih je to, da so zelo prevec trdi v vseh kombinacijah opreme. Ce si visok nek 185+ ali imas tezave z hrbtenico ti nebo prevec lepo v Insigniji.