Jitter\'s je napisal/-a:Hvala za nasvete! Malo razmišljam tudi o rabljenem Foresterju, ki je cenovno dostopen + me je navdušil s svojo trpežnostjo.
Sam imam že četrtega foresterja. Na relacijo pije med 8 in 9 litrov, če voziš normalno, če ga poteraš in po mestu je poraba 10. Kvaliteta avtomobila je visoka, narejen je robustno in deluje zelo suvereno po vseh podlagah (tako na asfaltu, kot makadamu, blatu in terenu).
Servisi niso dragi. Postavitev na začetno stanje pa je. Ker je pregovorno zelo trpežen avto, ga večina ne servisira tako kot bi moralo biti, ampak menja samo olje, svečke in filter, ter na 100k kilometrov po možnosti samo jermen in vodno pumpo, brez napenjalcev in rolc, končnike menjamo samo tisti, ki ga hočemo dolgo časa voziti in ki se vozimo dost po terenu, ker to menjaš preventivno, da nebi kje odtrgal gume.
Če ga misliš kupit, potem je Prva stvar, ki jo preveriš zadnji blatniki. Greš z roko do vrha fedra in jo obrneš proti sebi ter potipaš pleh, kakšen je. Če se premika ali so luknje, pojdi stran, razen če ti ga proda za dost nižjo ceno. Tak avto je gnil in se ga ne splača kupit, razen, če ga dobiš izredno poceni, da boš plačal nekomu, da ga pošvasa. Švasanje je pa od 200 do 700 evrov, odvisno, kaj je še treba menjat.
Mašina ni problematična, ti pa predlagam, da kljub temu, da prodajalec trdi, da so narejeni vsi servisi, narediš kompleten veliki servis (vsi jermeni, vodna pumpa, napenjalec in 2 ali 3 rolce (odvisno od modela), ter vsi filtri in vsa olja (menjalnik, zadnji diferencial, zavore, sklopka). Tak servis te bo pri popoldancu prišel okoli 500€, ampak boš na stanju, kjer potem na mašini delal samo še redne servise naslednjih 100k kilometrov.
Zadaj so skoraj vsi foresterji posedeni. Amortizerji in fedri skupaj stanejo nekje 260€ za zadaj in se jih splača menjat, čeprav noben tega ne dela. Dobi se pa tudi heavy duty fedre za zadaj, oba fedra prideta potem nekih 40 do 50€ dražje), da imaš 200kg dodatne nosilnosti v prtljažniku. Prednost je da četudi ga naložiš avto ne postane gliser, ampak še vedno stoji kot mora.
Če te pa še kaj zanima pa vprašaj.
Bo pa žena prodajala svojega foresterja v prihodnjih tednih, ker greva na outbacka (rabiva en večji avto). Je pa pred velikim servisom, zamnejani so pa diski in ploščice, zadnje pakne, ter delani redni servisi, zdaj bo še en zadnji ležaj bil zamnejan. Ga je pa že malo napadel "karies", bi bil malo za pošvasat.