Napisal/-a nebivedu Če apr 28, 2016 10:56 pm
Jitter\'s
Subaru in dizel ne gresta skupaj. Tisto je daleč od pravega trpežnega in zanesljivega subaruja.
Problem je pa v ljudeh, ki dizle vozijo in v mentaliteti teh ljudi, ne v samem avtu. Predpisana menjava dvomasnega vstrajnika je namreč med 60 in 80.000 kilometrov, cena je pa 1000 evrov za menjavo. In ker se pri teh kilometrih še nič ne pozna so vsi pametni in vstrajnika ne mnejajo. Ko pa vstrajnik začne crkovat (nekje med 120 in 150k kilometrov), se ne vrti več v centru, ampak ga vrti iz centra (eliptično). Če je slaba gred (2008 do 2011), potem bo odletela gred, če je preveč kaljena gred (2001 naprej) bo odletelo kaj drugega. Ponavadi se zdrobi kr blok motorja. V obeh primerih je popravilo vsaj nekje 4000€, če imaš srečo. Večina je nima in plačujejo po 7000 evrov.
Tako da če pogledaš na net in izbereš Subaru dizel, boš videl, da so vsi, ki se prodajajo, nekje pri teh kilometrih in še brez menjave gredi ali vstrajnika.
Edina varianta, da pri dizlu teh problemov nimaš, je da vzameš avtomatika. Avtomatik pa teh problemov nima (ker nima dvomasnega vstrajnika).
Zanimivo je pa to, da bencinarji nimajo teh problemov.
Old subarus never die, they just get faster!