Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
bobnista
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr jul 13, 2016 9:13 am

Nakup rabljenega passata karavan DSG vs. ročni dilema

Napisal/-a bobnista Sr jul 13, 2016 10:35 am

Najprej lepo pozdravljeni,

Sem nov uporabnik foruma, vem, da je bilo že nekaj malega napisanega o temi avtomatski vs. ročni menjalnik,
ampak mene konkretno zanimajo izkušnje in nasveti za Passata.

Kupujem namreč svoj prvi avto in po razmisleku sem se med Audi A4, Citroen C5, Peugeot 508 in Passat Variant odločil za slednjega.
Sem pa med pogovori s kolegi, mehaniki in trgovci naletel na različna mnenja glede menjalnika. Sam se sicer nagibam bolj k ročnemu,
ampak me vseeno zanimajo vaša mnenja z razlogi in še bolj izkušnje.
Kupujem pa nekje v rangu od l. 2011 in z do 180.000 km.

Vnaprej hvala z željo po čim več mnenjih in konstruktivno debato.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Nakup rabljenega passata karavan DSG vs. ročni dilema

Napisal/-a pskoda Sr jul 13, 2016 10:49 am

Kupi tisto, katero je bolj ohranjeno z oprijemlivo serviso ne neka lari fari pisna garancija, ker to je maček v žaklju in popolnoma nič drugega.
Ko bodo problemi boš lahko šel z tistim papirjem samo na WC na dolgo potrebo in tukaj ti bo najbolj v pomoč
Lp
 
Dizzy
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe apr 10, 2015 7:51 pm

Re: Nakup rabljenega passata karavan DSG vs. ročni dilema

Napisal/-a Dizzy Sr jul 13, 2016 3:05 pm

avtomatik na splošno se z ročnim težko primerja, je čisto drug način vožnje. gre v prvi vrsti za lagodje. recimo, če si gledal C5/508 2.0 motor, je not tipičen avtomatik, aisin, 6 prestav, svoje delo opravlja zelo solidno.

DSG je pa spet čisto svoj svet, hiter in res zelo udoben. kolega ima Passata, 1.6 z DSG-jem, in ga ne more prehvalit, je zelo zadovoljen. mislim pa da je potrebno biti pozoren, ali je s 6. ali 7. prestavami - ne vem iz glave, kateri je tisti problematični, je pa tist, ki ima suho sklopko problematičen. vsaj kolikor sem slišal od kolega, ko je kupoval. ampak njegov je imel vse črno na belem, ko ga je kupil, tako da se nima česa bati.

problem avtomatskega menjalnika je - olje. v avtomatiku je potrebno olje menjati na 60.000 km in ni nobenih problemov. problemi se začnejo, ko se olje menjalnika začne zanemarjat. problem je tudi v tem, da večinoma avtomatiki nimajo nikjer zapisanega tega, ali je olje bilo menjano ali ne, mi je pa kolega dal dober namig, kako veš, če je olje menjalnika bilo menjano ali ne - če ni bilo, naj bi bil čep, kjer olje izteče ven, popolnoma suh in "čist", če pa je bilo menjano, pa je potem vedno malo mastno in "umazano", če se razumemo. :)

sam imam sicer Priusa, ki ima avtomatski menjalnik (sicer spet čisto drug sistem), in vožnja je res uživancija, sploh po mestu in v zastojih. :)

DODAJAM: moraš vedeti, da menjava olja tudi ni zastonj, kolikor sem jaz gledal, ko sem iskal rabljnega avtomatika, gre za strošek nekje med 180-300€, odvisno od avta. še ena opomba - kolega, ki se res spozna na avte, je rekel - BMW in Mercedes sta prava avtomatika, potem za njima caplja DSG, potem dolgo nič, in vse ostalo ... ;) in po do sedaj voženih različnih avtomatikih, se moram skoraj strinjat - vsi so sicer udobni in fini za vozit, ampak je kokretna razlika že od "navadnega" avtomatika do DSG-ja, pa potem še večja od DSG-ja do Mercedesa, BMW in MB pa sta tam tam, čeprav BMW mi je bolj všeč, ker je malenkost bolj odziven in lepše sledi ...
 
5rG
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr sep 05, 2007 4:57 pm

Re: Nakup rabljenega passata karavan DSG vs. ročni dilema

Napisal/-a 5rG Če jul 14, 2016 7:14 am

Še jaz dodajam - pri teh Passatih ki jih gledaš obstajata 2 različici DSG:
- DSG6: mokra sklopka, 6 prestav, potrebna menjava olja na 60.000km (300€ na uradnem servisu), konstruiran da zdrži več navora. Vgrajen v 2.0TDI in močnejše bencinske motorje
-DSG7: suha sklopka, 7 prestav, ni potrebne menjave olja, za šibkejše motorje. Vgrajen v 1.6TDI (za bencinarje pa ne vem v katere je pri Passatu).
VW Golf VII 1.4TSI 140PS DSG
 
bobnista
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr jul 13, 2016 9:13 am

Re: Nakup rabljenega passata karavan DSG vs. ročni dilema

Napisal/-a bobnista Pe jul 15, 2016 8:13 am

Uuu to pa so bli izčrpni odgovori :mrgreen:

Najlepša hvala za tako podrobne odgovore, mislim, da so mi marsikaj pojasnili in nekoliko olajšali odločitev, pa še nekaj novega sem se naučil ;)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1942
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Nakup rabljenega passata karavan DSG vs. ročni dilema

Napisal/-a Polo78 To jul 26, 2016 1:53 pm

Mogoče malo pozen odgovor pa vendar... v julijski št. Autobilda so zapisali, da se je pri rabljenih VW-jih kar pametno izogibat DSG menjalnika, predvsem radi crkujejo 7-stopenjski s suho sklopko. Popravila so izjemno draga, v njihovem primeru je pri Golfu VII menjalnik odpovedal pri 150.000 km. Ne vem pa ali so 6-stopenjski kaj bolj zanesljivi...

Poleg tega skoraj na vsakem testu zasledim, da je DSG problematičen pri nizkih hitrostih ter speljevanjih iz mesta, kjer rad cuka. Predvsem parkiranja naj bi bila zato težje opravilo. Koliko je pa to res pa naj pove kdo, ki tak menjalnik dejansko ima in je z njim prevozil več 10.000 km.
Antiznačkar po prepričanju
 
5rG
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr sep 05, 2007 4:57 pm

Re: Nakup rabljenega passata karavan DSG vs. ročni dilema

Napisal/-a 5rG To avg 02, 2016 6:35 am

Polo78 je napisal/-a:Mogoče malo pozen odgovor pa vendar... v julijski št. Autobilda so zapisali, da se je pri rabljenih VW-jih kar pametno izogibat DSG menjalnika, predvsem radi crkujejo 7-stopenjski s suho sklopko. Popravila so izjemno draga, v njihovem primeru je pri Golfu VII menjalnik odpovedal pri 150.000 km. Ne vem pa ali so 6-stopenjski kaj bolj zanesljivi...

Poleg tega skoraj na vsakem testu zasledim, da je DSG problematičen pri nizkih hitrostih ter speljevanjih iz mesta, kjer rad cuka. Predvsem parkiranja naj bi bila zato težje opravilo. Koliko je pa to res pa naj pove kdo, ki tak menjalnik dejansko ima in je z njim prevozil več 10.000 km.


Živjo,

ali bi mi lahko na PM poslal fotografijo tega članka? Predvidevam, da je bil omenjen Golf z DSG izdelan pred 10/2013, saj naj bi od takrat naprej za ta menjalnik uporabljali (mokri del menjalnika) mineralno olje (prej sintetično), ki naj bi odpravilo težave ki so jih omenjeni menjalniki imeli (vpoklic na Kitajskem, težave po celem svetu).

Glede cukanja pa je takole: jaz imam prvi avto z avtomatskim menjalnikom in me to "cukanje" prav nič ne moti. Najbolje da greš po enega testnega in boš videl sam...
VW Golf VII 1.4TSI 140PS DSG
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Metadom in 104 gostov