Tako da... malo se spusti s tega virtualnega elitnega oblaka na katerem ste kao izbrani, ki ste sposobni naredit kalkualcijo in imate dovolj sredstev za nakup štromarja ker si zelo daleč od tega da bi ustaril nek vtis in izpadeš samo aroagnten i***t
Haha, meni je vseeno za vtis. Če bi mi ne bi bilo, se ne bi vozil okoli z leafom 1. Sej isto je bilo z elektrarnami. Do 2020 bolj zeh, 20, 21 je bil nek prehod, manjši naval celo, od letos naprej sploh več ni nobenga dvoma ali se splača ali ne, zdaj je samo še vprašanje "kdaj jo lahko dobim". Ampak marsikdo bo ostal brez. No, pri avtih smo tudi v nekem prehodnem obdobju zdaj, samo da ko ga bo konec, v par letih, na vašo srečo ne bo zmanjkalo avtov, kot bo soglasij za elektrarne. In tist, ki je zamudil tu, pri elektrarni, se pač nikoli ne bo vozil zastonj.
nalašč ne bom uporabil besedne zveze bi se "vozili zastonj" ker očitno nekateri elektro fanatiki ne razumejo kaj pomeni zastonj.
Elektrarna je kupljena, zarad avta nič večja, avto je kupljen, ker je bilo izračunano, da se splača. Od tu naprej je vsak ekstra km (praktično) zastonj. Ti pa lahk računaš kolk centov me vseeno stane...
Vsak s končano osnovno šolo je sposoben naredit kalkualcijo konkretno za svoj primer uporabe.
V teoriji, v praksi ne.
Ko ima številke pred sabo si postavi vprašanje ali je pripravljen na kompromise, ki jih bo moral delat z električnim avtom.
To pa sploh ne. Ker ljudje pač ne znajo ocenit kaj kateri električni avto res zmore in kaj ne. Ker, se strinjam, če kupiš napačnega lahko komot vržeš stran 30-40 jurjev (ok, lahko ga prodaš čez pol leta). Najdražji avto je napačen avto. Ampak kot rečeno, ljudje težko vejo že kaj rabijo, kaj šele kaj kater avto v resnici zmore in kater bi zadoščal. Jaz pri vsaki hiši vidim vsaj 2 avta. Nihče na svetu me ne bo prepričal, da se pri vseh družinah, ki imajo po dva avta, se kadarkoli zgodi, da gresta en in drug 300 km daleč na isti dan. So tudi taki primeri, sigurno, ampak ne pri vseh. Malokater od "drugih" avtov ima vinjeto, recimo.