aklan... razlik ni v platformi in pogonskem sklopu, so pa v dimenzijah in dizajnu! Avenger je s piškavimi 4.08 metra debelo najkrajši, Mokka je z 4.15 metra "za en pedenj" daljša, C4 pa ma s 4.36 metra že kar konkretno dolžino in je 6 cm daljši tudi od 2008-ce! Pri širini je manj razlik... ene 2 cm med najožjim Avengerjem in najširšim C4, ki meri 1.8m v širino!
Obe 100 in 115 kW verziji pogonskega sklopa sta 400 voltni, 115kW motorj je malo učinkovitejši, obe bateriji sta Li-Ionski, razlika je, poleg rahle razlike v kapaciteti, v njihovi notranji strukturi in številu celic (oz., razen kapacitete, nepomembno za nas "smrtnike")....
In Citroen ima svoje "progressive hidraulic coushions" amortizerje, ki majo namesto "trdih" gumijastih limiterjev hoda amortizerjevega bata en svoj sistem za bolj mehko in progresivno blaženje nihanja (v bistvu še dva mala amortizerja na vsakem koncu glavnega in perforacije - proti koncu hoda skos manjšega premera - notranjega cilindra, čez katere bat glavnega amortizerja stiska olje...).
Če te zanima kako to deluje maš tu video (francoski z angleškimi podnapisi):
https://youtu.be/dBOr09ECoLw....torej, kupec se odloča glede na potrebe po velikosti, všečnosti dizajna in karakterja vozila (tudi voznega baje, ker kolikor sem prebral ali videl testov, ima vsak od njih vsaj do neke mere svoj karakter in vozno dinamiko...)