Fiatfan je napisal/-a:Bravo ima v avtotehni Vis 5 ali 7 letno garancijo,pokliči tja pa preveri.
Čudno da ima MB, ki je tako oh in sploh, samo 100.000km garancije, novi fičko pa 500.000km?? ni to sumljivo?
GiGi1985 je napisal/-a:Fiatfan je napisal/-a:Bravo ima v avtotehni Vis 5 ali 7 letno garancijo,pokliči tja pa preveri.
Čudno da ima MB, ki je tako oh in sploh, samo 100.000km garancije, novi fičko pa 500.000km?? ni to sumljivo?
A bi ti prvo preveril podatke da ne boš širil neresnice dalje? 7 let ima garancije na motor in menjalnik in nič drugega! da ti pa v 7 letih crkne menjalnik pa.....seveda pa moraš pridno vseh 7 let vozit avto na njihov pooblaščen servis kjer si spulijo denarja za 2 nova menjalnika!
Splošna garancija velja 2 leti. Pa sanjaj ti o 500.000 km !
Pa se že enkrat malo umiri s to fiat superiornostjo!!
lp
hladni je napisal/-a:Gospodje moderatorji, kako dolgo še? berite: fiatfan
Kaj smo tukaj mogoče peskovnik?
simply je napisal/-a:Seveda bo ker trdiš da ti dajo na Fiata 5 let garancije.
Na Fiata pri AV dajo 2 leti splošne garancije, ostalo je samo na motor in menjalnik. Seveda obvezno voziti k njim na servis.
Pri Kii dobiš pa 5 let splošne garancije + 2 leti na motor in menjalnik.
Kar precejšnja razlika ne ( 2leti pri Fiatu in 5 let pri Kii ).
Res pa je da je lani Fiat en mesec ponujal 3 letno splošno garancijo - ker so imeli akcijo.
V De pa res dobiš na Fiata 5 let garancije - ampak MPC je precej višja.
Kot sem zapazil, naj bi v bližnji prihodnosti pri Fiatu tudi podaljšali garancijo v SLO - bomo videli za kakšno doplačilo.
Ker imam tudi sam Fiata doma ( Punto 1.2 SX 60 KM ) ti lahko naštejem njegove napake :
- škripanje zadnje preme ( kljub mazanju po 2k km ponovno škripa )
- nezvezno delovanje prednjih brisalnikov - 1x že zamenjan motorček
- puščanje olja na motorju - tesnilo motorja
- hitra okvara originalnega akumulatorja
- pokanje podvozja - verjetno je že malček razrahljano
- nedelovanje klimatske naprave ( polnil plin - zdaj dela)
- prižiganje kontrolne lučke za airbag - slab stik pri konektorju pod sedežem
- nabiranje kondenza v prtljažniku v prostoru rezervne gume
- ...
Ima pa tudi svoje prednosti :
- majhna poraba ( 5l )
- "relativno dobro se drži ceste"
- nizka cena popravil pri popoldancu
Vsekakor so uradni servisi dragi ( tašča plačala na uradnem servisu na 30k km pri GP okrog 270 EUR ).
Vsekakor bi jaz pogledal za Fordom.
Js ti govorim za bravota, ti pa pišeš o puntu 1.2. mešaš hruške in jabolka. Očitno zelo slabo delaš z avtom,da imaš te napake. Malo lepše bo potrebno delati ne?
simply je napisal/-a:Js ti govorim za bravota, ti pa pišeš o puntu 1.2. mešaš hruške in jabolka. Očitno zelo slabo delaš z avtom,da imaš te napake. Malo lepše bo potrebno delati ne?
Aha torej govoriš za novega Brava in ne za rabljenega, kot ga imaš ti in je 10let star? Kako ga pa lahko tako detaljno poznaš?
Ne boš pa mi pametoval kako naj delam z avtomobilom. Prvič zanj skrbim kot se da dosledno - čeprav vem da ni vreden skoraj nič ( v denarnem smislu ) in drugič te lahko razveselim, da sem imel cca 12 let nazaj tudi sam Fiat Bravo 1.8 GT - novega sem si uvozil iz Italije ( ker se pri nas GT-jev ni dalo dobit ). Problemi pa so bili tipično Fiatovski.
Fiatfan je napisal/-a:Tako je,imam starega bravota in ti moram povedati, kot sem že v neki temi, da ni šans, da ga zamenjam za kakšnega novega ševroleja ali podobno.
simply je napisal/-a:Prvič slišim da bi elektronika v MB - če s tem misliš osrednjo informacijsko enoto oziroma krmilni računalnik stala 10.000 EUR.
Pri Puntu je originalni "računalnik" skoraj 600 EUR. Sem se pozanimal, saj veš, nikoli se ne ve pri Fiatu.
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov