Takole je bilo...
Moja dolgoletna želja je prišla pred trenutek realizacije. Odločal sem se kako bi zadevo speljal in kako bi prišel do varnega nakupa oz. da me nebi nekdo nategnil in mi prodal mačka v žaklju. Prek prijatelja in poznanstev sem prišel do Toma in se mi je sprva zdelo, da je situacija dokaj sigurna in sem se odločil iti v posel z njim. No...kot je sedaj že očitno, se ni izšlo kot bi si človek želel.
Prvi pomislek je bil...kako primerno oblikovati celoten proces nakupa in plačila. Nisem želel kar nekomu, ki ga sploh ne poznam dati (zame) ogromen kup denarja in da nekaj kupi zame. Želel sem dati denar po delih, tako da bi na koncu pač nakazal le točno toliko kot je potrebno in da ne bi bilo treba vračati denarja nazaj oz. bi imel težavo ga dobiti nazaj (no sedaj imam to težavo).
Tom me je prepričal, da nakažem celotno kupnino za Dodge Charger-ja (to sem sprva mislil kupiti), ki je bila $21800 (s prevozom in Tomovo provizijo vred) in je to zneslo ravno nekja manj kot 15000€. Povod da sem to storil je bil komentar, da on ne more kar tako brez pogodbe dvigniti mojega denarja iz računa in it z njim recimo igrat v Vegas al pa ga porabiti za karkoli drugega (matr sem bil naiven). Nakup Chargerja je padel v vodo, ker je bil slab, zato mi je Tom poslal Letter Of Authorization, kjer je bila napisana nova VIN številka za Coroneta in s tem naj bi dobil zopet odobrena sredstva na banki (tokrat za znatno manjši znesek).
Vse je šlo super...Tom je šel Coroneta pogledat, vozit in mi je sporočil stanje in sem "odobril" nakup.
Narejene so bile fotke in posnet filmček, potem pa prva travma...Tom je izginil in se ni javil na mejle in niti na telefon za cele 3 tedne. Jz sem mislil, da se mi bo zmešalo in sem že resno razmišljal, da bi odletel v Chichago pogledat kaj je na stvari. Po tem se je kar naenkrat javil in obnašal kot da se ni nič zgodilo. Mislim, da ga je k temu pripravila Presidentova tema, kjer se je nezadovoljstvo nad Tomom kar nabiralo.
http://v8clubforum.mojforum.si/v8clubfo ... 957-0.html
Ob vsemskupaj je sekiranje doživljal še Skrimo, katerega avto naj bi šel skupaj z mojim Coronetom na pot.
Po obširnem pisanju po forumu smo se nekak zmenili in sem upal, da bo od takrat naprej jasno, da pač nisem stranka, ki je pripravljena kar v nedogled čakati, da se bo kaj premaknilo in da bo avto prišel v EU. Najbrž nisem bil dovolj jasen ali pa me ni Tom dobro razumel.
Po nakupu avtomobila sem en mesec težil za obračun stroškov povezanih z nakupom in transportom. To me je zopet spravilo iz tira. A je res tako težko to narediti, da mora trajati en mesec. Seveda v tem času nisem dobil niti enega jasnega odgovora, da bi vedel zakaj to tako dolgo traja. Po takem načinu dela je normalno, da se mi začnejo porajati misli, da me Tom al nateguje al pa zajebava.
Še preden sem dobil obračun od Toma se je resno zataknilo pri transportu avtomobila. Avto bi moral iti na pot 14.12.2009 in prispeti v Bremerhaven 28.12.2009. En dan prej sem od Špediterja v Nemčiji zvedel, da avto oz. kontejner sploh ni na ladiji. To je bilo šele odlično darilo za novo leto. Nihče ni nič obvestil (ne mene ne Skrimota), da se je to zgodilo in predvsem moteče je bilo dejstvo, da nisva bila deležna pojasnila zakaj se je to zgodilo. Fejst se je težilo za pojasnilo a ni bilo nobenega odgovora.
Odgovor sem si nekako sestvail sam. Pustil bom bralcem,da si po svoje razložijo situacijo...zgodba pa je tekla takole...
Kontejner je šel z dvema ladijama kasneje. Rečeno je bilo ker je bilo sranje z vremenov v pristanišču...toda...ladije so normalno plule brez zamud, torej je moralo pristanišče obratovati po planih, sicer ladije ne bi mogle pluti. Ko je končno šel kontejner na ladijo, se je zataknilo pri sprostitvi kontejnerja. Špedicija v USA ni hotela sprostiti kontejnerja in Tom se je dogovarjal z njimi in mi dal celo šefa Andrewa na telefon. To morda niti ni bila najbolj modra poteza iz njegove strani, ker mi je Andrew rekel, da kontejnerja ne bo sprostil dokler ne dobi plačanega vsega denarja do zadnjega centa...sedaj naj si bralec sam zamisli kje so tičale težave... ...Tom je tisti dan plačal neke penale pri Špediterju in potem so papirji stekli skoraj gladko. Zadeva je izpadla tako, kot da je meni in Skrimotu bila narejena usluga, in da je plačal te penale iz svojega žepa, čene ne bi dobila avtomobilov. Meni se to sicer ne zdi, ker midva nisva imela kaj zamočit na USA strani...mislim, da se bo tako zdelo tudi bralcem foruma.
Ker se je že prvič zakompliciralo pri transportu, sem se odločil, da bom na straži dokler ni avto v EU. Še dobro, da sem to storil. Bil sem v konstantnem kontaktu z špedicijo v Bremerhavnu in zopet en dan pre prispetjem ladije ugotovil, da je kontejner še vedno neodobren in da ga bodo sicer dali iz ladije, toda ne bodo ga pa predali špediciji. Seveda če se tu kej preveč mučka je postopek sledeč...prve 3 dni je ležanje kontejnerja brezplačno, druge 3 dni so penali v višini 60€/dan in nadalje 100€/dan. Zahteval sem, od Toma, da se to urgentno uredi. Ker se je mučkalo in nisem imel več zaupanja sem sam preklical vse kar je možno...dobil sem tetico na OOCL v Bremerhavnu, ki je bila zadolžena za ladijo Kobe Express in mi je razložila težavo in povedala kako se jo reši. Dobil sem kontakte od odgovornih na špediciji v USA in vseskupaj posredoval naprej, da so lahko uredili kar je bilo potrebno. O tem, kaj bi bilo če tega ne bi storil, sploh ne želim razmišljat
Zadeva se je rešila zadnji brezplačni dan za kontejner. Zamislite koliko slabe volje in zgubljenih živcev je bilo vmes Najbolj me je pa motilo sledeče... Sodeloval sem z ljudmi, ki tega ne delajo prvič a sem moral sam tako globoko posredovati, da so se zadeve uredile. Sem se seveda vprašal čemu plačujem provizije in da bi lahko morda še kar na ameriški strani vse sam uredil (no...razen avta nebi mogel testirat).
Že ko je prvič bla težava s prevozom, sem začel pošiljati povpraševanja za prevoz avtomobila špedicijam v USA in odgovori so kar deževali. Dva sta me celo klicala na mobitel, ki sem ga priložil. Očitno ni tako težko in dolgotrajno delo spraviti robo iz USA do EU.
Med celotno kolobocijo s prispetjem avtomobila v EU sem končno dobil obračun stroškov od Toma. Obračun je bil tak, da bi mi moral vrniti $5388. Ker sem v obračunu videl, da je nekatere stvari pozabil, sva se zmenila, da mi vrne $5000 (to je bil moj predlog, ki je Tomu v korist). Rekel sem, da denar rabim do 10.1.2010 in to je bil prvi datum, ko sem mu postavil, da mi vrne $5000 oz. €3450 ker sem denar rabil za plačilo carine in DDVja. Največja napaka je bila, da je zmešal zraven še posel, ki ga je meu z Eleanorjem, da mi bo on vrnil vse, ker mora kupec še nekaj čez $5000 doplačati za Dodge Ram-a. Izkazalo se je, da mora kupec doplačati cca.$3850. Od tega sem dobil 29.1.2010 $2200 oz.1550€ nakazano od Eleanorja (še nekrat hvala). Toda to je več kot 2 tedna kasneje kot sem zahteval.
Glede na to, da je v bistvu Tomu ostalo na računu $5000 mojega denarja, bi mi ga lahko takoj nakazal nazaj. Sedaj bi spomnil na začetek tegale prispevka ko sem pisal, da mi je Tom zatrjeval, da ne more kar tako dvigniti denarja, ki sem mu ga nakazal...a sedaj ga je pa lahko in ga porabil za nakup drugih avtomobilov? Bralec naj si ustvari svoje mnenje.
Kar se mene tiče je zelo narobe mešat dva posla med sabo, ker če se sedaj Tom in Eleanor slučajno skregata...bom naj**** jaz, ker lahko Tom reče, da mi mora Eleanor še kaj nakazat, Eleanor pa bo reku, da ne bo, ker je Tom kej pri njemu zamočil (zato se zadržuje razlika do $3850).
Vmes sem pošteno popizdil in sem tomu poslal recimo temu "balkanski" email. Tisti dan me je iz tira sprvilo ker sem se že tretjič zjutraj zbudil in je bila prva misel denar, ki mi ga Tom nikakor ne vrne. Res odličen začetek dneva. Seveda je bil Tom zelo užaljen in mi rekel da če mislim tako komunicirat, da sva zaključila in da me bo dal na ignor...si mislite...pa 1900€ mi je še vedno dolžen. Glede na to, da je moja ženska vmes postala brezposelna bi mi seveda zelo koristil ta denar
Zadnji datum je bil Tomu postavljen 8.2.2010, da mi vrne denar. Povedal sem, da bom začel pisati po internetu, kaj se mi dogaja in kako on dela s svojimi strnakami. Ker me je očitno že dal na ignor mi ne preostane drugega kot pa takšno pisanje. Obljubil sem, da bom to počel tako dolgo, dokler mi ne vrne denarja. Mi je napisal nazaj (že drugič) da dobim denar te dni (katere te dni...leta 2012?). Takšnih obljub sem sit. Jasno sem mu rekel, da gre na banko in nakaže denar, potrdilo o nakazilu pa skenira in mi ga pošlje...seveda tega še do danes ni naredil, denarja pa tudi še ne nakazal.
Še nova obljuba... naj bi dobil "te dni" denar nakazan od njegovega podjetja SusnikMotors, kjer je ful denarja in avtov tk da se mi ni treba sekirat in da sigurno dobim...eeeemmmm...kako naj še kej verjamem? Naj bi sedaj vse posle iz ISM prenesel na to firmo...ponavadi se to dela pred stečajem podjetij da se na ta način izognejo plačilu terjatev.
Spoštovani bralci...Takih travm zaradi ignorance ne privoščim nikomur. Avto imam doma in vsakič ko ga pogledam...na kaj mislite da pomislim?...na to, da mi Tom še vedno dolguje 1900€ in se ne zmeni za moje mejle in klice, da bi mi ta denar končno vrnil!!! Vseskupaj se mi zdi skrajno nepošteno.
Tomu sem že vnaprej povedal kaj bom pisal in ga pozval, da konstruktivno zastavi debato. Rekel je , da bo na forum dal vse račune povezane z mojim Coronetom...tega se jaz zelo veselim (saj jih sploh nisem še videl, pa mislim, da bi bilo prav da jih) in sem prosil, da da gor vse račune od nakupa Coroneta do plačila ladije...tako bomo vsi točno videli koliko je kaj koštalo.
NASVET: Bralci, ki se zanimate za nakup...najrej poGooglajte osebo s katero želite delat preden karkoli z njimi začnete sodelovati. Za začetek dajte v Google ime Tom Sušnik in preberite kar stric Google prikaže.
LP,Donald
PS. Z veseljem odgovorim na vsa vprašanja ki se vam pojavijo na to temo. Ta debata bo še zanimiva.