matayus je napisal/-a:DTI motorje so v Ople vgrajeli do leta 2005. 2.0 in 2.2 sta oplova motorja. Med tem ko pa so 1.9CDTI makaronarskega izvora. Vgrajeni so tudi v Saabu, Alfah.
DTI so enostavni za vzdrževanje. Problem pri njih je elektronika bosch črpalk. Rade tudi ponagajajo gumijasta L kolena podtlačnih cevi, prižge se rumena lučka in avto gre v rezervni način. Sam sem imem od začetka probleme s tem.
Sam si lastim vectro 2.0 dti 101KM obstaja pa še verzija z 82KM in pa 2.2 dti z 120 in 125KM.
1.9 CDTI pa so 120 in 150KM. Slednji imajo probleme z sesalnim kolektorjem, alternatorjem, dvomasni vztrajnik...
Obstajajo pa še 1.3 in 1.7 CDTI o katerih pa ne vem kaj dosti. V avtošoli sem vozil 1.3 CDTI v Corsi in je bil katastrofa na avtocesti.
Kateri avto pa gledaš?
Težko je najdit kakega ohranjega DTI-ja na avto.net. 3/4 jih je uvoženih in z zbitimi kilometri. Drugače pa pri teh avtih crkne vse drugo prej kot pa turbina
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov