lizard je napisal/-a:Tale izjava ni najbolj točna. Bolj točno bi bilo če bi napisal, da imajo VAG avti, ki so opremljeni z ASR-jem tudi ESD, ne pa da ima ASR tudi ESD, kajti ESD je lahko vgrajen tudi če ni ASR-ja, saj potrebuje samo ABS enoto in dovolj napredno elektroniko. Ampak sam nisem prepičan, da vsi VAG avti, ki so imeli ASR so imeli tudi ESD...
Samo tolko v popravek, da ne bo kakšnih zapletov pri tolmačenju.
~toMmy~ je napisal/-a:Kako pa 100% preveriš, če ima EDS ali ne? S tem sem se že ubadal, pa nisem izvedel načina...
peroRS je napisal/-a:p.s: moram pa še dodati, da ste nekateri preveč dobesedno vzeli tisto izjavo o tresenju pedala. Pač ko EDS in ali ESP delujeta se to občuti, zgleda da je tudi od človeka odvisno kaj čuti in kaj ne.
~toMmy~ je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:p.s: moram pa še dodati, da ste nekateri preveč dobesedno vzeli tisto izjavo o tresenju pedala. Pač ko EDS in ali ESP delujeta se to občuti, zgleda da je tudi od človeka odvisno kaj čuti in kaj ne.
Tresenje katerega pedala?
1AC anti-lock brake system (ABS)
1AD anti-lock brake system (ABS) with electronic differential lock (EDL)
1AE electronic differential lock (EDL/ABS)
1AF power brake
1AG nine-inch power brake
1AH electronic differential lock (EDL)
1AJ anti-spin regulation (ABS/ASR/EDL) with electronic differential lock (EDL)
1AK electronic stabilization program (ESP) with brake assistant
1AL power brake
1AM ten-inch power brake
1AN lightweight anti-lock brake system (ABS)
1AP anti-spin regulation (ASR) with electronic differential lock (EDL), lightweight design
1AQ seven/eight-inch tandem power brake
1AR anti-spin regulation (ABS/ASR)
1AS electronic stabilization program (ESP)
1AT electronic stabilization program (ESP)
1AU power brake with hydraulic test points
1AV anti-lock brake system (ABS) with electronic differential lock (EDL) and hydraulic test points
1AZ electronic stabilization program (ESP) for 8NN
peroRS je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:p.s: moram pa še dodati, da ste nekateri preveč dobesedno vzeli tisto izjavo o tresenju pedala. Pač ko EDS in ali ESP delujeta se to občuti, zgleda da je tudi od človeka odvisno kaj čuti in kaj ne.
Tresenje katerega pedala?
Tisto, ko sem rekel, da se ob delovanju ESP-ja trese pedal od zavore.
Evo kode (sicer je že par let star seznam):1AC anti-lock brake system (ABS)
1AD anti-lock brake system (ABS) with electronic differential lock (EDL)
1AE electronic differential lock (EDL/ABS)
1AF power brake
1AG nine-inch power brake
1AH electronic differential lock (EDL)
1AJ anti-spin regulation (ABS/ASR/EDL) with electronic differential lock (EDL)
1AK electronic stabilization program (ESP) with brake assistant
1AL power brake
1AM ten-inch power brake
1AN lightweight anti-lock brake system (ABS)
1AP anti-spin regulation (ASR) with electronic differential lock (EDL), lightweight design
1AQ seven/eight-inch tandem power brake
1AR anti-spin regulation (ABS/ASR)
1AS electronic stabilization program (ESP)
1AT electronic stabilization program (ESP)
1AU power brake with hydraulic test points
1AV anti-lock brake system (ABS) with electronic differential lock (EDL) and hydraulic test points
1AZ electronic stabilization program (ESP) for 8NN
~toMmy~ je napisal/-a:
S čim primerjam te kode?![]()
Pedal se trese tudi ko se ga ne dotikaš oz. ko ne dela ABS al kako to zaznaš?
lizard je napisal/-a:Kar tako bo malce težko, saj boš težko našel idealno podlago za tak test (površina z oprijemom in površina brez oprijema).
mišek je napisal/-a:Pa nekaj me zanima, eni pravite, da je osnova za EDS, ABS enota, senzorji pa to že, ampak po drugi strani pa, ABS popušča pritisk, če preveč bremzaš in bi blokiralo. EDS pa more pritisk ustvarit, da bremza kolo. Torej stvar potrebuje nekakšno črpalko? Pri ABS tega ne rabi, tam samo ventil popusti da se zmanjša pritisk olja, s tem pa se tudi kolo odblokira. Je tako? Ali ima ABS enota tudi črpalno enoto, oz. nekaj kar poveča pritisk?
arijan je napisal/-a:Pritisk poveča tvoja noga:)
S tem ko ti pritiskaš na pedal, se poveča pritisk.
Vsakič ko se vklopi ABS in kolo zablokira, popusti pritisk, tako da se začne vrtet spet kolo, vmes pa vrne olje nazaj in ko ti držiš pedal, ga spet nazaj pritisne.
peroRS je napisal/-a:p.s: @tommy: a si potem preveril pri svojem Golfu za EDS? A ga ima al ne? So kode kaj pomagale?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov