Cash je napisal/-a:ban je napisal/-a:Pa pri kolesarjih ni varostne razdalje ampak se pelje tesno eden za drugim da se ostalim ki vozjo za prvim oz. je na "ferngi" zmanjša zračni upor in dolžnost prvega kolesarja je tudi, da z roko ostalim za njim javlja vse morebtine ovire na cesti kot so pesek, luknje, kamni...
Mislim da mora bit tudi pri kolesarjih varnostna razdalja, ker kakor praviš ti, da si zmanšajo zračni upor, pol bom jst vozu tik za tabo z avtom, da si zmanjšam zračni upor in potem je to dovoljeno, al kaj??
Zdej ne vem, kako je bilo točno ampak če so se prvi umaknili, pa drugi ne, pomeni, da so gledali v tla, kar pa se ne počne na prometni cesti.
Pa še nekaj, 2 avta lahko zasedeta 1.5 pasa in sicer, če voznik,ki prehiteva drugo vozilo opazi nasproti vozečega in "stisne"pravilno vozečega na rob ceste, da bi se izognil trku, lahko oba avta zasedeta razdaljo od bankine pa do polovice drugega pasu, morda še manj![]()
plus še to, da so verjetno bila/so dirkalna kolesa brez luči, kar pa spet NI dovoljeno in te nasproti vozeči kasneje opazi.
Drugače sem pa nevtralen pri temu primeru.
kolesar je napisal/-a:takrat bi bli ko ovce
če bi vozili z varnostno razdaljo med kolesarji
Cash je napisal/-a:ban je napisal/-a:Pa pri kolesarjih ni varostne razdalje ampak se pelje tesno eden za drugim da se ostalim ki vozjo za prvim oz. je na "ferngi" zmanjša zračni upor in dolžnost prvega kolesarja je tudi, da z roko ostalim za njim javlja vse morebtine ovire na cesti kot so pesek, luknje, kamni...
Mislim da mora bit tudi pri kolesarjih varnostna razdalja, ker kakor praviš ti, da si zmanšajo zračni upor, pol bom jst vozu tik za tabo z avtom, da si zmanjšam zračni upor in potem je to dovoljeno, al kaj??
Zdej ne vem, kako je bilo točno ampak če so se prvi umaknili, pa drugi ne, pomeni, da so gledali v tla, kar pa se ne počne na prometni cesti.
Pa še nekaj, 2 avta lahko zasedeta 1.5 pasa in sicer, če voznik,ki prehiteva drugo vozilo opazi nasproti vozečega in "stisne"pravilno vozečega na rob ceste, da bi se izognil trku, lahko oba avta zasedeta razdaljo od bankine pa do polovice drugega pasu.
Drugače sem pa nevtralen pri temu primeru.
kolesar je napisal/-a:saj spremljamo promet sam pač včasi ni časa da se izogneš...
upoštevaj še reakcijski čas in vse...
to se zgodi v trenutku..
nebivedu je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:takrat bi bli ko ovce
če bi vozili z varnostno razdaljo med kolesarji
Meni osebno je vseeno, če na ravni cesti zasedejo kolesarji cel pas, če je to za njih bolj varno, tut če je varnostna razdalja med enim in drugim dvojčkom ali celo trojčkom 2 metra, mi je vseeno, ker jih na ravni cesti lahko prehitim brez da bi ogrožal njih, sebe ali koga drugega. Samo da me ne ovirajo na nepregledni cesti s tako postavitvijo. Tam pa je prehitevanje nemogoče in vožnja s 20 do 30km/h po taki cesti je bržkone nevarna, ker ti lahko kdo prileti odzadaj in nabaše celo kolono kolesarjev.
nebivedu je napisal/-a:kolesar_1 je napisal/-a:Poglej Nebivedu, jst bi te poslal na trening kolesarjev, pa bi videl, da ni vse tako enostavno, kot si si ti zamisli. najprej moras biti v ozadju pozoren na jame pred tabo, kar je nemogoce, drugo moras biti pozoren na kolesarje pred tabo, tretje na avtomobile za sabo, cetrte na avtomobile pred tabo, ter se na sto drugih stvari. Res nevem, kako bi ti to vse uskladil, vendar ce ti uspe, mi sporoči.
Vsakodnevno že nekaj časa se vozim po obvoznici in preko rondoja tomačevo v ljubljani z avtom. Ne boš verjel, uspe mi vsakokrat brez nesreče. A ni to čudno. Pa me avtomobili prehitevajo(nekateri celo po desni, ker nimajo prostega prehitevalnega pasu), vozijo za mano, pred mano, na cesti so lahko smeti, luknje, pesek, jame. A vseeno se odpeljem vsakodnevno v službo in nazaj brez da bi se zaletel.
Mislim da se temu lahko reče da spremljam promet okoli sebe. Točno to bi morali početi manj varni in bolj ogroženi udeleženci v prometu, samo še bolj aktivno.
kolesar_1 je napisal/-a:Dva avta ne moreta nikakor zasesti 1.5 cestisca, ker ce bi bilo tako, bi se kolesarji izmaknili avtu, pa ce bi se vozili po 3 (kar se zagotovo niso). MORDA bi to uspelo pri tej hitrosti izvesti dvema izkusenema voznikoma. Nemogoce pa je, da je tak voznik, ki je sel v takem primeru prehitevati izkusen. Torej je NEMOGOCE to izvesti
kolesar_1 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:takrat bi bli ko ovce
če bi vozili z varnostno razdaljo med kolesarji
Meni osebno je vseeno, če na ravni cesti zasedejo kolesarji cel pas, če je to za njih bolj varno, tut če je varnostna razdalja med enim in drugim dvojčkom ali celo trojčkom 2 metra, mi je vseeno, ker jih na ravni cesti lahko prehitim brez da bi ogrožal njih, sebe ali koga drugega. Samo da me ne ovirajo na nepregledni cesti s tako postavitvijo. Tam pa je prehitevanje nemogoče in vožnja s 20 do 30km/h po taki cesti je bržkone nevarna, ker ti lahko kdo prileti odzadaj in nabaše celo kolono kolesarjev.
Ce se pripelje po omejitvah je to nemogoče. Sicer pa, če bi ti v takem cestišču (nepreglednem) prehiteval kolono kolesarjev, ki se vozijo 1-1, obstaja velika moznost, da ob prihodu avta nasproti zbijes prav njih
TomazK je napisal/-a:Na treningih se zelo redko vozi z večjo varnostno razdaljo. Kaj je smisel treninga? Da se tekmovalci navadijo na situacije, ki jih bodo doživeli na tekmi. Tam je predvsem gneča. In drugače se tega ne moreš naučiti kot z vožnjo v skupini. Ja tudi manjša poraba energije je v skupini. Nebivedu, če bi vedel več o principih treniranja, ne bi dajal izjave v slogu " treniraj sam pa boš mel več kondicije". To še zdaleč ni res. V detajle ne bom šel, ker verjetno tukaj ni nikogar, ki bi ga to zanimalo. Kdor misli, da na treningih gledamo v tla pa...ah brez veze
Pa te sploh ne krivim za karkoli. Nasprotno, zdiš se mi precej objekitiven, za kar se trudim tudi sam. Zdej samo še čakam, koga, ki nas bo spet pošiljal v dvorane in parkirišča...saj na ceste itak ne sodimo.
kolesar je napisal/-a:nebivedu kaj je bistvo ki ga hočeš povedat?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov