Aktualni Lancer se bo v Indiji začel prodajati šele naslednje leto, zato so Mitsubishijevci bili primorani osvežiti prejšnjo generacijo tega avtomobila, ki se v tej državi nikoli ni zadovoljivo prodajal.
Ja, Pajero Mini je običajni kei avto, oblikovan kot terenec po vzoru na prejšnjo generacijo Pajera. Vso tehniko si deli z ostalimi Mitsujevimi kei avtočki, s Pajerom Pinin pa nima nobene povezave.
Čeprav pričakovano, mi je to še vedno neznansko zanimivo. Karoserijskih delov niso spreminjali praktično nič, še žarometi v veliki meri ustrezajo Audijevim.
Kar se je že prej ugibalo, se počasi uresničuje. Kitajski SAIC se je po združitvi z NAC odločil na zunanjih trgih Roewejeve modele prodajati pod vsem znano znamko MG.
Tako je pripeljal v Čile model MG 550, ki je le minimalno spremenjeni Roewe 550:
Zanimivo. Prenovljeni Outlander za Azijo je precej drugačen od evropske verzije. Ne kopira Lancerjev obraz, ampak je dobil samo novo sprednjo masko, ki precej spominja na nove Kie. Ali pa je bil tam vedno takšen? Bo mogoče Gnusmas7 kaj več znal povedat.
VW Brazilija je domačil kupcem predstavil Polo GT. Avto je oblikovno podoben našem GTI, razlika pa je v motorizaciji. GT-ja poganja dvolitrski felxfuel motor s 116 KM, pa tudi platišča so samo 15 palčna.
martin_krpan na strani 66 je napisal/-a:Kitajska SEAT Ibiza (str. 30), ki sliši na ime Yuejin Soyat je bila temeljito osvežena:
Proizvodnja Soyatov po licenci Seata je zamrla pred nekaj meseci. So pa v podjetju pripravljali celo limuzino na osnovi Ibize (neke vrste kitajsko Cordobo torej), razvili nekaj prototipov in tudi oblikovali že brošuro zanjo, a ni nikoli prišla v proizvodnjo. Dve fotografiji iz brošure:
in fotografija še starejšega testnega primerka:
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Ne feb 20, 2011 10:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.