pskoda je napisal/-a:Zato pa ima vw grupa to elegantno rešeno in ta sistem je vsaj meni top
DePalmo je napisal/-a:abbe je napisal/-a:ni pa res kot nekateri trdite, da so to vulkanizerji zacel računat ker so vidl luknje.
ne prepoznavajo vsi avtomobili avtomatsko ventilov.
večino vozil je treba naučiti ko se zamenja senorske ventile.(in ne govorim o tem da na ročki pritisneš pa se sam nauci)
pri oplu,pa fordu,pa hyundai pa kiji pa suzukiju pa nekaterih renoji.... je postopek za katerega moraš imeti tako diagnostično orodje kot programator ventilov da lahko postopek izvedeš.
to tu ni zastonj in je prou da se strankam to zaračuna.
Sklepam da govoriš o drugem kompletu oz. zamenjavi original ventilčkov. Tam je prav da se zaračuna kalibracija oz. spoznavanje in sem jo tudi pripravljen plačat, če bi mi pa vulkanizer rekel da mora stare ventilčke spoznat z avtom katere pozna že od prej (torej da se na obstoječa platišča da nove gume), tega denarja pa nebi videl, ker v mojem primeru avto sam zazna če kaj ne štima. In tako je tudi bilo, nove gume na stare feltne ... naredil par km in je bilo rešeno. To pa sklepam da samo zaradi tega, ker bere en senzor na enkrat in ne vse hkrati in je vmes nekaj intervala.
Kar se pa tiče zgoraj prilepljenih senzorjev, sklepam da se skopira original ID in se to kodo vnese v nove ventilčke. Torej bojo novi ventilčki kopiral stare in naj bi delovalo. Problem je le v tem da se lahko doma igraš ampak če kaj ne štima, je potrebno gumo spet dol in spet gor, kar pa je dodaten strošek kateri je lahko prisoten ali pač ne. In mislim da se s tem nebom igral (110 ventilčki + 50 programator proti 200 za nove ventilčke s programiranjem, kupljenimi pri nas). Je pa fajn da se to napiše, mogoče se pa bo komu dalo s tem doma igrat.
lin je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Zato pa ima vw grupa to elegantno rešeno in ta sistem je vsaj meni top
S tem se vsekakor strinjam in ravno zato mi ni najbolj jasno zakaj tak sistem nimajo tudi drugi, saj večina pa uporablja senzorje.
DePalmo je napisal/-a:Torej, tudi če kopiraš ID ventilčkov ti diagnostika ne uide?
Evo, še ena izkušnja z TPMS in Renault Clio od danes. Ker se mi je na svojem zdelo premalo tlaka, sem pač preveril koliko ga je in je štimalo. In ker je mami imela avto lih zraven, sem še njenega pogledal kako je s pritiskom. Spredaj 2.0, zadaj 1.8. Jo seveda povprašam če ji je sistem kaj sporočal da je premalo tlaka in ... ne, ni, je pa omenila da se ji je avto čudno peljal. Hvala lepa za tak sistem ... človek bi pričakoval da ima notri naprogramiran predpisan tlak in da sporoči takoj ko je več kot 0.3 odstopanja. 0.2 bi bilo res preobčutljivo, ampak da ne zazna odstopanja 0.5, je pa tut bosa.
void je napisal/-a:... Sam sistem ne rabi biti natanjčnejši od 0.5 bara ker nismo na dirkališču.
lin je napisal/-a:Pri Nissanu in mislim , da tudi Renaultu se razpon oziroma kdaj sistem opozori na prenizek tlak pnevmatike nastavi v računalniku . Torej pojdi na servis in naj preverijo , če je v cliu prenizka nastavitev in zato ni javil , imamo doma clio 2014l in sistem senzorjev dela preverjeno dobro.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov