Nasty je napisal/-a:Voith;
Mentaliteta ima kar nekaj skupnega s obnašanjem na cesti. Sam si pa tudi napisal, da nas ubija "obnašanje na cesti". In s tem, ko je tvoja "180kmh normalna cruising hitrost " ogrožaš sebe (za kar mi je vseeno) in nas (za kar mi ni vseeno), ostale udeležence v promeru. Ti lahko voziš "s glavo", ampak vprašanje je s "prazno" ali s "polno".
Nasty je napisal/-a:Voith;
če si prometni tehnik, še ne pomeni, da vse znaš in zmoreš. In s tem se ni ravno za hvalit.
Mentaliteta ima kar nekaj skupnega s obnašanjem na cesti. Sam si pa tudi napisal, da nas ubija "obnašanje na cesti". In s tem, ko je tvoja "180kmh normalna cruising hitrost " ogrožaš sebe (za kar mi je vseeno) in nas (za kar mi ni vseeno), ostale udeležence v promeru. Ti lahko voziš "s glavo", ampak vprašanje je s "prazno" ali s "polno".
V SLO še vedno velika večina ljudi misli, da so nekaj posebnega (kot npr. ti) in, da zakone zato lahko kršijo. S tem ima mentaliteta veliko skupnega. NE, zakoni so zato, da se jih spoštuje.
lublancan je napisal/-a:za voitha in podobne:
izračun zavorne poti:
http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrost.php#
greste čist do konca strani, spodaj je link odpre se vam oknce za izračun zavorne poti
pr 130 ustaviš po 95 metrih
pr 180 ustaviš po 182 metrih
minimalna razlika
cordo je napisal/-a:Pač ostaja DEJSTVO, da si pri 180kmh kar veliko v PREKRŠKU, pa če to še tako ali drugače opravičuješ.
Zgolj v pomislek: 180kmh= 50m/s. Povprečni reakcijski čas je 1s=> torej preden reagiraš prevoziš 50m, potem pa preteče še dooooooooooooooooolga sekunda ali dve preden se dejansko ustaviš. In ko zaviraš, srednji pedal do konca, slišiš cviljenje gum, ABS trese kot nor, ESP sveti na armaturki, avto plava kot na vodi, iščeš luknjo kamor bi se z vozom stisnil vmes, luknje pa ni in vidiš, da je karambol neizbežen se ti pred očmi zvrti zelo veliko stvari, doživiš tudi kak flešbek, čas imaš pomislit: ZAKAJ RAVNO MENI????? Če maš srečo, če pa ne ..........................
Pa itak nimam pojma , kaj govorim.....................ali pač
Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 100 km/h, zaustavilo na razdalji 56.24 m od začetka zaviranja.
Reakcijska pot znaša 27.8 m.
Pot ustavljanja torej znaša 84.04 m.
Voith je napisal/-a:pure tnt: good point.
tut men se je ze dogajal da sm skor zaspal ko sm se neki igral s cmmanjso porabo in sm se odlocil da se bom cel mesec vozil 120 po ac. kr kinkat zacnes ce si zmatran in ce je noc recimo.
to se mi pri 200+ ni se nikoli dogajalo.
PureTNT je napisal/-a:Brez upoštevanja reakcijskega časa? Športni avtomobili se iz 250 km/h ustavijo v manj kot 200 metrih. Seveda pa je gonjenje vozila z 90 KM (in temu primernimi zavorami) na robu zmogljivosti s 180 km/h nevarno početje.
Nasty je napisal/-a:Voith;
glede na to, da ne sprejemaš kritike ali komentarjev ravnodušno, ti bom tudi jaz odgovoril v tvojem stilu.
Če misliš ali pa si še celo prepričan, da sedaj, ko si po poklicu prometni tehnik (če povem po pravici, ne vem kaj je bistvo te šole), vse znaš in veš, se zelo motiš. Dosti žalostno je to, da so te v šoli toliko časa "pumpali", da si na koncu sveto prepričan, da voziš varno. Sedaj tudi ne vem ali je šola tako dobra, ali pa si tak but.., da si se jim pustil prepričati, da je (zate) 180km/h normalna potovalna hitrost. Potem naj nam bi pa taki, kot si ti, pisali Zakon o varnosti v cestnem prometu.
Še ena opazka, bolj za žalost, kot za res: upam, da naj bi g. Žlender ne bil tvoj mentor.
Tvoja definicija predvidljivosti je pa res butasta. Če vas take bedarije učijo na prometni šoli .....
Nimam niti enega prekrša v zadnjih 10 letih. Pred tem jih pa imam. Ampak iz razloga, ker sem tako razmišljal, kot ti. Da vozim predvidljivo, zato so me ujeli na radar na AC (mislim, da 3x), ko sem vozil malo hitreje od tvoje "normalne potovalne hitrosti".
Po forumu brska: Google [Bot] in 31 gostov