martin_krpan je napisal/-a:Po internetu so začele krožit govorice, da bo Zastava pričela proizvajati Opel Astro G kot Zastavo 20. Sam proizvajalec tega še ni potrdil. Je pa direktor Zastava Auto v intervjuju za Avto Foto Market povedal, da se dogovarjajo o različnih oblikah sodelovanja z več avtomobilskimi proizvajalci.
martin_krpan je napisal/-a:Po internetu so začele krožit govorice, da bo Zastava pričela proizvajati Opel Astro G kot Zastavo 20. Sam proizvajalec tega še ni potrdil. Je pa direktor Zastava Auto v intervjuju za Avto Foto Market povedal, da se dogovarjajo o različnih oblikah sodelovanja z več avtomobilskimi proizvajalci.
Eazy-O je napisal/-a:martin_krpan je napisal/-a:Po internetu so začele krožit govorice, da bo Zastava pričela proizvajati Opel Astro G kot Zastavo 20. Sam proizvajalec tega še ni potrdil. Je pa direktor Zastava Auto v intervjuju za Avto Foto Market povedal, da se dogovarjajo o različnih oblikah sodelovanja z več avtomobilskimi proizvajalci.
Kje pa si to zasledil?
erixon je napisal/-a:Ne ne, saj ima prav. Sem slišal iz prve roke od američana ko sem bil tam. Stvar je bila taka, da proti koncu ko so imeli probleme s prodajo Yugotov, ker so bili že zastareli so ti pri nakupu nekega dražjega modela avtomobila (mogoče je bil Cadillac) ponudili, da ti dajo Yuga ali pa si dobil določen popust. Baje se je velika večina ljudi odločila za popust...
Zbog slabije platežne moći našeg stanovništva, jeftiniji automobili i dalje privlače najviše pažnje potencijalnih kupaca plićeg džepa. U grupu ovih vozila spada i obnovljena Zastava Koral In L odnosno najinteresantnija verzija ovog modela pokretana PSA benzinskim motorom. Iako oblik 3,55 metra dugačke karoserije ne može da sakrije svoje godine, nekoliko novih elemenata uspešno skriva njenu vremešnost. To se, pre svega, odnosi na potpuno novi, sada znatno puniji prednji deo, koji je dobio veliki branik sa integrisanim svetlima za maglu i masku hladnjaka sa mrežastom rešetkom. Na zadnjem delu dominira modernije oblikovani branik, koji je, zajedno sa svetlosnim grupama u 2 boje i spojlerom sa trećim stop svetlom, najzaslužniji za malo moderniji oblik. Da je Zastava poslednjim redizajnom izvukla maksimum iz Koralove karoserije, potvrđuje i izmenjeni interijer sada karakterističan po kvalitetnijim materijalima i solidnom završnom obradom. Ipak, najprijatnije iznenađenje testiranog Korala In, bilo je sakriveno ispod prednjeg poklopca u obliku proverenog 1,1 litarskog benzinca, koji uz Bosch Motronic ubrizgavanje u više tačaka, razvija 60KS pri 5500 obrt./min. i 94Nm obrtnog momenta pri 3500 obrt./min. Prilikom provere voznih osobina, Peugeotov sjajni 4-cilindraš, koji na svakih 100 km prosečno potroši 7,2 litra bezolovnog benzina, demonstrirao je da mu samo 830 kg teška karoserija ne predstavlja nikakvo opterećenje. Merenje performansi je pokazalo da Zastavin mališan do 100 km/h ubrzava za 14,4 sekunde i da je ustanju da ostvari maksimalnu brzinu od 162 km/h. Zadovoljni postignutim, zaključili smo da ovako motorizovani Koral In trenutno pruža odličan odnos uloženo-dobijeno a to potvrđuje i pristupačna cena u BiH, koja do registarcije iznosi 11400 KM."
Ovo je bio kraći test iz Auto Shop Magazina a da dodamo da trenutna cena za Koral In L u Srbiji iznosi oko 375.000 dinara ili oko 4625 evra na dan 15.3. 2007. I još par tehničkih podataka o ovom Jugu, dobijenih od fabrike :
-motor zapremine 1124 ccm, snaga 44kW/60KS pri 5500 obrt./min., maksimalni obrtni moment 94Nm pri 3500 obrt./min., dimenzije DxŠxV-3552 mm/1548 mm/1335 mm, međuosovinsko rastojanje 2150 mm, težina praznog vozila 830 kg, prtljažnik 170 litara (sa oborenom klupom 450 litara), ubrzanje do 100 km/h 16,2 sekunde, maksimalna brzina 152 km/h, prosečna potrošnja 5,7 litara na 100 km. Garancija iznosi 2 godine.
Zastava je na ovogodišnjem 45. salonu automobila u Beogradu konačno prikazala i serijsku verziju dugo i željno očekivane Floride dizel. Dugo jer je prototip predstavljen još pre 2 godine a željno jer će to biti najjeftiniji dizelaš na našem tržištu. Ne treba zaboraviti da je ovo i prvi dizel automobil, koji je Zastava ikada proizvela. Naravno ovaj common-rail dizelaš od 1,4 litra je iz PSA grupacije a osim u francuske automobile, ugrađuje se i u Mazdu, Ford i Toyotu. Motor je zapremine 1398 ccm, razvija 50kW/68KS i 160Nm obrtnog momenta a prosečno troši 4,5 litra na 100 km puta mada u Zastavi tvrde da može da "padne" na samo 3,15 litara (!). Uz motor, Florida je dobila i Peugeot-ov menjač a komanda gasa je elektronska. Kako su u Zastavi nanovo projektovali oslanjanje motora i ojačali neke delove karoserije, vibracije i buka u kabini su ostali na nivou varijante sa benzinskim motorom. Zanimljivo je da je umesto fabričkih 155 km/h, na testu emisije SAT postignuta brzina od 161 km/h i ubrzanje od nešto preko 13 sekundi. Test emisije SAT smo već preneli pre više od mesec dana a ponovo ga pominjemo zato jer su redakcije te emisije i revije SAT Plus jedine imale mogućnost vožnje prototipa i pre zvaničnog predstavljanja na salonu u Beogradu. Tako da je dosta ovih podataka, koje objavljujemo preuzeto sa tog testa. Spolja se, osim nove oznake TDC, ova dizel Florida ni po čemu ne razlikuje od benzinskih verzija ali unutra ima jedan novi mali detalj. Naime, instrument tabla je osavremenjena odnosno dobila je savremenije pokazivače brzinomera i obrtomera i ekran od tečnog kristala sa podacima o pređenoj kilometraži (na trećoj slici). Za kraj i informacija o ceni. U vreme kada je emisija SAT imala Floridu dizel na testu (sredinom februara) govorilo se o cifri od 6600 evra a sada se najavljuje da će cena ipak biti veća. Kada u junu na tržište stignu prve Floride In TDC, koštaće oko 7200 evra bez PDV-a. Bez obzira na ukupnu cenu od oko 8500 evra sa PDV-om očigledno je da će biti mnogo zainteresovanih jer se na salonu u dane rezervisane za posetioce, od mase znatiželjnika jedva moglo prići izloženom primerku Floride TDC pa smo imali muke da napravimo ove fotografije !
Vlada Srbije je odobrila saradnju Zastava automobila i Dženeral motorsa o sklapanju dva modela Opela u Kragujevcu. Ministar privrede Predrag Bubalo je posle sednice vlade kazao da će od sledeće godine početi uvoz bez carine Opelovog modela "astra klasik" i njegovo sklapanje u Zastavi, a potom i još jednog modela tog proizvođača automobila. Bubalo kaže da je Vlada omogućila saradnju Zastave i Dženeral motorsa izmenom odluke iz 2005. godine o kriterijumima za uvoz određenih roba, kojom je određeno koji se proizvodi potrebni za sklapanje ta dva modela mogu uvesti. Predstavnici Zastave i američke kompanije Dženeral motors su parafirali pre dve nedelje ugovor o proizvodnji jednog od Opelovih modela automobila u pogonima kragujevačke fabrike. Sadržaj ugovora o saradnji gotovo je istovetan onom koji je Zastava potpisala sa italijanskim Fiat-om što znači da bi najpre bio omogućen slobodan uvoz određenog modela, a potom bi bila montirana linija za proizvodnju u Zastavi. Zastava i GM su početkom aprila predali Vladi Srbije dokument sa uslovima za potpisivanje ugovora između dve kompanije i tada je rečeno da su "uslovi slični ugovoru Zastave sa Fiat-om, a razlika je u tome što Opelov model automobila koji bi se proizvodio u Kragujevcu ne bi imao oznaku Zastave". Tada je rečeno i da će Vlada Srbije verovatno podržati aranžman Zastave i Dženeral Motorsa, ali da će smanjiti subvencije kragujevačkoj fabrici jer bi proizvodnja Fiatovih i Opelovih modela obezbedila njeno znatno rentabilnije poslovanje. Prema nezvaničnim informacijama, ugovor predviđa početnu proizvodnju od tri hiljade Opelovih modela „astra klasik“ godišnje, a taj broj bi narednih godina bio povećan na pet hiljada. U Zastavi će se, najverovatnije, proizvoditi modeli sa benzinskim motorima zapremine 1.364 ili 1.598 kubna centimetra, oba sa 16 ventila i 90, odnosno sto konjskih snaga. Kompanija Zastava automobili je nedavno najavila da bi proizvodnja sadašnjih modela Zastave mogla da prestane do 2010. godine.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov