~toMmy~ je napisal/-a:Jaz si res ne želim naših nesposobnih voznikov še čez mejo množično prenašat, bi pa to blagodejno vplivalo na navite cene pri nas. Gorivo imajo pa namen tudi naši namen "normalizirat", ker so končno skapirali, da ga tako več prodajo. V sami kvaliteti pa ne pogruntam neke razlike, mogoče je edino nemški Shell V-Power bil malo bolj blagodejen za motor, nižja poraba je pa predvsem v glavah...
nebivedu je napisal/-a:Nižja poraba sigurno je, to lahko dokažem. S slovensko gnojnico od bencina sem imel povprečno porabo med 9 in 9,5 litrov, sedaj imam porabo med 8,5 in 9 litrov na 100km prevoženih, pa se vsak teden peljem čez Ljubelj v avstrijo. Tankam pa vedno na eni in isti pumpi že leto in pol.
J.McLane je napisal/-a:Imam občutek da je kvaliteta dizla predvsem pomembna za življensko dobo motorja in ostale "šare", pri porabi in zmogljivosti pa ne bo razlike. Pri bencinu je zadeva drugačna, ampak mi je vseeno čudno, da bi bila razlika tako velika, da bi se to opazilo, sploh če v obeh priemrih tankaš 95 oktanca. Jaz sem že tankal na Hoferju v Beljaku, pa poraba ni nič kaj odstopala, niti nisem zaznal kake razlike v delovanju motorja.
For je napisal/-a:Po mesecu vožnje z austrijskim bencinom, sem potem tankal našega. Parkrat sem že opazil čudno klenkanje zjutraj ko je mrzel ... slišalo se je kot dizel, ampak šele tam nekje pri 1700-1800 obrati. Pri nižjih in višjih obratih se ni slišal.
Potem pa (ko se ogreje) kmalu neha ta zvok ... sumim bencin, ker edina sprememba je bila ta, da je nekaj časa užival v austrijskem bencinu ....in mogoče to da je par tisoč km od prvega servisa (če so mojstri kaj zajebali)
nebivedu je napisal/-a:For je napisal/-a:Po mesecu vožnje z austrijskim bencinom, sem potem tankal našega. Parkrat sem že opazil čudno klenkanje zjutraj ko je mrzel ... slišalo se je kot dizel, ampak šele tam nekje pri 1700-1800 obrati. Pri nižjih in višjih obratih se ni slišal.
Potem pa (ko se ogreje) kmalu neha ta zvok ... sumim bencin, ker edina sprememba je bila ta, da je nekaj časa užival v austrijskem bencinu ....in mogoče to da je par tisoč km od prvega servisa (če so mojstri kaj zajebali)
Po enem letu tankanja v avstriji sem šel tankat pri nas na avtocesti, ker sem imel čisto prazen tank. Od celja do mb se je na avtocesti še dalo normalno voziti, ko pa sem prišel v mesto od križišča do križišča, pa je avto cukal in se zaganjal v obrate. Ko sem prišel na cilj, sem potem odklopil akumulator in čez neke 4 ure, ko sem šel nazaj, sem ga priklopil. Takrat so se potem zadeve malo zreducirale (ker se je računalnik reštartal in se začel učiti na novo), ampak cukal je občasno še vedno, zaganjal v obrate pa se ni več. Po ponovnem tankanju v avstriji so težave čudežno izginile.
For je napisal/-a: Z prejšnjim avtom sem bil dosleden in skoz tankal 100 oktanskega.
yashica je napisal/-a:Pri OMV-ju pravijo, da gorivo maxxmotion 100, prihaja izključno iz dunajske rafinerije Schwechat in tudi bioetanol, naj bi dodajali gorivu že v sami rafineriji. Drugače povedano, razlik pri tem gorivu ne bi smelo biti... ali pač?
Omenjam ga iz razloga, ker uporabljam samo tega.
darkside je napisal/-a:Če gledam tale zadnji link je liter v avstriji za 2 centa cenejši? razen če dobite brez davka
tako da ne vem če se toliko splača razen če sem kaj spregledal? ok, meni iz bližine hrvaške meje se res ne splača gor vozit, ampak po videnem tukaj pa ne vem če se splača toliko gor vozit.
nebivedu je napisal/-a:Kolega ki vozi bencin iz kopra na pumpe pravi, da vozi na OMV, petrol in agip iz istih rezervarjev, tako da je tole bolj ko ne natega.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 113 gostov