freddie je napisal/-a:abbe je napisal/-a:jst sicer nimam nič prot hyundaju, sem si ga 8 let pa nisem mel nič težav.
tut sestri sem svetoval da kupi novo elantro,jo ma že 2 leti nič težav.
sam sem prešaltal na nemce pa pa nebom reku da ni težav. se kj pokvar.PA KAJ ZA TO?
nben mi nikol nebo reku da je tehnika pri kiji ali hyundaju na istem nivoju kot pri bmwju.
nikoli ni bila in verjetno še zelo dolgo ne bo.pač enostavno niso na istem nivoju.
sicer je kle ta debata popolnomanepotrebna ampak če gledamo kaj kdo ponuja nima kia pogojev. to je dejstvo.
koliko ma bmw opreme je pač kia ne premore,ker verjetno sploh nimajo razvite take opreme da bi jo lahko ugradili v avto.
in to pač je to.
pa nisem nben zančkar.
tukaj ghre za golo primerjavo in kle cena nima nobene veze, zato je brezveze govort kok ta stane pa kok ta stane...
To je dokaj drzna trditev. Dejstvo je recimo, da skok iz ljubljanskega nebotičnika pomeni gotovo smrt. Dejstvo, ki se lahko empirično dokaže z metanjem ljudi iz ljubljanskega nebotičnika, do vnaprej dogovorjenega števila, nato se preveri njihovo stanje na pločniku in na koncu postavi hipoteza, da tak skok pomeni smrt. Hipoteza na koncu postane empirično dokazano dejstvo. Človekoljubi lahko do dejstva pridejo tudi brez človeških žrtev, z brskanjem Newtonovega dela Principiae Naturalis Principia Mathematica.
Na drugi strani se dokopati do "dejstva" da "nben mnikol nebo reku da je tehnika pri kiji ali hyundaju na istem nivoju kot pri bmwju. nikoli ni bila in verjetno še zelo dolgo ne bo" zahteva neskončno bolj poglobljeno empirično dokazovanje in diplomo iz celega kupa tehničnih in celo ekonomskih znanosti, hkrati pa najbrž večletno službo v tehničnih oddelkih obeh družb, ki bi omogočila primerjavo tehnike - skupaj z vsemi industrijskimi skrivnostmi, ki nam jih navadnim smrtnikom ni dano vedeti - na tako fundamentalnem nivoju, da bi se potem lahko tehnološka premoč enega podjetja štela za "dejstvo".
Sploh bi takšno dejstvo moralo temeljiti na ekstenzivni analizi o nesposobnosti azijskih inženirjev, skupaj z nesposobnostjo njihovih kadrovskih služb - dejstvo je da imajo korejske družbe primerljivo količino denarja, ki ga na leto zapravijo za R&D kot evropski, japonski in ameriški proizvajalci; če torej drži, da ne pridejo (in niti v principu ne morejo priti) na tehnološko raven prestižnih nemških znamk kljub zapravljenem denarju, potem je treba priti do dna zakaj je temu res tako - ne samo, da so domači inženirji nesposobni dohitevat evropske kolege, celo njihovi kadrovniki so nesposobni rekrutirat ustrezne evropske strokovnjake, ki bi popravili tehnološki deficit. Morda je na vsej črti zatajil njihov evropski tehnični center v Russelheimu? Obstaja resnična verjetnost, da je BMW tja poslal svoje dvojne agente kateri bi sabotirali dela na različnih delih podvozja? Kdo ve... A vse podobne aspekte je potrebno do potankosti raziskati, preden bi si kdo drznil postavljati dejstva o tehnološki superiornosti (oz. inferiornosti).
sploh nisem bral kaj si napisal kar se mi ne da brati ker ni povezan s temo.
uceraj sem mal pogledal prispevek o tej kiji.
eto kaj me je zmotilo:
nima aktivnega vzmetenja
nima samozatemnitvenih zunanjih ogledal
nima nastavljivega sedalnega dela sedeža
nima masaže sedežev
nima soft close vrat
nima radar tempomata
nima lane assist
nima sistema za opozarjanje mrtvega kota
...
pač to so stvari ki naj bi jih premium avtomobili imeli oz. jih bmw ima.
in kia tega enostavno nima sploh v ponudbi,kar nakazuje da nimajo to razvito,drugače bi verjetno ugradili to v svoj prvi premium avto.
in mi ni treba nobenih raziskav delat pa nevem česa še vse da lahko rečem da ni na nivoju.
še ena stvar ki me je zmotila je primerjava cen
primerjajao kio z bencinskim motorjem z zadnjim pogonom,proti bmwju z dizem motorjem (ki je že v osnovi dražji od bencinarja) pa še pogon ma na vse 4. (kar zadevo podraži še za par tisoć dolarjev)
ti pa lahko mečeš ljudi iz stolpnice pa delaš analize....