Evo ti nepoštenjaki nastopajo še v eni zgodbi, kjer so sodnik in porotnik vse v enem:
VW je izgubil moje zaupanje
http://www.rtvslo.si/posebnaponudba/jez ... nje/381434M.Z. je pri prodajalcu A pravočasno, torej še pred iztekom dvomesečnega roka za uveljavljanje potrošniških pravic, ki se je iztekel 16. decembra, pisno uveljavljal stvarno napako in zahteval menjavo vozila oz. vračilo kupnine. Odgovor mu je poslal generalni uvoznik Porsche Slovenija, kjer so zatrdili, da njegovim zahtevam ne morejo ugoditi, saj bi bil v primerjavi z odpravo napake na vozilu to nesorazmeren ukrep.
Potrošnik je nato podjetju v skladu z zakonodajo predlagal, da v 45 dneh odpravi napako na vozilu in sporočil, da v nasprotnem primeru odstopa od pogodbe o nakupu vozila. Tudi tu se je zapletlo: Porsche Slovenija je gledalcu prek odvetniške pisarne sporočil, da odstop od pogodbe nima učinka,
ker za to niso izpolnjeni zakonski pogoji in da v tem primeru sploh ne gre za stvarno napako, če pa že, je ta neznatna.
Pravniki: prodajalec ni merodajen sodnik
Ministrstvo: lahko govorimo o stvarni napaki
Ministrstvo reče to je stvarna napaka, VW reče to ni stvarna napaka in njihova obdrži? Pa jaz res ne vem če lahko živim še v bolj primitivni in koruptivni državi.
.... pri nas je problem da če najameš uglednega odvetnika lahko zadrži še izvržbo za rušitev črne gradnje, čeprav po zakonu pritožba ne zadrži inšpektorske odločbe oziroma rušitve itd... Slovenija je res pravi texas na področju prava, zato se pa jaz ne spuščam v sodno bitko, ker to bi trajalo in trajalo in trajalo in marsikateri tuji vlagatelj mi reče da v Slovenijo ne vlaga zaradi sodstva, ker ko te kdo ogoljufa ali ti ne plača se lahko posloviš od denarja. Stečajni upravitelji pri nas pa tudi ne delajo pošteno in prijateljem prodajajo pod ceno.
Lahko samo povem svojo izkušnjo, kar sem že prevečkrat in to je pri garancijah šparajo na malenkostih in ne menjajo kaj pa bi lahko, ko ti pa prodajo avto ž kvalitete se pa naredijo Francoza, tako kot so se v zgoraj navedenem primeru. Če bi bili v ZDA bi videli kako bi jim dali potrošniki vetra in bi morali vrniti celotno kupnino plus kazen. V Evropi si lahko privoščijo karkoli, tudi da za goljufijo rečejo da ni stvarna napaka. Kako ni stvarna napaka? Euro 5 motorje bi lahko takoj spremenili v euro 4 zaradi visokih izpustov kdor se ne udeleži vpoklica in modifikacij, kar pomeni da
kršijo ta trenutek skoraj vsi vozniki z tdi euro 5 zakon. Tiste homolagacije z okuženimi motorji so prevare=goljufija in ne izpolnujejo norm za na cesto. Me zanima kdo bo od odgovornih ovaden za goljufijo. Nihče.
Kot več 10 let redna stranka lahko samo rečem da vw ni podjetje ki bi gradilo na zaupanju in poštenju in kot kupec pri njih nisi vreden čisto nič. Ko nastopijo težave ne ponudijo rešitve nikakršne. Tisto ko pišejo v medijih za vsakega kupca se potrudimo so navadne floskule. V dieselgate aferi se je pa lepo pokazalo na čem so gradili uspehe in dizelsko pionirstvo. Če bi bil vw edini avto na svetu ga ne bi nikoli več kupil tako so se mi zamerili. Nikoli v svojem življenju več ne kupim vw ali njihov brand.