Po moje kar drži. Filter zraka zadaj je bistveno bolj gosta zadeva, pa tole mrežico sem na enem od avtov (vw) že videl. Verjetno pri golf III 1.9 TDI.Firediver je napisal/-a:@uros11:
Hitrost zraka bo zaradi manjšega preseka (mrežica) res večja, pretok pa bo manjši, ker ga mrežica ovira..če drži tvoja o "hitrejšem pretoku", daj cev bistveno manjšega preseka, pa da vidimo ta "večji pretok"...
pskoda je napisal/-a:Ta mrežica ni problem se jo da v 1min odstranit, bolj je problem kaj bodo naredili oz spremenili na SW-ju
Firediver je napisal/-a:Ni vse tako slabo na forumu, pač je ta tema tako nehvaležna, da ni tiste strokovnosti v njej, ker ni dostopa do laboratorijev.
In ja, pljuva se po VW-ju...najbrž je kakšna korelacija med tem in kvaliteto foruma, če ne drugega je timing isti...
abbe je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Ta mrežica ni problem se jo da v 1min odstranit, bolj je problem kaj bodo naredili oz spremenili na SW-ju
edina pomembna zadeva je to!!
sam se vsi raje ukvarjajo s kosom okrogle plastike,ker to nekateri očitno znajo pokomentirat,o sw pa nben nc ne ve,pa se poj ne more debata razvijat še v nadaljnjih 50 strani...
obup je ratl forum.me bl spominja na vse ostalo kot na avtomobilistični forum.
abbe je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Ni vse tako slabo na forumu, pač je ta tema tako nehvaležna, da ni tiste strokovnosti v njej, ker ni dostopa do laboratorijev.
In ja, pljuva se po VW-ju...najbrž je kakšna korelacija med tem in kvaliteto foruma, če ne drugega je timing isti...
eno je če se pluva čez znamko,nj se pač pluva (če je to na mestu oz so to resnice)
drugo je pa k so eni pametni pa delijo "nasvete" lastnikom "okuženih" vozil.
se prou vid ta slovenizem al kako bi reku, ko vsi vtikajo nos v stvari ki se jih ne tičejo in potem še pametujejo,a nimajo nobene povezave z zadevo niti se jih ne dotika v nobenme pogledu, kar je pa najbolj važno je pa to da jim ne gre v škodo,pa so vseen pametni in se jim vn iz postov vid škodoželjnost.
p.s. ne se zj utaknt v to da jm gre v skodo ker je vec rakotovrnih izpustov pa to...ker to nima kle nobene veze.
pskoda je napisal/-a:Če gledamo to afero in se da pri 2.0 samo z spremembo SW-ja izpolnjevati višji EURO potem po kmečki logiki je razlika samo v parametrih. Bog si ga vedi v katerih in to po moje ne bomo nikoli vedel
Spectre je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Če gledamo to afero in se da pri 2.0 samo z spremembo SW-ja izpolnjevati višji EURO potem po kmečki logiki je razlika samo v parametrih. Bog si ga vedi v katerih in to po moje ne bomo nikoli vedel
Mogoče bo rezultat spremembe SW večja poraba in manjši izpusti NOx. Je pa vprašanje zakaj pri 1.6tdi ne morejo narediti isto kot pri 2.0tdi, torej samo z spremembo sw brez filtra in sifona.
pskoda je napisal/-a:BMW se tudi brani - http://www.avto-fokus.si/Novice/Afera_z ... _izpustih/
pskoda je napisal/-a:Če gledamo to afero in se da pri 2.0 samo z spremembo SW-ja izpolnjevati višji EURO potem po kmečki logiki je razlika samo v parametrih. Bog si ga vedi v katerih in to po moje ne bomo nikoli vedel
Gricko je napisal/-a:
pri 1.6 pa je verjetno samo z parametri to ( norme )še vedno nedosegljivo in bo treba še mehanska sprememba....
Spectre je napisal/-a:Gricko je napisal/-a:
pri 1.6 pa je verjetno samo z parametri to ( norme )še vedno nedosegljivo in bo treba še mehanska sprememba....
Zakaj pa recimo motor z common rail 1.6tdi 2012 ne ustreza normi euro 5, isti motor 1.6 tdi letnika 2014 pa celo ustreza euro 6. Pa noben nima sifona z mrežco notri. Koliko sem pa gledal imata samo kompresijo malo drugačno(verjetno preko sw), na oko mi pa zgledata do šravfa identična.
Pri istem motorju so ponekod lahko z softwarom, ponekod rabijo mrežco. Mogoče se motim ampak to zgleda čudno...
Mogoče je pri novejših modelih drugačen egr ali katalozator ali izpušni sistem, pa jim je plastična cev z dušilcem in posodobitvijo SW najcenejša rešitev za vpoklic.
Vsekakor gledajo na čim manjše stroške vpoklica, glede na več milijonsko okuženost vozil dizlov, poleg tega pa imajo še vpoklice na skoraj vseh bencinskih motorjih zaradi odmične gredi.
Vsak vpoklic je velik strošek, milijonski toliko bolj.
Po forumu brska: Google [Bot] in 113 gostov