mtl je napisal/-a:Še vedno nisi razumel, zakaj se ne grem stavit ....blablablbalbla.
nebivedu je napisal/-a:Meni se je vtisnila v spomin primerjava med kio sorento in mercedesom ML. Gre za tisti prvi model kie sorento, ko je bila res kvalitetno narejena. Ko so nemci sami spljuvali mercedes in pohvalili kio, češ da ima enake sposobnosti, enako kvaliteto, enako komoditeto, le da je parkrat cenejša. Bilo je pa v eni izmed bolj znanih nemških revij.
nebivedu je napisal/-a:Auto bild 30.09.2002
kia sorento vs ML270
http://www.autobild.de/artikel/kia-sore ... 38709.html
Sonderklasse je napisal/-a:
bi se strinjal z nebivedu glede prvega Sorenta in W164, vendar le v eni stvari: v design-u. Tu je bil Sorento res čista kopija W164 in si za polovično diskontno ceno dobil zelo podobno izgledajoč avto.
Vse ostalo pa seveda ni bilo primerljivo, saj če se ne motim, se je sorentova motorna paleta tam končala, kjer se je ML-ova šele začela
da ne omenjam 7-G Tronic in star VAG-ov tiptronic v Sorentu, da ne omenjam Airmatic 2.generacije v ML-u in podvozje od stare Toyote v Sorentu.
Da niti raje na začnem kaj vse je kot dodatno opremo ponujal Daimler, kaj pa Kia, da ne grem še naprej v materjale, zvočno izolacijo in še kaj drugega. Zato prosim...ne zavajati s pisanjem, da so nemci sami spljuvali mercedes in pohvalili kio, češ da ima enake sposobnosti, enako kvaliteto, enako komoditeto, le da je parkrat cenejša. - če pa že, pa prosim za link do tega.
Ampak ja, za 25 jurjev si dobil dejansko dober avto in to je dejstvo.
chan je napisal/-a:Primerjava je bila delana med prvo generacijo Kiinega Sorenta ter ML (W 163), ki ni imel niti Airmatic-a, niti 7-G Tronica. Pa saj je menda znano, da je prišla 2. generacija ML (W 164) na trg šele leta 2005 oz. 3 leta po predstavitvi prve generacije Sorenta - kako naj bo Sorento potemtakem KOPIJA W 164?!? Btw, Sorentovo podvozje ni bilo Toyotino, ampak je bilo razvito tudi s pomočjo nemškega Porscheja (http://www.kia.si/news/view/1724).
chan je napisal/-a:O sami kvaliteti MB ML prve generacije pa je dovolj zgovorna sledeča tabela (pogled pa naj seže proti zadnjemu mestu na lestvici): http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... -10-11/495
chan je napisal/-a:Morda zgolj kot zanimivost: prva generacija Sorenta je bil sploh prvi korejski avto na nemškem trgu, na katerega so kupci čakali tudi po 14 mesecev: "Der 2002 eingeführte Kia Sorento war der erste Koreaner mit Wartezeit (bis zu 14 Monate)" vir: http://www.autobild.de/artikel/test-kia ... 56411.html.
chan je napisal/-a:Sam pa sem poznal lastnika MB ML, ki ga je zamenjal s Sorentom zaradi težav, ki jih je imel z ML.
Sonderklasse je napisal/-a:chan je napisal/-a:Morda zgolj kot zanimivost: prva generacija Sorenta je bil sploh prvi korejski avto na nemškem trgu, na katerega so kupci čakali tudi po 14 mesecev: "Der 2002 eingeführte Kia Sorento war der erste Koreaner mit Wartezeit (bis zu 14 Monate)" vir: http://www.autobild.de/artikel/test-kia ... 56411.html.
Ja, ampak ne zaradi take popularnosti, pač pa zaradi počasne logistike Kiine tovarne
Še sam novinar lepo napiše v prispevku:
''ML mit 12.217 Stück im ersten Halbjahr der meistverkaufte Geländewagen. Hier dabei als 270 CDI. Der Sorento startet jetzt erst, Kia verkaufte von seinem Geländewagen Sportage nur 510 Autos. ''
celih 510 avtov in tudi če jih je bilo do konca leta 5.000 (pa jih NI BILO), je to nič napram Daimlerja in seveda NIKAKOR razlog, da bi se zaradi navala čakalo 14 mesecev .
Sonderklasse je napisal/-a: No, še toliko HUJE, da ga je stari model ML-a premagal v ČISTO VSEH parametrih...
emozul je napisal/-a:Sonderklasse, pa daj že nehaj poveličevat kur... MB.
Še nisem zasledil, da bi bil MB med bolj zanesljivimi, tako, da mi ne rožice sejati.
Čist za info:
http://www.avtovizije.com/razno/5748-ja ... zanesljivi
chan je napisal/-a:2002 - ni merodajen, ker je Sorento prišel na trg šele sredi leta.
2003 - Sorento (22.489) - ML (37.998)
2004 - Sorento (34.789) - ML (35.515)
2005 - Sorento (44.980) - ML (32.345).
Sonderklasse je napisal/-a: No, še toliko HUJE, da ga je stari model ML-a premagal v ČISTO VSEH parametrih...
chan je napisal/-a:Pa saj bi bilo čudno, če ga pri tovrstni cenovni diferenci ne bi, mar ne?
Sonderklasse je napisal/-a:A glede na to, da je na nemškem trgu (podatek o cenah je v zgoraj omenjenem AutoBild članku) bila cenovna razlika za dobrih 45% ( ), se postavlja vprašanje iz začetka te teme - je bilo omenjeno doplačilo (v tem primeru za ceno VW Pola) za nakup ML-a resnično smiselno?
emozul je napisal/-a:Sonderklasse, pa daj že nehaj poveličevat kur... MB.
Sej avto je dober, samo iz tvojih postov je razvidno, da je nad vsemi.
emozul je napisal/-a:Še nisem zasledil, da bi bil MB med bolj zanesljivimi, tako, da mi ne rožice sejati.
masko je napisal/-a:Zanimivo, Škoda ima manj okvar kot Mercedes in je zopet pred njim.
Sonderklasse je napisal/-a:emozul je napisal/-a:Še nisem zasledil, da bi bil MB med bolj zanesljivimi, tako, da mi ne rožice sejati.
Se strinjam.
A nekaj je vzeti povprečje prodanih Hond , nekaj pa od ene 10x več prodanih Mercedesv, zato je logično da bo med 1.000.000 Mercedesov sigurno 'več' napak kot med 100.000 Hondami , mar ne ?
Sonderklasse je napisal/-a:Ne da je dober, v celotni zgodovini je najboljši (govorim na osnovi prodajnih številk, nagrad ter ocen, ki se jih nisem jaz zmislil).
Ampak da takoj razčistimo: biti najboljši je objektivno, ...
mtl je napisal/-a:Absolutno ni logično. Logično je v absolutni številki, v relativni primerjavi pa ni več logično in kaže na manjšo zanesljivost. Vse te statistike zanesljivosti se seveda izražajo z uporabo povprečij, torej relativnih primerjav in ne absolutnih številk.
mtl je napisal/-a:Torej, tudi če se pokvarijo samo 2 Hondi od 100-tih (in statistika zapiše, da se je pokvarilo 2% Hond je to še vedno bolje kot, če se pokvari 40.000 Mercedesov od 1.000.000 in tatistika poda kot pokvarjenih 4% Mercedesov prodanih. In to lahko direktno in pošteno primerjaš med seboj. V zgornji tabeli je podano tako.
Drugače bi pa bilo, če bi nekdo rekel, da sta se pokvarili 2 Hondi, Mercedesev pa 40.000, brez navedb celotnih prodanih količin. Ampak tega seveda nihče ne uporablja. Res pa nekateri mislijo, da zadeve tako delujejo. Sploh, ko je njihov vsemogočni brand na repu lestvice. [/i]
cc09 je napisal/-a:Z razliko med čisto dovolj velikim in opremljenim avtom, recimo megane (magari karavan), ali pa golf karavan, če je komu ljubši, proti nekemu A6 ali mercedesu za 50-60 jurjev, lahko 4 leta živiš in delaš kar hočeš, ali pa nič. Ali pa 3 leta, pa ostane še za pot okoli sveta.
Kako se bi potem lahko premium komu "splačal"? Če nimaš ravno biznisa "izposoje premium vozil", nikoli in nikdar.
Če je komu v življenju bolj pomembna mehka armatura (niti ne želim vedet kaj delate v avtu, da vam je to pomembno), kot par let življenja, potem pa kar navalite.
emozul je napisal/-a:No chan lepo si nam to predstavil.
Edino kar lahko še dodam je, da pa so zelo visoko na lestvici med zmagami med konstruktorji v F1, seveda govorim za mercedes.
emozul je napisal/-a:Naš "pav", se dostikrat ustreli v koleno s svojimi izjavami.
emozul je napisal/-a:Skratka, če mene vprašate se za prestižnejše znamke, ne splača dodati več denarja, razen, če nisi res "nalovdan" s kešom.
masko je napisal/-a:Sonderklasse,
Tako kot tvoje mišljenje o Škodi je tudi mišljenje večine. Vendar je resnica molo drugačna.
ŠKODA obstaja že od leta 1826, Mercedes pa je krepko mlajši. Res je bilo obdobje pod socializmom slabo za Škodo, vendar slaba obdobja se dogajajo za večino avtomobilističnih znamk, tako se tudi Mercedez-Benz med nacizmom ni najbolje odrezal.
chan je napisal/-a:Po natančno kakšnih kriterijih oz. po kakšnem ključu pa lahko avtomobilsko znamko označimo s titulo "najboljšega"? Kvečjemu lahko govorimo zgolj po posameznih kategorijah, ki so merljive (pokvarljivost, vrednost znamke, št. titul, št. zmag v avto-moto športu, ipd), posplošena ocena "biti najboljši" pa je lahko precej subjektivnega značaja.
chan je napisal/-a:A če bi že upoštevali posamezne kriterije, ki bi določeno avtomobilsko znamko pripeljale na piedestal najboljšega, lahko to naredimo z (v zadnjem času velikokrat) omenjeno znamko Mercedes-Benz:
chan je napisal/-a:prodajne številke: v lanskem letu je bil koncern Daimler s 2,53 milijona prodanimi vozili na 11. mestu (btw, mesto pred njim ima celo nam precej minorna znamka Suzuki ). Vrsto desetletij je primat najbolj prodajanega proizvajalca držal GM, v zadnjem obdobju pa VW in Toyota. In tudi pri posameznih avtomobilskih modelih na prvih mestih najbolj prodajanih v zgodovini ni moč najti MB produktov (najvišje je sicer "Baby Benz", oz. razred C), absolutni zmagovalec pa je Toyotina Corolla (več kot 40 mio.).
chan je napisal/-a:število nagrad: če se osredotočimo zgolj na najbolj znane izbore (International car of the year, World car of the year) - vir: https://en.wikipedia.org/wiki/Car_of_the_Year, MB izdelkov ni med zmagovalci. Prav tako med European car of the year, medtem ko so na oni strani luže leta 1997 izbrali MB SLK, 1994 pa razred C. Omenjenih titul, ki bi jih prejel MB, ni niti pri ostalih bolj znanih izborih (npr. Top Gear), med nam najbolj znanim izborom (Slovenski avto leta) pa je leta 1994 titulo prejel razred C (http://www.slovenskiavtoleta.si/sal/zgodovina).
chan je napisal/-a:(ne)pokvarljivost: eden izmed pokazateljev je že omenjeno TÜV poročilo, ki je (kot je že omenil @MTL) narejeno na osnovi določenega vzorca (omenjena statistika se večinoma dela na vzorcu 1.000 vozil). A tudi pri večini omenjenih statistik se na prvih mestih pojavljajo japonski proizvajalci (npr, eden od primerov: http://www.reliabilityindex.com/top-100; http://www.whatcar.com/car-news/honda-n ... 15/1342848).
chan je napisal/-a:uspehi v moto-športu: MB je (bil) uspešen, a so tudi v tej kategoriji še uspešnejši (http://jalopnik.com/the-ten-automakers- ... 1594753234).
chan je napisal/-a: patenti in izumi: v tem segmentu je sicer MB izjemno močan (https://www.mbusa.com/mercedes/benz/innovation), a po drugi strani je precej inovacij predstavila tudi švedska znamka Saab (https://en.wikipedia.org/wiki/Saab_Automobile), ki pa je danes ni več moč najti na avtomobilskem zemljevidu
chan je napisal/-a:vrednost znamke: po zadnjem rangiranju so pred MB še Toyota, BMW in Honda - http://www.forbes.com/powerful-brands/list/#tab:rank
Spectre je napisal/-a:čist mim grede sem pokukal v vročo razpravo, pa gledam to tabelco in glej ga zlomka World green car of the year Volkswagen Bluemotion.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 57 gostov