Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a chan Če nov 12, 2015 9:21 am

Razprava o primerjavi med Mercedesom in Škodo, ki se je pričela v temi o novi generaciji Škodinega Superba (viewtopic.php?f=11&t=102562&p=1700059#p1700059), naj se nadaljuje v tej. Debata pa lahko poteka tudi v smeri, če so tzv. prestižnejše oz. luksuznejše avtomobilske znamke res vredne svojega doplačila.

A pozor, debata naj poteka v konstruktivnem duhu s čimbolj objektivnimi fakti (beri: podkrepljeno s čimveč podatki), vsakršni pretirani navijaški izpadi pa bodo sankcionirani (1.3 - kregarija stila "jaz imam pa boljšo znamko, ne moja je boljša" ali "jaz imam pa boljšega/lepšega/daljšega kot ti" je prepovedana in bo podeljeno opozorilo za VSE udeležene v kregariji. Pljuvanje po drugih znamkah avtomobila ali opreme je sankcionirano z opozorilom.)
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a nebivedu Če nov 12, 2015 9:26 am

Meni se je vtisnila v spomin primerjava med kio sorento in mercedesom ML. Gre za tisti prvi model kie sorento, ko je bila res kvalitetno narejena. Ko so nemci sami spljuvali mercedes in pohvalili kio, češ da ima enake sposobnosti, enako kvaliteto, enako komoditeto, le da je parkrat cenejša. Bilo je pa v eni izmed bolj znanih nemških revij.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Sonderklasse Če nov 12, 2015 10:10 am

mtl je napisal/-a:Še vedno nisi razumel, zakaj se ne grem stavit ....blablablbalbla.



blablablabla....stava ali pa nič.
karkoli ostalo boš naprej pisaril, ni vredno počenega groša
če bi bil tako prepričan v svoje mnenje, bi šel takoj staviti in bi hitro lahko dobro zaslužil, tako pa se vadiš ven na vse pretege
zatorej: dokler ne pristaneš na stavo, so tvoja pametovanja, da dela acc v novi superb boljše kot distronic v w220, samo prazne besede
end of story

nebivedu je napisal/-a:Meni se je vtisnila v spomin primerjava med kio sorento in mercedesom ML. Gre za tisti prvi model kie sorento, ko je bila res kvalitetno narejena. Ko so nemci sami spljuvali mercedes in pohvalili kio, češ da ima enake sposobnosti, enako kvaliteto, enako komoditeto, le da je parkrat cenejša. Bilo je pa v eni izmed bolj znanih nemških revij.


bi se strinjal z nebivedu glede prvega Sorenta in W164, vendar le v eni stvari: v design-u. Tu je bil Sorento res čista kopija W164 in si za polovično diskontno ceno dobil zelo podobno izgledajoč avto.
Vse ostalo pa seveda ni bilo primerljivo, saj če se ne motim, se je sorentova motorna paleta tam končala, kjer se je ML-ova šele začela :)
da ne omenjam 7-G Tronic in star VAG-ov tiptronic v Sorentu, da ne omenjam Airmatic 2.generacije v ML-u in podvozje od stare Toyote v Sorentu.
Da niti raje na začnem kaj vse je kot dodatno opremo ponujal Daimler, kaj pa Kia, da ne grem še naprej v materjale, zvočno izolacijo in še kaj drugega. Zato prosim...ne zavajati s pisanjem, da so nemci sami spljuvali mercedes in pohvalili kio, češ da ima enake sposobnosti, enako kvaliteto, enako komoditeto, le da je parkrat cenejša. - če pa že, pa prosim za link do tega.

Ampak ja, za 25 jurjev si dobil dejansko dober avto in to je dejstvo.
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a nebivedu Če nov 12, 2015 10:19 am

Auto bild 30.09.2002
kia sorento vs ML270
http://www.autobild.de/artikel/kia-sore ... 38709.html
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Sonderklasse Če nov 12, 2015 10:30 am

nebivedu je napisal/-a:Auto bild 30.09.2002
kia sorento vs ML270
http://www.autobild.de/artikel/kia-sore ... 38709.html


Slabo razumeš nemško
''Für diesen Vergleich bedeutet das: Maß der Dinge ist der Mercedes ML''
Za ta test to pomeni: merilo za vse je Mercedes ML.

S tem da napišejo, da ESP v Kii ni možen niti proti doplačilu, da ne zna prenesti toliko moči tako dobro na tla kot ML, saj mu primanjkuje ornk pomoč pri trakciji. Tudi pri podvozju napišejo, da zmaga Mercedes in tudi pri plezanju na vrhu zmaga Mercedes z boljšim 4pogonom.
Notranjost pohvalijo da je dobre kakovosti, da jo sicer nebi morali postaviti ob bok audiju, lahko pa peugeotu, da pa seveda Mercedes še vedno kaže pot, sploh v rafiniranih detajlih in končni izdelavi.
Pod črto: pri tem testu Kia NITI V ENEM KRITERIJU NE PREMAGA ML-a, tako da o tvoji nemci sami spljuvali mercedes in pohvalili kio, češ da ima enake sposobnosti, enako kvaliteto, enako komoditeto, le da je parkrat cenejša ne duha, ne sluha. Mercedes ga premaga v vseh disciplinah, razen ceni.
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a chan Če nov 12, 2015 10:32 am

Sonderklasse je napisal/-a:
bi se strinjal z nebivedu glede prvega Sorenta in W164, vendar le v eni stvari: v design-u. Tu je bil Sorento res čista kopija W164 in si za polovično diskontno ceno dobil zelo podobno izgledajoč avto.
Vse ostalo pa seveda ni bilo primerljivo, saj če se ne motim, se je sorentova motorna paleta tam končala, kjer se je ML-ova šele začela :)
da ne omenjam 7-G Tronic in star VAG-ov tiptronic v Sorentu, da ne omenjam Airmatic 2.generacije v ML-u in podvozje od stare Toyote v Sorentu.
Da niti raje na začnem kaj vse je kot dodatno opremo ponujal Daimler, kaj pa Kia, da ne grem še naprej v materjale, zvočno izolacijo in še kaj drugega. Zato prosim...ne zavajati s pisanjem, da so nemci sami spljuvali mercedes in pohvalili kio, češ da ima enake sposobnosti, enako kvaliteto, enako komoditeto, le da je parkrat cenejša. - če pa že, pa prosim za link do tega.

Ampak ja, za 25 jurjev si dobil dejansko dober avto in to je dejstvo.


Primerjava je bila delana med prvo generacijo Kiinega Sorenta ter ML (W 163), ki ni imel niti Airmatic-a, niti 7-G Tronica. Pa saj je menda znano, da je prišla 2. generacija ML (W 164) na trg šele leta 2005 oz. 3 leta po predstavitvi prve generacije Sorenta - kako naj bo Sorento potemtakem KOPIJA W 164?!? Btw, Sorentovo podvozje ni bilo Toyotino, ampak je bilo razvito tudi s pomočjo nemškega Porscheja (http://www.kia.si/news/view/1724).

O sami kvaliteti MB ML prve generacije pa je dovolj zgovorna sledeča tabela (pogled pa naj seže proti zadnjemu mestu na lestvici): http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... -10-11/495

Morda zgolj kot zanimivost: prva generacija Sorenta je bil sploh prvi korejski avto na nemškem trgu, na katerega so kupci čakali tudi po 14 mesecev: "Der 2002 eingeführte Kia Sorento war der erste Koreaner mit Wartezeit (bis zu 14 Monate)" vir: http://www.autobild.de/artikel/test-kia ... 56411.html. Sam pa sem poznal lastnika MB ML, ki ga je zamenjal s Sorentom zaradi težav, ki jih je imel z ML.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Sonderklasse Če nov 12, 2015 11:02 am

chan je napisal/-a:Primerjava je bila delana med prvo generacijo Kiinega Sorenta ter ML (W 163), ki ni imel niti Airmatic-a, niti 7-G Tronica. Pa saj je menda znano, da je prišla 2. generacija ML (W 164) na trg šele leta 2005 oz. 3 leta po predstavitvi prve generacije Sorenta - kako naj bo Sorento potemtakem KOPIJA W 164?!? Btw, Sorentovo podvozje ni bilo Toyotino, ampak je bilo razvito tudi s pomočjo nemškega Porscheja (http://www.kia.si/news/view/1724).


pardon, to je bila moja napaka. No, še toliko HUJE, da ga je stari model ML-a premagal v ČISTO VSEH parametrih.

chan je napisal/-a:O sami kvaliteti MB ML prve generacije pa je dovolj zgovorna sledeča tabela (pogled pa naj seže proti zadnjemu mestu na lestvici): http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... -10-11/495

Res je, imel je težave, vendar ne facelift model, pri katerem je bilo zamenjanih čez 1.100 (!) delov in resnično optimizirana kvaliteta.
Ga imamo doma že več let, niti ene težave, super avto za res smešno malo denarja.

chan je napisal/-a:Morda zgolj kot zanimivost: prva generacija Sorenta je bil sploh prvi korejski avto na nemškem trgu, na katerega so kupci čakali tudi po 14 mesecev: "Der 2002 eingeführte Kia Sorento war der erste Koreaner mit Wartezeit (bis zu 14 Monate)" vir: http://www.autobild.de/artikel/test-kia ... 56411.html.


Ja, ampak ne zaradi take popularnosti, pač pa zaradi počasne logistike Kiine tovarne ;)
Še sam novinar lepo napiše v prispevku:
''ML mit 12.217 Stück im ersten Halbjahr der meistverkaufte Geländewagen. Hier dabei als 270 CDI. Der Sorento startet jetzt erst, Kia verkaufte von seinem Geländewagen Sportage nur 510 Autos. ''
celih 510 avtov :) in tudi če jih je bilo do konca leta 5.000 (pa jih NI BILO), je to nič napram Daimlerja in seveda NIKAKOR razlog, da bi se zaradi navala čakalo 14 mesecev :D :D

chan je napisal/-a:Sam pa sem poznal lastnika MB ML, ki ga je zamenjal s Sorentom zaradi težav, ki jih je imel z ML.


Možno. Najbrž je imel še prvi model ML-a (torej 1998-2002) ali pa tudi ne in je imel težave-tudi Mercedes ne naredi med vsemi milijoni avtov nobenega brez napake in težav.
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a chan Če nov 12, 2015 11:24 am

Sonderklasse je napisal/-a:
chan je napisal/-a:Morda zgolj kot zanimivost: prva generacija Sorenta je bil sploh prvi korejski avto na nemškem trgu, na katerega so kupci čakali tudi po 14 mesecev: "Der 2002 eingeführte Kia Sorento war der erste Koreaner mit Wartezeit (bis zu 14 Monate)" vir: http://www.autobild.de/artikel/test-kia ... 56411.html.


Ja, ampak ne zaradi take popularnosti, pač pa zaradi počasne logistike Kiine tovarne ;)
Še sam novinar lepo napiše v prispevku:
''ML mit 12.217 Stück im ersten Halbjahr der meistverkaufte Geländewagen. Hier dabei als 270 CDI. Der Sorento startet jetzt erst, Kia verkaufte von seinem Geländewagen Sportage nur 510 Autos. ''
celih 510 avtov :) in tudi če jih je bilo do konca leta 5.000 (pa jih NI BILO), je to nič napram Daimlerja in seveda NIKAKOR razlog, da bi se zaradi navala čakalo 14 mesecev :D :D .


Primerjava prodanih Sorentov in ML po letih (podatek velja za celoten evropski trg: http://left-lane.com/european-car-sales-data/) - btw, zgornja omemba 510 prodanih primerkov se je nanašala na model Sportage, ne Sorento:

2002 - ni merodajen, ker je Sorento prišel na trg šele sredi leta.
2003 - Sorento (22.489) - ML (37.998)
2004 - Sorento (34.789) - ML (35.515)
2005 - Sorento (44.980) - ML (32.345).

Ne, Sorento je bil tedanji dokajšnji prodajni hit na trgu (na slovenskem svoj čas za Toyoto RAV 4 tudi drugi najbolj prodajan SUV), tudi na nemškem ("2004 erreichte das Fahrzeug in Deutschland einen Marktanteil von 4 %, gefolgt vom Porsche Cayenne und dem Volvo XC 90. Damit belegte er Platz acht von 44 SUV-Modellen auf dem deutschen Markt, was eine für diesen Hersteller zuvor ungewöhnliche Lieferzeit von bis zu 12 Monaten nach sich zog" - vir: wikipedia).

Sonderklasse je napisal/-a: No, še toliko HUJE, da ga je stari model ML-a premagal v ČISTO VSEH parametrih...


Pa saj bi bilo čudno, če ga pri tovrstni cenovni diferenci ne bi, mar ne? ;) A glede na to, da je na nemškem trgu (podatek o cenah je v zgoraj omenjenem AutoBild članku) bila cenovna razlika za dobrih 45% ( :!: ), se postavlja vprašanje iz začetka te teme - je bilo omenjeno doplačilo (v tem primeru za ceno VW Pola) za nakup ML-a resnično smiselno?
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a emozul Če nov 12, 2015 11:31 am

Sonderklasse, pa daj že nehaj poveličevat kur... MB.
Sej avto je dober, samo iz tvojih postov je razvidno, da je nad vsemi.
Še nisem zasledil, da bi bil MB med bolj zanesljivimi, tako, da mi ne rožice sejati.

Čist za info:
http://www.avtovizije.com/razno/5748-ja ... zanesljivi
 
Uporabniški avatar
Locher
Uporabnik
 
Prispevkov: 860
Pridružen: Sr avg 28, 2013 5:21 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Locher Če nov 12, 2015 12:46 pm

Splača se kupiti Dacio. Veliko avta za denar. Da ne omenjamo dejstva, da ima podoben motor kot nekateri Mercedesi. :D Kdo potrebuje več?

P.S.: ne vozim Dacie, nisem zaposlen pri Daciji niti nimam lastninskih deležev.
 
Uporabniški avatar
masko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Ne jan 10, 2010 3:49 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a masko Če nov 12, 2015 3:40 pm

emozul je napisal/-a:Sonderklasse, pa daj že nehaj poveličevat kur... MB.

Še nisem zasledil, da bi bil MB med bolj zanesljivimi, tako, da mi ne rožice sejati.

Čist za info:
http://www.avtovizije.com/razno/5748-ja ... zanesljivi


Zanimivo, Škoda ima manj okvar kot Mercedes in je zopet pred njim. oops
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Sonderklasse Če nov 12, 2015 8:11 pm

chan je napisal/-a:2002 - ni merodajen, ker je Sorento prišel na trg šele sredi leta.
2003 - Sorento (22.489) - ML (37.998)
2004 - Sorento (34.789) - ML (35.515)
2005 - Sorento (44.980) - ML (32.345).

Impresivno, ni kaj.
A še vedno to ni kazatelj popularnosti, pač pa nizke cene za dober avto.
To ne pomeni, da si je narod bolj želel 'cheap' verzijo premium segmenta, kot premium segment sam, ampak zgolj šuškov ni bilo in so dobili soliden voz za malo denarja.


Sonderklasse je napisal/-a: No, še toliko HUJE, da ga je stari model ML-a premagal v ČISTO VSEH parametrih...

chan je napisal/-a:Pa saj bi bilo čudno, če ga pri tovrstni cenovni diferenci ne bi, mar ne? ;)

No, pri Autobildu me že težko kaj preseneti, saj je možno čisto vse :)

Sonderklasse je napisal/-a:A glede na to, da je na nemškem trgu (podatek o cenah je v zgoraj omenjenem AutoBild članku) bila cenovna razlika za dobrih 45% ( :!: ), se postavlja vprašanje iz začetka te teme - je bilo omenjeno doplačilo (v tem primeru za ceno VW Pola) za nakup ML-a resnično smiselno?

Tjah, to je pa stvar posameznika, zame kot Daimler-freak-a seveda ja, ker zagovarjam to znamko in vem kakšni so njeni izdelki in dam veliko na finese, detajle, luksuz.
Enemu Poldetu, ki pa je potreboval samo nov poceni SUV, pa sigurno ne.


emozul je napisal/-a:Sonderklasse, pa daj že nehaj poveličevat kur... MB.
Sej avto je dober, samo iz tvojih postov je razvidno, da je nad vsemi.

Ne da je dober, v celotni zgodovini je najboljši (govorim na osnovi prodajnih številk, nagrad ter ocen, ki se jih nisem jaz zmislil).
Ampak da takoj razčistimo: biti najboljši je objektivno, biti najlepši pa subjektivno, zato je ''ali ti je tudi najbolj všeč'' nekaj čisto drugega in ima vsak drugo mnenje. Seveda ima lahko nekdo drug tudi mnenje, da je BMW boljši, a kot rečeno, če gremo gledati analitično, temu ni tako.
Lahko bo pa nekdo slučajno naletel na en slab narejen Mercedes in bo to zanj najslabši avto v njegovem življenju. Zato pravim, neko povprečje šele jasno da vedeti kje katera znamka stoji. In glede na design nagrade, glasovanja za naj avto v raznih revijah, glasovanje za najbolj zaželjeno znamko, glasovanje za najboljši design, nagrade za inovativnosti iz strokovnih žirij,fakultet,revij...pprodajne številke...trenutno ne vidim nobenega ki bi bil nad njim. Jasno, se pa lahko zadeva še konkretno spremeni.
In ja, VW se proda še več, a pri vseh drugih stvareh popuši napram Daimlerja in tako dalje in tako dalje

emozul je napisal/-a:Še nisem zasledil, da bi bil MB med bolj zanesljivimi, tako, da mi ne rožice sejati.

Se strinjam.
A nekaj je vzeti povprečje prodanih Hond , nekaj pa od ene 10x več prodanih Mercedesv, zato je logično da bo med 1.000.000 Mercedesov sigurno 'več' napak kot med 100.000 Hondami , mar ne ? ;)
Jaz lahko povem le mojo osebno izkušnjo: doma vozimo S in E razrede od leta 1974 dalje, jaz imam Mercedese že 10 let.
Niti z enim v vsej tej zgodovini večje težave ali napake. Pa sem imel tudi avte, ki bili stari in imeli po pol milijona km. To je vse kar lahko rečem iz svojih lastnih izkušenj.

masko je napisal/-a:Zanimivo, Škoda ima manj okvar kot Mercedes in je zopet pred njim. oops

Logično. Kot vidiš so vzeli avte do 10 let starosti. Že danes nima Škoda nič posebnega, 10 let nazaj pa sploh ni imela ničesar.
Torej če nič nimaš, se tudi nič ne more pokvariti. A se strinjava? ;)
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a mtl Pe nov 13, 2015 7:33 am

Sonderklasse je napisal/-a:
emozul je napisal/-a:Še nisem zasledil, da bi bil MB med bolj zanesljivimi, tako, da mi ne rožice sejati.

Se strinjam.
A nekaj je vzeti povprečje prodanih Hond , nekaj pa od ene 10x več prodanih Mercedesv, zato je logično da bo med 1.000.000 Mercedesov sigurno 'več' napak kot med 100.000 Hondami , mar ne ? ;)

Absolutno ni logično. Logično je v absolutni številki, v relativni primerjavi pa ni več logično in kaže na manjšo zanesljivost. Vse te statistike zanesljivosti se seveda izražajo z uporabo povprečij, torej relativnih primerjav in ne absolutnih številk.
Torej, tudi če se pokvarijo samo 2 Hondi od 100-tih (in statistika zapiše, da se je pokvarilo 2% Hond) je to še vedno bolje kot, če se pokvari 40.000 Mercedesov od 1.000.000 (in statistika poda kot pokvarjenih 4% Mercedesov) prodanih. In to lahko direktno in pošteno primerjaš med seboj. V zgornji tabeli je podano tako.
Drugače bi pa bilo, če bi nekdo rekel, da sta se pokvarili 2 Hondi, Mercedesev pa 40.000, brez navedb celotnih prodanih količin. Ampak tega seveda nihče ne uporablja. Res pa nekateri mislijo, da zadeve tako delujejo. :twisted: :lol: Sploh, ko je njihov vsemogočni brand na repu lestvice. :lol:

Sicer sem pa točno na to temo (premium znamke) že zapisal svoje mišljenje v blogu, tako da se mi ne da ponavljat: http://www.mtl.si/sl/blog/item/59-zakaj ... C4%8D.html
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a chan Pe nov 13, 2015 8:55 am

Sonderklasse je napisal/-a:Ne da je dober, v celotni zgodovini je najboljši (govorim na osnovi prodajnih številk, nagrad ter ocen, ki se jih nisem jaz zmislil).
Ampak da takoj razčistimo: biti najboljši je objektivno, ...


Po natančno kakšnih kriterijih oz. po kakšnem ključu pa lahko avtomobilsko znamko označimo s titulo "najboljšega"? Kvečjemu lahko govorimo zgolj po posameznih kategorijah, ki so merljive (pokvarljivost, vrednost znamke, št. titul, št. zmag v avto-moto športu, ipd), posplošena ocena "biti najboljši" pa je lahko precej subjektivnega značaja.

A če bi že upoštevali posamezne kriterije, ki bi določeno avtomobilsko znamko pripeljale na piedestal najboljšega, lahko to naredimo z (v zadnjem času velikokrat) omenjeno znamko Mercedes-Benz:

- prodajne številke: v lanskem letu je bil koncern Daimler s 2,53 milijona prodanimi vozili na 11. mestu (btw, mesto pred njim ima celo nam precej minorna znamka Suzuki ;)). Vrsto desetletij je primat najbolj prodajanega proizvajalca držal GM, v zadnjem obdobju pa VW in Toyota. In tudi pri posameznih avtomobilskih modelih na prvih mestih najbolj prodajanih v zgodovini ni moč najti MB produktov (najvišje je sicer "Baby Benz", oz. razred C), absolutni zmagovalec pa je Toyotina Corolla (več kot 40 mio.).

- število nagrad: če se osredotočimo zgolj na najbolj znane izbore (International car of the year, World car of the year) - vir: https://en.wikipedia.org/wiki/Car_of_the_Year, MB izdelkov ni med zmagovalci. Prav tako med European car of the year, medtem ko so na oni strani luže leta 1997 izbrali MB SLK, 1994 pa razred C. Omenjenih titul, ki bi jih prejel MB, ni niti pri ostalih bolj znanih izborih (npr. Top Gear), med nam najbolj znanim izborom (Slovenski avto leta) pa je leta 1994 titulo prejel razred C (http://www.slovenskiavtoleta.si/sal/zgodovina).

- (ne)pokvarljivost: eden izmed pokazateljev je že omenjeno TÜV poročilo, ki je (kot je že omenil @MTL) narejeno na osnovi določenega vzorca (omenjena statistika se večinoma dela na vzorcu 1.000 vozil). A tudi pri večini omenjenih statistik se na prvih mestih pojavljajo japonski proizvajalci (npr, eden od primerov: http://www.reliabilityindex.com/top-100; http://www.whatcar.com/car-news/honda-n ... 15/1342848).

- uspehi v moto-športu: MB je (bil) uspešen, a so tudi v tej kategoriji še uspešnejši (http://jalopnik.com/the-ten-automakers- ... 1594753234).

- patenti in izumi: v tem segmentu je sicer MB izjemno močan (https://www.mbusa.com/mercedes/benz/innovation), a po drugi strani je precej inovacij predstavila tudi švedska znamka Saab (https://en.wikipedia.org/wiki/Saab_Automobile), ki pa je danes ni več moč najti na avtomobilskem zemljevidu ;)

- vrednost znamke: po zadnjem rangiranju so pred MB še Toyota, BMW in Honda - http://www.forbes.com/powerful-brands/list/#tab:rank
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1102
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a cc09 Pe nov 13, 2015 9:20 am

Z razliko med čisto dovolj velikim in opremljenim avtom, recimo megane (magari karavan), ali pa golf karavan, če je komu ljubši, proti nekemu A6 ali mercedesu za 50-60 jurjev, lahko 4 leta živiš in delaš kar hočeš, ali pa nič. Ali pa 3 leta, pa ostane še za pot okoli sveta.
Kako se bi potem lahko premium komu "splačal"? Če nimaš ravno biznisa "izposoje premium vozil", nikoli in nikdar.
Če je komu v življenju bolj pomembna mehka armatura (niti ne želim vedet kaj delate v avtu, da vam je to pomembno), kot par let življenja, potem pa kar navalite.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a emozul Pe nov 13, 2015 9:30 am

No chan lepo si nam to predstavil.
Edino kar lahko še dodam je, da pa so zelo visoko na lestvici med zmagami med konstruktorji v F1, seveda govorim za mercedes.
Naš "pav", se dostikrat ustreli v koleno s svojimi izjavami.

Skratka, če mene vprašate se za prestižnejše znamke, ne splača dodati več denarja, razen, če nisi res "nalovdan" s kešom.
 
Uporabniški avatar
masko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Ne jan 10, 2010 3:49 pm

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a masko Pe nov 13, 2015 12:56 pm

Sonderklasse,
Tako kot tvoje mišljenje o Škodi je tudi mišljenje večine. Vendar je resnica molo drugačna.
ŠKODA obstaja že od leta 1826, Mercedes pa je krepko mlajši. Res je bilo obdobje pod socializmom slabo za Škodo, vendar slaba obdobja se dogajajo za večino avtomobilističnih znamk, tako se tudi Mercedez-Benz med nacizmom ni najbolje odrezal.
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Sonderklasse Pe nov 13, 2015 9:04 pm

Spet bom vprašal...ali so nekateri tule čisto brez življenja ali zakaj nonstop visijo samo na forumu ?
Jaz pridem zvečer, pa še sedajle se mi po celem dnevu dela skoraj ne da, ampak je zanimiva tema in ajde..

no začnimo

mtl je napisal/-a:Absolutno ni logično. Logično je v absolutni številki, v relativni primerjavi pa ni več logično in kaže na manjšo zanesljivost. Vse te statistike zanesljivosti se seveda izražajo z uporabo povprečij, torej relativnih primerjav in ne absolutnih številk.

Ne bo držalo. Enkrat sem sodeloval pri izdelavi ''ADAC Jahres Statistik'', tako da dobro vem kako poteka jemanje vzorcev in kako sem napisal zgoraj.

zato komplet tale tekst na tvojo žalost
mtl je napisal/-a:Torej, tudi če se pokvarijo samo 2 Hondi od 100-tih (in statistika zapiše, da se je pokvarilo 2% Hond je to še vedno bolje kot, če se pokvari 40.000 Mercedesov od 1.000.000 in tatistika poda kot pokvarjenih 4% Mercedesov prodanih. In to lahko direktno in pošteno primerjaš med seboj. V zgornji tabeli je podano tako.
Drugače bi pa bilo, če bi nekdo rekel, da sta se pokvarili 2 Hondi, Mercedesev pa 40.000, brez navedb celotnih prodanih količin. Ampak tega seveda nihče ne uporablja. Res pa nekateri mislijo, da zadeve tako delujejo. :twisted: :lol: Sploh, ko je njihov vsemogočni brand na repu lestvice. [/i]

ni vreden popolnoma nič in je zgolj mišljenje nekoga, ki pač misli kako je (kaj pa pomeni misliti pa vsi vemo :-P )


cc09 je napisal/-a:Z razliko med čisto dovolj velikim in opremljenim avtom, recimo megane (magari karavan), ali pa golf karavan, če je komu ljubši, proti nekemu A6 ali mercedesu za 50-60 jurjev, lahko 4 leta živiš in delaš kar hočeš, ali pa nič. Ali pa 3 leta, pa ostane še za pot okoli sveta.
Kako se bi potem lahko premium komu "splačal"? Če nimaš ravno biznisa "izposoje premium vozil", nikoli in nikdar.
Če je komu v življenju bolj pomembna mehka armatura (niti ne želim vedet kaj delate v avtu, da vam je to pomembno), kot par let življenja, potem pa kar navalite.

Zanimivo razmišljanje in ga spoštujem.
Ga pa ne razumem.
Poglej...tisti, ki kupi Mercedesa za 50 jurjev ima tudi plačo in celoten standard dosti višji, kot tisti, ki kupi Golf karavana za 20 jurjev.
Zato so stavki, ala ali kupiš golfa in delaš kar hočeš ali pa mercedesa in nič, preprosto za krepniti smešni.
Kot vem večina Mercedesovih lastnikov vidi konkretno več sveta (če ostanem na tvoji temi kaj bi se s preostankom denarja naredilo) kot nekdo ki ima Golfa, ker kot rečeno, so bolje situirani.
Tako da nič bati, jaz nisem zaradi mehke armaturke vrgel nobenega leta življenja stran hahaha...eni jih pa pihnete res... :D :D

emozul je napisal/-a:No chan lepo si nam to predstavil.
Edino kar lahko še dodam je, da pa so zelo visoko na lestvici med zmagami med konstruktorji v F1, seveda govorim za mercedes.

Res je.

emozul je napisal/-a:Naš "pav", se dostikrat ustreli v koleno s svojimi izjavami.

Peče a? :) problem je, da se ne in spodaj si boš lahko prebral kako bom z dokazi demantiral chanove trditve.

emozul je napisal/-a:Skratka, če mene vprašate se za prestižnejše znamke, ne splača dodati več denarja, razen, če nisi res "nalovdan" s kešom.

Logično, mar ne? kako pa jih boš drugače imel, če ne boš imel €€€ ?...

masko je napisal/-a:Sonderklasse,
Tako kot tvoje mišljenje o Škodi je tudi mišljenje večine. Vendar je resnica molo drugačna.
ŠKODA obstaja že od leta 1826, Mercedes pa je krepko mlajši. Res je bilo obdobje pod socializmom slabo za Škodo, vendar slaba obdobja se dogajajo za večino avtomobilističnih znamk, tako se tudi Mercedez-Benz med nacizmom ni najbolje odrezal.

Masko...to ti pa sedaj moram napisati: tako mimo postavljene teze pa nisem prebral še v celem mojem svetu na nobenem avto forumu.
Se kar sprašujem, če bi še komuniciral z nekom, ki ne pozna niti OSNOVE v avtobranži :-P
Dragi moj Masko, Mercedes-Benz je IZUMITELJ avtomobila (ki ga predstavili in patentirali 1886) in obstaja (kot združeno podjetje 2 podjetnikov Daimlerja in Benza) že 130 let, koliko let sta prej delovala posamezno pa ne vem.
Škoda pa je bila ustanovljena iz strani Laurin in Klementa 1895 dragi moj. Tako da , da nikoli več ne pišeš takih smešnic :D
Med nacizmom se je MB kar dobro razvijal, kar poglej si njegove izume ter produkte, razvijal se ni PO nacizmu, ko bilo vse stolčeno, a so se dokaj hitro pobrali in postali še močnejši (tako kot cela D). Škoda se absolutno je pobrala, iz ene favoritke do današnje superb, ampak to ni več škoda, to je vw, komplet njihov razvoj, motorje, elektroniko jim lifra vw (jasno z rahlo slabšimi sestavnimi deli, materjali, programi, a vendarle), ampak to je že druga tema. Skratka: Mercedes-Benz = izumitelj AVTOMOBILA . Dont forget that ;)


Chan....pri tebi mi je všeč, ker vidim, da se trudiš, iščeš, argumemtiraš, komentiraš.
Problem imaš le v tem, da je večina tvojih tez le polovičnih ali pa ne primerjaš jabolka z jabolki in s tem postanejo tvoje teze dokaj manj verodostojne, včasih celo napačne.
Ti sedaj pokažem kaj mislim...

chan je napisal/-a:Po natančno kakšnih kriterijih oz. po kakšnem ključu pa lahko avtomobilsko znamko označimo s titulo "najboljšega"? Kvečjemu lahko govorimo zgolj po posameznih kategorijah, ki so merljive (pokvarljivost, vrednost znamke, št. titul, št. zmag v avto-moto športu, ipd), posplošena ocena "biti najboljši" pa je lahko precej subjektivnega značaja.

tvoja 1.napaka: ne bereš natančno kar napišem jaz, namreč napisal sem identično stvar, da se lahko govori o najboljšem avtu samo po ključu določenih kriterijev, analiz, nagrad ipd.


chan je napisal/-a:A če bi že upoštevali posamezne kriterije, ki bi določeno avtomobilsko znamko pripeljale na piedestal najboljšega, lahko to naredimo z (v zadnjem času velikokrat) omenjeno znamko Mercedes-Benz:

Tako je. Enako trdim že ves čas tudi sam: v zadnjem času je MB na vrhu po večini kriterijev.

chan je napisal/-a:prodajne številke: v lanskem letu je bil koncern Daimler s 2,53 milijona prodanimi vozili na 11. mestu (btw, mesto pred njim ima celo nam precej minorna znamka Suzuki ;)). Vrsto desetletij je primat najbolj prodajanega proizvajalca držal GM, v zadnjem obdobju pa VW in Toyota. In tudi pri posameznih avtomobilskih modelih na prvih mestih najbolj prodajanih v zgodovini ni moč najti MB produktov (najvišje je sicer "Baby Benz", oz. razred C), absolutni zmagovalec pa je Toyotina Corolla (več kot 40 mio.).

tvoja 2.napaka: ne primerjaš jabolka z jabolki
Tokrat si se lotil primerjave prodajnih številk VW Corolle avta ki se je prodajal po največih državah na svetu, ki je poceni.
Jaz pa sem z ''vidi se tudi po prodajnih številkah'' mislil, da se kaže Mercedesov 'najboljši' ta čas tudi v njegovih prodajnih številkah, ki so rekordne v smislu največ prodanih v njihovi zgodovini in več prodanih kot konkurenca (konkurenca pa ni suzuki, niti vw, niti toyota, ampak vemo kdo: bmw,audi,lex,jag,volvo)


chan je napisal/-a:število nagrad: če se osredotočimo zgolj na najbolj znane izbore (International car of the year, World car of the year) - vir: https://en.wikipedia.org/wiki/Car_of_the_Year, MB izdelkov ni med zmagovalci. Prav tako med European car of the year, medtem ko so na oni strani luže leta 1997 izbrali MB SLK, 1994 pa razred C. Omenjenih titul, ki bi jih prejel MB, ni niti pri ostalih bolj znanih izborih (npr. Top Gear), med nam najbolj znanim izborom (Slovenski avto leta) pa je leta 1994 titulo prejel razred C (http://www.slovenskiavtoleta.si/sal/zgodovina).

tvoja 3.napaka: površnost. Nisi natančen in zato napišeš vse čisto samo na pol ali pa celo neresnično kot tule.
- C-razred je bil lansko leto dragi moj WORLD CAR OF THE YEAR, torej najvišja titula kar jih sploh je
- zlati volani pri AutoBildu (enkrat vem da je bil GL, SLK in še en model kar naenkrat, potem je bila S-Klassa, pa sc pa sl in že nevem koliko vse prej v zgodovini, lahko pa poiščeš)

Tule seveda še vsi dokazi, da ne bodo spet nekateri pisali, da se 'pav ustreli v koleno :

- C.razred svetovni avto leta:
http://www.autoblog.com/2015/04/02/2015 ... -the-year/

- vse možno, preberi si da boš dobil sploh občutek o veličini te znamke:
http://www.mercedes-benz.co.in/content/ ... wards.html

- najboljši avto za voznika 2014 v celi Avstraliji:
http://www.mercedes-benz.com.au/content ... wards.html

design titule:
1 https://www.broadsheet.com.au/designawards
2 http://media.daimler.com/dcmedia/0-921- ... 0-0-0.html
3 https://www.mercedes-benz.com/en/merced ... -up-award/
4 http://mbfortwayne.com/Mercedes-Benz-Awards
5 http://www.mbzlongbeach.com/dealership/goodDesignAward/
6 celo red dot so dobil (še sam nisem vedel) http://red-dot.de/pd/award/design-team- ... r/?lang=en
7 http://www.armstrongmotorgroup.com/arti ... gn-awards/
8 SLS bil celo edini avto v zgodovini, ki zmagal na 'nemškem design awardu' http://media.daimler.com/dcmedia/0-921- ... 0-0-0.html
pa še in še in še in še bi ti jih lahko dal, upam staviti da še vsaj 20x tolk

hehe...in pol eden tu napiše da sploh zadnjih 10 niso nič posebnega,..hehe, res nevem ali živimo na istem planetu ali ne ? :)

Slika


chan je napisal/-a:(ne)pokvarljivost: eden izmed pokazateljev je že omenjeno TÜV poročilo, ki je (kot je že omenil @MTL) narejeno na osnovi določenega vzorca (omenjena statistika se večinoma dela na vzorcu 1.000 vozil). A tudi pri večini omenjenih statistik se na prvih mestih pojavljajo japonski proizvajalci (npr, eden od primerov: http://www.reliabilityindex.com/top-100; http://www.whatcar.com/car-news/honda-n ... 15/1342848).

tvoja 4.napaka: vodljivost. Vodljiv si ko hudič. Eden (kot recimo mtl) ti nekaj napiše in že slepo verjameš.
Malo višje zgoraj sem točno napisal zakaj vzorec NE GRE tako, kot je napisal mtl. In še enkrat: sodeloval sem pri tovrstni zadevi, kar mtl dvomim da je, da bi vedel zato bolje od mene.

chan je napisal/-a:uspehi v moto-športu: MB je (bil) uspešen, a so tudi v tej kategoriji še uspešnejši (http://jalopnik.com/the-ten-automakers- ... 1594753234).

MB je bil eden najbolj uspešnih v moto-športu, omenil bom le srebrne puščice, SL-a v rally dakarju, 'rdeče svinje' (450 sel 6.9), rekordnih zmag v DTM-u, zmag v raznih tekmah s terenci (puch in G), največ zmag z gospodarskimi vozili (Unimog, še v Šk.Loki je bilo enkrat EU-tekmovanje) itd.itd.
F1 pa itak dela pite vsem ostalim.

chan je napisal/-a: patenti in izumi: v tem segmentu je sicer MB izjemno močan (https://www.mbusa.com/mercedes/benz/innovation), a po drugi strani je precej inovacij predstavila tudi švedska znamka Saab (https://en.wikipedia.org/wiki/Saab_Automobile), ki pa je danes ni več moč najti na avtomobilskem zemljevidu ;)

Ne izjemno. NAJBOLJ. Vem, da ti to težko gre iz ust (si pokazal že prej pri motorsportu haha), ampak tako je.
Lahko je kdo izumil tudi veliko stvari, a če so zraven nevem...6-kratni šraub namesto 5-kratnega to ni na istemu nivoju kot Mercedesova prva zmečkljiva cona, absorbcijski stebrički, abs, airbag, esp, xenon, navi, tempomat, diesotto, diesel injection, pre-safe itd.itd.
Več o tem (pa tudi daleč da bi bilo omenjeno vse):
:arrow: :arrow: https://www.youtube.com/watch?v=f3Tu7leo1GQ

chan je napisal/-a:vrednost znamke: po zadnjem rangiranju so pred MB še Toyota, BMW in Honda - http://www.forbes.com/powerful-brands/list/#tab:rank

http://carbrandswiki.com/mercedes-benz-best-german-car/
http://www.motor1.com/news/28262/merced ... car-brand/

tako da pod črto...nauči se kaj iz teh naštetih felerjev in debata s tabo bo čedalje bolj konstruktivna ;)
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Spectre
 

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Spectre Pe nov 13, 2015 9:23 pm

Slika

čist mim grede sem pokukal v vročo razpravo, pa gledam to tabelco in glej ga zlomka World green car of the year Volkswagen Bluemotion. :rofl
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: So prestižnejše znamke vredne svojega doplačila?

Napisal/-a Sonderklasse Pe nov 13, 2015 9:29 pm

Spectre je napisal/-a:čist mim grede sem pokukal v vročo razpravo, pa gledam to tabelco in glej ga zlomka World green car of the year Volkswagen Bluemotion. :rofl


hahahaha...sam res :lol: :lol:
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 57 gostov