Hvala vama. Ja res je, Renault-Nissanov Infiniti si z MB deli platforme in motorje. V ZDA veljata Infinity in Lexus za simbol trpežnosti.
Mi smo imel tudi Renault Nissan 2.0 NA motor in razen filtrov in olja ni bilo nobene težave. 150k jih je naredil kot po maslu.
Yashica Kaj to je koda motorja -> Mercedes-Benz W176, ker ta motor imajo vsi A, B, CLA, C, GLA...
Tole sem na wikipediji našel pod MB 4 cilindrskimi motorji in mislim da je koda M270:
2011-today
M2701.6 turbo 2.0 turbo
2012-today
M2741.6 turbo 2.0 turbo
The M 270 and M 274 engines differ only in mounting positions (transverse and longitudinal respectively).
Kaj igra kako posebno vlogo če je motor po poziciji transverzalno al pa longitudinalno?

Evo ga našel sem! Sam seb odgovarjam, lol.
Če še koga zanima je cel motor opisan, yashica mogoč tebe:
https://www.google.si/url?sa=t&source=w ... ulHsUf7NVQTule je še video kako jih v Nemčiji sestavljajo
http://m.australiancar.reviews/mercedes ... 0_M274.phpPa tole sem še našu:
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Mercede ... _270/M_274Upam da mogoče opazi temo nebivedu da iz prve roke še kaj pove, je enkrat omenju da ma brat ta motor.
Ta prvi link je super. Mal sem preletel prvi tri strani.. konec novembra 2011 je bil motor predstavljen. Motor ima aluminijast blok, 1.6 in 2.0 turbo imata podoben koncept. 2.0 tb ima max navor že pri 1200 obratih...
pa tole je zanimiv:
For the first time in a mass-pro- duced car, both the radial bearing and the axial bearing are implemented via roller bearings and angular contact ball bearings respectively. This allowed the friction power values of the Lanchester to be reduced by 48% compared to the predecessor at regular operating temperature.
CAMTRONIC skrbi za flexibilnost porabe;
http://youtu.be/3FHE4XTHpLINek podoben sistem kot CAMTRONIC sm gledu pri 2.0 tsi pr novem A4, sam tudi pri tem 2.0 tsi motorju imajo na žalost vpoklice za odmično gred...