DePalmo je napisal/-a:Naprimer da boš ti preko naprave nastavil da naj avto drži obrate, nato pa tvoja naprava crkne, kaj pa potem? Računalnik v avtu bo še vedno držal obrate in ga boš moral ugasnit in ponovno prižgat, kar pa ni ravno pametno početje naprimer na AC pri 150 km/h.
cc09 je napisal/-a:Aftermarket tempomati delajo točno tako, no, samo da ponavadi ne potrebujejo niti OBD. Poiščeš žico s signalom za hitrost in žico s signalom za gas (pri pedalu), potem pa glede na hitrost pošilja signal za gas. Dve žički plus kakšno napajanje. No, potem se doda še kakšna žička pri zavori, sklopki, da se tempomat izklopi, ampak to ga bi lahko tudi ročno. Pri obratih bi bila stvar ista, samo da bi namesto hitrosti gledal obrate. Da bi preko OBD dodajal gas pa skoraj dvomim da je možno. Vsaj ne "na splošno". OBD bi pa lahk izkoristil, da bi bral hitrost, obrate, verjetno se bi dalo tudi zavoro, potem ti bi ostala samo ena dodatna žica, za dodajat plin. To bi delovalo na praktično vseh avtih.
Jaz bi to z veseljem naredil, ko bi imel čas Aftermarket tempomati so kar dragi, to se da naredit za drobiž. Samo garancije ne bi dal...
cc09 je napisal/-a:Pogoj je elektronski gas. Če ni tega, pol na ta način ne gre.
cc09 je napisal/-a:DePalmo je napisal/-a:Naprimer da boš ti preko naprave nastavil da naj avto drži obrate, nato pa tvoja naprava crkne, kaj pa potem? Računalnik v avtu bo še vedno držal obrate in ga boš moral ugasnit in ponovno prižgat, kar pa ni ravno pametno početje naprimer na AC pri 150 km/h.
To so enostavni računalniki, ki ne crknejo, razen če jim zmanjka elektrike, ampak potem ne bo dal nič od sebe. To ni računalnik kot PC ali mobitel, ampak bolj kot tv daljinec (ki menda še nikomur ni zablokiral, da ga bi moral resetirat).
V vsakem primeru pa imaš lahko še eno fizično stikalo, s katerim ga odklopiš od linije, magari fizično zvezano z zavoro.
Če bi že hotel to kontrolirat z mobitelom, čeprav ne vem zakaj, bi se pa pač iz mobitela moral stalno pošiljat nek signal na pol sekunde, da računalnik ve, da mobitel ni crknu. Če signala ne bi blo, se bi izklopil.
Moje mnenje. V ECU je dosti zadev ki so sprejemljive za programiranje in spreminjanje. Tempomat modul ni eden od teh kajti nadziraš
pospeševanje motorja in napaka v kodi lahko privede do zelo slabih zaključkov.
Če pa želiš preprogramirati kar koli drugega pa me lahko PMaš in ti rade volje pomagam.
Z napravo sem ciljal na mobitel, ne na računalnik avta. Torej tisto signalno enoto/napravo, ki bi upravljala motorni računalnik.
danci1973 je napisal/-a:cc09 je napisal/-a:Pogoj je elektronski gas. Če ni tega, pol na ta način ne gre.
Pri avtomobilih, ki imajo elektronski gas, je tempomat največkrat samo 'programska aktivacija'.
Mogoče, če so bili res varčni, je treba dogradit še kakšno stikalo za pedal sklopke (tempomat se mora deaktivirat tudi ob pritisku na sklopko), vse ostalo pa že imajo...
cc09 je napisal/-a:Moje mnenje. V ECU je dosti zadev ki so sprejemljive za programiranje in spreminjanje. Tempomat modul ni eden od teh kajti nadziraš
pospeševanje motorja in napaka v kodi lahko privede do zelo slabih zaključkov.
Če pa želiš preprogramirati kar koli drugega pa me lahko PMaš in ti rade volje pomagam.
Nič ni potrebno preprogramirati. Pri takih stvareh original stvar ne sme nič vedet o tem, niti se ne sme spreminjat. Avto mora delat enako kot prej, samo da računalnik nastavlja plin in ne noga. Priklopiš se na pedal in to je to. Hitrost pa lahko bereš iz kakšnega signala, če ni lahko dostopen (števce si nihče ne želi razdirat) pa v skrajni sili iz OBD (tu itak smeš samo brati, tudi če avto omogoča še kaj več). Rešitev z OBD je pa itak zoprna, če se le da, bi se treba temu izognit. Skoraj bi blo bolj pametno hitrost preko GPS-a merit kot pa OBD-ju s tem težit .
cc09 je napisal/-a:Z napravo sem ciljal na mobitel, ne na računalnik avta. Torej tisto signalno enoto/napravo, ki bi upravljala motorni računalnik.
Motornega računalnika ni potrebno upravljat, samo pošlješ mu "prikrojen" signal pozicije pedala za gas. In ta računalnik, ki bi ta signal pošiljal je zelo enostaven, pa še fizično ga lahko odklopiš s sklopko ali pa zavoro, da vse dela enako kot brez njega.
danci1973 je napisal/-a:cc09 je napisal/-a:Pogoj je elektronski gas. Če ni tega, pol na ta način ne gre.
Pri avtomobilih, ki imajo elektronski gas, je tempomat največkrat samo 'programska aktivacija'.
Mogoče, če so bili res varčni, je treba dogradit še kakšno stikalo za pedal sklopke (tempomat se mora deaktivirat tudi ob pritisku na sklopko), vse ostalo pa že imajo...
Programska opcija, ki ti je ne bojo kar tako vklopili. Če uradni servis to ponuja, ti bo drago prodal še ročico tempomata, ali pa nov volan, odvisno spet ali obstajajo kabli za te komande, če ne, je spet hudič to napeljavat, treba potem menjat konektorje, itd.
Azijci imajo itak vsi stikalo na sklopki (ker jih brez sklopke ne moreš vžgat), evropski avti ponavadi ne.
Če ti na uradnem servisu to vklopijo za 100-200 evrov, res nimaš kaj razmišljat. Pri nekaterih to naredijo brez problema, pri drugih se jim pa enostavno ne da s tem ukvarjat.
nebivedu je napisal/-a:Kater obd konektor bi ti predlagal?
nered je napisal/-a:In kako bos dodal input sklopke in bremze v ET ? ET ali pac ETCM nima posebej kanala za sklopko in bremzo.
Prvo tudi ce imas ET se ne pomeni, da imas "position sensor" na gas pedalu.
nered je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Kater obd konektor bi ti predlagal?
Za aktivno uporabo, ie. da imaš skoz vklopljeno v OBD port.
- BAFX Bluetooth OBD2 (30-40$) Univerzalc je najcenejši, ki dajnsko pravilno komunicira.
- OBDLink SX v2 ali v3 (50-70$)
- OBDLink MX Bluetooth (30-40$) Kupit iz njihove trgovine ker je veliko klonov.
- Bluedriver
danci1973 je napisal/-a:nered je napisal/-a:In kako bos dodal input sklopke in bremze v ET ? ET ali pac ETCM nima posebej kanala za sklopko in bremzo.
Ne rabiš inputov sklopke in bremze v ET - to rabiš v CCM, ki bi ga cc09 itak sam naredil in pri tem seveda predvidel ustrezen vhod za stikala...
Seveda nucaš je še vedno ne vem o kakšnem stikalu vidva razmišljata kaj bo to stikalo nardilo kam ga boš vezal ? ET ali pač ETCM je ključni sistem
ki ga na sliki, ki si jo linkal ni. ETCM ali pač ET bi se na dej sliki nahajal med ECU in DriveByWire gas. TI še vedno imaš wire controlled gas stem za pač kabel več ne kontroliraš ti ampak servo katerega pa neposredno kontrolira ET.Prvo tudi ce imas ET se ne pomeni, da imas "position sensor" na gas pedalu.
V vsakem primeru imaš nekaj, kar ECU-ju ali ETCM-ju sporoča položaj gasa. Tako nekako - modre črte so 'serijska' povezava, CCM (Cruise Control Module) bi bil izdelek od cc09 in bi se priklopil med senzor položaja gas pedala in ECU, na CCM pa priklopil signal hitrosti (ali GPS) ter vsi ostali potrebni signali in tipke...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 123 gostov