D12J12 je napisal/-a:Tiste črtice so koliko varnostne razdalje boš imel ko je radarski tempomat vključen. Pri mazdi je zaviranje brutalno, takoj prvi dan sem spoznal, da če nekdo zavija pred menoj, da moram imeti približno 5m varnostne razdalje drugače je takoj BRAKE na šipi in moja faca tudi . Meni pri prehitevanju ne pusti nabrati zaleta, ampak moram že par metrov prej zaviti na nasprotni pas in pospešiti.
Če bi rad spoznal kako tvoj sistem deluje vzemi kartonasto škatlo in se zapelji nekam na parkirišče in probaj pri 30-40 km/h .
Pri astri k je to nastanitev sistema za zaznavanje trka. Nima veze z radarskim tempomatom.
Aktivira se pri hitrosti višje od hoje.
So tri stopnje občutljivosti.
Firediver je napisal/-a:Mimogrede ko je govora o teh matričnih..sicer zadnja leta ni konkretnih zim ampak ali se med vožnjo nabira kaj led na LED žarometih?
tomzzi je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Mimogrede ko je govora o teh matričnih..sicer zadnja leta ni konkretnih zim ampak ali se med vožnjo nabira kaj led na LED žarometih?
Na led žarometih se itak ne stopi sneg, led tako hitro.
Firediver je napisal/-a:tomzzi je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Mimogrede ko je govora o teh matričnih..sicer zadnja leta ni konkretnih zim ampak ali se med vožnjo nabira kaj led na LED žarometih?
Na led žarometih se itak ne stopi sneg, led tako hitro.
To že vem, samo želel sem vedeti koliko je to moteče v praksi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov