V kratkem bom opravil menjavo olja na moje avtu. Je dizel z dpf filtrom.
Od prijatelja mehanika in ce se ne motim tudi ravno na tem forumu sem prebral, da je smiselno pred menjavo olja izvesti prisilno regeneracijo dpf s testerjem.
Saj se nafta brizga pri vsaki regeneraciji DPF filtra (to je npr. od 250km do 700km - odvisno od znamke), torej ne boš ravno veliko naredil, če se ena regeneracija več naredi na ''starem'' olju.
Pri nekaterih znamkah je v opisu delovanja statične regenerecije navedeno, da je potrebno po regeneraciji zamenjat olje v motorju. Bo že nekaj na tem očitno. Tako, da definitvno če je potreba po statični regeneraciji se jo opravi pred menjavo olja..
Ti sicer drži, čeprav po drugi strani pa, filter se bo ravno tako segrel na 600 stopinj, al ga voziš po ac al pa stoji na mestu. Bistveno je, da odporeš pokrov motorja, da gre toplota ven. Če gledaš s stališča ostalih parametrov bistvene razilke v temperaturi olja in vode ne bi smelo bit - pomoje v teoriji še manj, ker motor ni obremenjen. Samo poskrbeti je treba za hlajenje in kot rečeno po tem menjati olje.
Ne bi pa to delal kar za brez veze, mogoče če je res veliko kratih relacij in pogostokrat prekinjenih regeneracij ipd, sicer ja pa pomoje brez veze.
Se ne strinjam... Regeneracija na mestu je nevarna, če traja dalj časa in je več saj v dpf. Npr. Vw normalno izvaja regeneracijo pri 24g saj. Pri cca 30g jo je potrebno ročno izvesti, avtomatsko ne gre več. Pri 40g jo zaradi nevarnosti požara ni več možno izvesti in je potrebna menjava dpf.
Koliko časa traja, krmili PCM. No vsaj pri mojem je tako, ni pa to VW. Zdej ali se lahko zažene ali ne, je pa druga zgodba, nisem še nikoli to preveril, ker da imaš toliko zabit DPF ima pa tudi PCM notri omejitev, da se v primeru da jo skušaš zagnat, ne zgodi nič.
Za tiste, ki sprašujete glede VW aplikacije. Naložite si VAG DPF iz Play trgovine, za začetek lite verzijo, enkratno plačljivo cca 3eu pa pozneje, ko vam zadeva sigurno deluje. Tam so tudi vsa navodila. Posodobitve so seveda zastonj. Pa še moj vmesnik...
Z aplikacijo se posredno lahko ugotovi tudi realno št.kilometrov. Na sliki podobni kilometri, eden z 29g pepela, drugi s 44g. Eden prvi lastnik, drugi iz uvoza iz nemčije. Pepel je negorljiv in se nabira do 80g, ko je potrebna menjava dpf.
Z renegeracijo čistilca trdih delcev se odstrani pepel. Sama regeneracija ni škodljiva motorju. Motor se ne pregreva, na večje temperature se spravi satje v čistilcu trdih delcev. Naj bi se pri letnem servisu zmeraj preverilo števec regeneracij in neuspele regeneracije - po potrebi se naredi regeneracijo in resetira števec. Negorljive so žveplove obloge, ko jih je preveč, je potrebno menjati čistilec. Zato pa je pomembna regeneracija, ker s čiščenjem pepela se odstranjuje tudi žveplo. Pri normalni uporabi ima čistilec trdih delcev življensko dobo od 700 do 750 tisoč prevoženih km. Čas regeneracije je odvisen od znamke/tipa vozila, cca 20 minut vag in do 1 ure mazda5.