myster je napisal/-a:ker če malo pomisliš, ti ta finski grelnik zagreje glih tist litr vode v bloku motorja. vodna črpalka v avtu ne deluje, dokler se avto ne vklopi (oz. kombi). v sistemu in ceveh pa še imaš cca. 3-4 l tekočine. ko to malo zakroži, tist segret litr vode zelo hitro ohladi. če je črpalka nareta tako, da lahko voda kroži, ko je avto ugasjen, bi bla pa tole kr dobra zadeva.no vsaj jst si predstavljam to zadevo
Sej ti segreje tud blok in olje v motorju, kar je bolj pomembno kot pa voda v kilerju. Itak imas vmes se termostat, ki ti ne spusti vode skozi cel sistem.
Mater res zakon zadeva. Cist navdusen. Ma kdo kaj vec informacij, alpa kak slikovni prikaz vgradnje. Mogoce se kaksen podatek kolk stroma to pozre?
Vem da majo Blejski gasilci ravno iz tega razloga H2 terenca, ker je bil edin na razpisu, ki lahko vzdrzuje delovno temperaturo kljub mirovanju vozila.
Edit: mal prebrskal, in vidim da za mojo gajbo nimajo ravno najboljse resitve. Iz bloka bi mogu vrzt une cepe (sicer samo enega), ki so namenjeni nenadnemu raztezanju vode, da ti ne poci blok. Hmmmm.. Bolje da bi vstavil nek T-kos za gretje vode med cevmi ki pridejo v motor.