Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kateri je najbolj bizaren primer badge engineeringa?

Nissanov Kangujc
28
17%
Nissanova Thalia
27
17%
Subarujeva Zafira
61
38%
Volkswagnova Felacija pick-up
46
28%
 
Skupaj glasov : 162
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To dec 18, 2007 8:17 pm

Da je imel Holden v svoji ponudbi skoraj vso azijsko-evropsko produkcijo hiše GM mi je znano. Nisem pa vedel, da so ponujali tudi genuine big American truck. Z volanom na desni strani. S 5.7 V8 bencinarjem in 6.5 V8 turbodizlom. Holden Suburban.


Slika
Slika

Naprodaj v letih 1998–2001. Proizvajan je bil v Mehiki. Skupaj so jih prodali 746 (v Avstraliji in Novi Zelandiji). Od leta 2001 se zopet prodaja kot Chevrolet.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr dec 19, 2007 12:01 am

Mislim da smo to že omenili. Sploh pa dvomim, da jih od l. 2001 prodajajo kot Chevrolet, mogoče neuradno kot sivi uvoz. Obstaja neko podjetje v Avstraliji, ki pretvori vsak avto v takega z volanom na desni.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr dec 19, 2007 7:08 pm

Začetki podjetja SsangYong je povezan z združitvijo korejskih firm Ha Dong-hwan Motor in Dongbang Motor Co. Združek se je najprej imenoval Ha Dong-hwan Motor Co, leta 1977 pa preimenoval v Donga Motor Co.

Dongbang je še pred združitvijo (od 1954 dalje) po licenci proizvajal legendarne Jeepe CJ (najprej samo za ameriško vojsko), kateri so se sestavljali tudi v združenem podjetju. Leta 1983 so začeli terence označevati z imenom Korando.

Donga Korando:
Slika

Donga je leta 1988 kupil Ssangyong Business Group in preimenoval v SsangYong Motor. 1996 pa je prišel na trg novi Korando.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe dec 21, 2007 5:47 pm

martin_krpan na strani 29 je napisal/-a:Tajvanska tovarna China Motors je v lasti Mitsubishia. Proizvaja posamezne Mitsubishijeve modele za prodajo na domačem trgu. Tudi dizajn vozil je deloma spremenjen in prilagojen lokalnem okusu.

Eden takih je model Galant Grunder:
Slika
Slika
Slika


2008 Galant Grunder:
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne dec 23, 2007 1:49 pm

martin_krpan na strani 31 je napisal/-a:Smo še v nekdanji Perziji. Tovarna Saipa je oziroma še proizvaja številne avtomobile različnih znamk. Največ jih je na osnovi Mazde 121/Kie Pride.

Saipa Saba:
Slika

Poleg tega proizvajajo Renault 5 in Citroen Xantio.


Saipa 131 - prenovljeni Pride limuzina.
Slika
Slika
Slika
Slika

Podjetje je sicer pričelo sestavljati tudi staro Kio Rio:
Slika

Obljubljajo pa skorajšnji zagon proizvodnje Citroenov C4 in C5.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne dec 23, 2007 6:17 pm

Soueastov (podjetje je 50:50 joint-venture med Mitsubishi Taiwan in kitajskim Fujian Motor) Lioncel:
Slika

je bil Lancer 6. generacije. Ko je podjetje uvedlo Lancerja VII je Lioncel ostal v ponudbi, zato so novost tržili kar kot Mitsubishi:
Slika
Slika

Predstavili so tudi športni Lancer Sport, ekskluzivno za Kitajsko:
Slika
Slika
Slika

No, na straneh ukrajinskega uvoznika vozil Soueast sem opazil, da Lacerja prodajajo kot Souest New Lioncel:
Slika
Slika
Slika

Razlog je verjetno v tem ,da se v Ukrajini prodajajo tudi Mitsubishiji in med njimi stari Lancer:
http://mitsubishi-motors.com.ua/models/lancer/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To dec 25, 2007 9:49 am

martin_krpan na strani 30 je napisal/-a:Dongfeng Yueda Kia Motors je nastal kot plod sodelovanja Kia Motor, Dong Feng in Jiangsu Yueda. Poleg lastnih Kiinih modelov, ki jih oz. smo poznali pri nas, ponujajo tudi model Qianlima. Gre za prejšnjo generacijo Hyundai Accenta:
Slika
Slika


Tako je izgledal prvi Qianlima - Accent, prilagojen kitajskem okusu (krom in svetla notranjost):
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr dec 26, 2007 4:10 pm

martin_krpan na strani 53 je napisal/-a:Na osnovi Hyundaijevega dostavnika JAC izdeluje tudi Refine II...

...ki bo na vsekitajskem avto salonu doživel oblikovno prenovo, vključno z novim logom


Novi JAC Refine II, skoraj do nerazpoznavnosti prenovljeni Hyundai H-1.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr dec 26, 2007 5:14 pm

Accenta s točno takimi zadnjimi lučmi sem prejšnji teden videl v Ljubljani - LJ tablice. In sem prav debelo gledal, če je kakšna ekstra verzija.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr dec 26, 2007 5:34 pm

Samotar, ti si dovolj star da bi moral vedet, kako je izgledal Accent :lol: Ali pač :?

Ko se je pojavil, je bil takšen:
Slika
Slika
Slika
Slika

Meni je bil zelo všeč. Originalnega, prijaznega videza, samo notranjost je bila cenena. Kombilimuzina je bila še bolj luštna.
Po kakšnih 3 letih pa je bil prenovljen. Sprednji odbijač je postal bolj agresiven (meni osebno grši), zadnje luči pa so izgubile svojo samosvojost in so postale enake množici drugih:
Slika
Slika
Slika

In takšnega si ti videl. In taka je bila sprva tudi kitajska Kia, z izjemo kromirane letvice na prtljažnih vratih.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr dec 26, 2007 5:56 pm

J... ga, sem pač prvič v rit videl fejsliftan 4 vratni model, jih ni veliko. :)
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe dec 28, 2007 5:01 pm

Libijski TBCO proizvaja Ivecove tovornjake in avtobuse.

TBCO TRAKKER:
Slika
Slika

Podjetje ima v proizvodnem programu tudi zanimiv pick-up Pick Up, o katerem pa nisem ničesar pametnega izvedel, razen da ima Ivecov motor in menjalnik:
Slika
Slika

http://www.tbco-libya.com/pdf-files/Rqn ... 20(3%20TON)2.pdf
http://www.tbco-libya.com/pdf-files/Rqn ... (1.5%20TON).pdf

Ivecove tovornjake proizvaja tudi iranski Zamyad:

Zamyad Iveco C60.9 (Zeta):
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So dec 29, 2007 3:05 pm

Turški Tofaş je začel kruh služiti s proizvodnjo licenčnih Fiatov 124.

Ta je v 80. letih doživel prenovo in dobil novo ime Serçe, ki je v zadnjem letu proizvodnje izgledal takole:

Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So dec 29, 2007 4:47 pm

martin_krpan na strani 43 je napisal/-a:Nedavno razviti Hongqi HQ3...


HQ3 je namenjen predvsem prevozu najvišjih kitajskih politikov, kar je razvidno v notranjosti, torej vgrajeni tehnologiji in ureditvi zadnje klopi:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne dec 30, 2007 2:10 pm

Egipčanski Mod Car (okrajšava za Modern Company For Cars Manufacturing & Frames) proizvaja in prodaja Changanova gospodarska vozila, preimenovana v Pando.

Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr jan 02, 2008 1:31 pm

Konec 50. let so tudi v Egiptu poskusili z nacionalnim avtomobilom. V sodelovanju z NSU so ustanovili Egyptian Automobile Co., v katerem so imeli Nemci 50% delež. Tovarna je stala v Cairu v neposredni bližini piramid, zaradi česa so se avtomobili imenovali Ramses.

Proizvajali so vsaj dve vozili. Prvo je bilo Ramses Limousine, v bistvu NSU Prinz IV. Na njegovi osnovi pa so izdelovali tudi Ramses Utilico.

Slika
Slika

NSU:
Slika

Ker je bila prodaja občutno pod pričakovanji je tovarna 1967 zaprla duri.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr jan 02, 2008 6:21 pm

Turški Karsan še vedno proizvaja prastari Peugeotov dostavnik J9 v bus različici. Ponujajo skoraj originalno verzijo kot Karsan J9:
Slika

ter posodobljeni J9 Premier, tudi v podaljšani, Maxi, verziji:
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 02, 2008 9:08 pm

Ko smo ga nazadnje omenili v temi Živi fosili je imel še Peugeotov znak, zdaj ni več tako?
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 02, 2008 11:53 pm

Vse sem preiskal, da se ne bi slučajno ponavljali, vendar smo po mojem izpustili/spregledali prenovo samsunga SM5, ki je bila predstavljena že lanskega julija:

Slika
Slika
Slika
Slika

V nekaterih detajlih je lepo viden vpliv Renaulta.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če jan 03, 2008 8:35 pm

Še dva primera iz sveta terencev.

Romunski Aro 240 se je sestavljal tudi na Portugalskem in Španiji, kjer so vanj vgrajevali Daihatsujeve motorje in ga poimenovali Portaro oziroma Hisparo.

Portaro Jipe:
Slika
Slika
Slika

Kako smo pa na ta dva pozabili? Bertone Freeclimber:
Slika

je bil Daihatsu Rocky:
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 136 gostov