plinaš je napisal/-a:Pezo je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam sistem Prins VSI z že 150.000km. Do sedaj ni bio kakšnih težav, redno sem menjal filtre. Pred kratkim pa mi je začel po parih kilometrih preklapljati na bencin in javi napako na plinski fazi Zamenjal sem takoj oba filtra, pa ni bio nič bolje. Danes sem servisiral uparjalnik s kompletom za obnovo iz eBaya in po parih krogih je videti, da je težava odpravljena. Sem pa naredil napako in sicer nisem si zapomnil točne nastavitve vzmeti na uparjalniku, na samem delovanju motorja pa ne opazim kakšne razlike. če je vzmet napeta ali popuščena.
Zanima me kakšen vpliv točno ima ta vzmet na delovanje naprave, glede na to da je v bistvu primitiven enostopenjski uparjalnik in dejansko ne more regulirati konstantnega tlaka pri različnih obremenitvah?
Kaj se zgodi pri napeti vzmeti in popuščeni vzmeti?
Hvala za pomoč. Dejan
upam da si preveril plinotesnost ..
pa da si zategnil vijake na uparjalniku na predpisan moment z moment ključem v zahtevanem zaporedju.
pa da si zamenjal objemke na novih kotnih izpustih za plin in vodo iz uparjalnika - seveda upam da si zamenjal O-ringe na kotnih izpustih ..
in upam da si avto ponovno nastavil med vožnjo in na mestu ..ups ..zakaj pa bi si moral zapomniti ? podatki se ponavadi zapišejo ..Pezo je napisal/-a:"sicer nisem si zapomnil točne nastavitve vzmeti na uparjalniku, na samem delovanju motorja pa ne opazim kakšne razlike. če je vzmet napeta ali popuščena. "...
to , da na avtu ne opaziš razlike v delovanju je verjetno zato , ker ga ne poženeš v skrajnost takoj po hladnem preklopu na plin ..
to , da ne opaziš razlike pove veliko o kvaliteti uparjalnika in injektorjev saj ti neglede na nizek ali visok pritisk v uparjalniku naprava usklajuje vbrizg plina...
glede na to , da je po tvojih besedah prinsov uparjalnik primitiven mi ni jasno , kako lahko futra Hummer h2 ... en sam uparjalnik - ne štiri v vrsto.. enak kot ga imaš ti v avtu - katerem že ? aja ponavadi se napiše kateri avto si lastiš...
vseeno srečno in varno vožnjo na plin !
jurcek85 je napisal/-a:Kaj ni nikogar ki bi imel kio ceed na plin
5cenic je napisal/-a:Zadnjič sem jo videl na butan plin črpalki. Več pa neznam povedat. Zgleda da dela, če se je človek do tm prelal.
Odkar delam blizu butan plina in se dnevno vozim mimo me je presenetilo kaj imajo vse ljudje na plin. Od starih gajb, ki niso vredne 100 evrov pa do novih športnih avtov za 100k+€.
abbe je napisal/-a:a lahko jaz prasam kakega strokovnjaka kaksni so pogoji da vozilo preklopi na plin?
a je to le temperatura hladilne tekočine la tut mogoče zunanja temperatura,obremenitev motorja?
jurcek85 je napisal/-a:Izkusnje mnenja o plineksovem zavoi pro?
plinaš je napisal/-a:abbe je napisal/-a:a lahko jaz prasam kakega strokovnjaka kaksni so pogoji da vozilo preklopi na plin?
a je to le temperatura hladilne tekočine la tut mogoče zunanja temperatura,obremenitev motorja?
za lpg indirektni vbrizg vplinjenega plina :
temperatura uparjalnika , minimalno določen čas glede na število valjev motorja (to je že določeno / priporočeno s strani proizvajalca plinske naprave ) , podatek o vrtenju motorja .
nekatere druge naprave potrebujejo še pogoj določenih vrtljajev motorja nad prostim tekom - cca 1600 do 2200 obr/min - da sploh preklopijo iz bencina na plin navkljub izpolnjenim potrebnim osnovnim pogojem..
za lpg direktni vbrizg tekočega plina skozi bencinske injektorje pri agregatu z direktnim vbrizgom goriva v zgorevalno komoro valja (tsi , gdi, ecoboost ,itn) : motor vžiga direkno na tekoč plin , vbrizgan skozi bencinske injektorje..
lisko je napisal/-a:Kaj spremljam moj sistem je vedno pogoj samo 40 stopinj hladilne tekočine....Prelopi tudi med prostim tekom, pri pospeševanju, pojemanju....Pogoj je vedno samo 40 stopinj...Nad 40 stopinj takoj pri vžigu ( še ko štarter obrača) že preklopi....probal tudi emergency vžig (5 sekund držim tipko za preklop in vžge direkt na plin) in nobenega problema pri toplem motorju.
Po forumu brska: Google [Bot] in 118 gostov