Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins Če avg 11, 2016 4:56 pm

cc09 je napisal/-a:No sej sem rekel, da bi tudi prins lahko vgrajevali za 1300 evrov kot vsi drugi pa še zmeraj ne bi imeli izgube, pa so me "poznavalci" tu prepričevali, da bi v tem primeru delali z izgubo. Pa ja.



Spoštovani,

glede na vse napade, ki jih doživljamo v zadnjih dneh moramo odgovoriti na nekaj napačnih tolmačenj naše ponudbe pomoči.

1. Prins se je zavestno odločil za izgubo pri reševanju težav, ki pa niso nastale zaradi nas. Radi bi le pomagali tistim ljudem, ki so zdaj resnično v težavah. Tu so mišljeni tisti, katerim naprave ne delujejo in imajo težave že od vgradnje dalje. Dejstvo je namreč, da vsak nezadovoljen uporabnik avtoplina dela slabo reklamo avtoplinu generalno in ne posameznemu slabemu monterju ali napravi.

2. Cena 1300€ je nemogoče dosegljiva v Sloveniji. Za to ceno lahko vgradite Prins napravo recimo v Srbiji, vendar pa ima krajšo garancijo in krajše servisne intervale (15.000km, namesto 30.000km). Verjetno ne rabimo razlagati, da so tam plače 3x nižje (pa kljub temu ni vgradnja 3x cenejša). Plače delavcev v delavnicah so okrog 150-250€ netto. Na Hrvaškem je naprimer vgradnja Prinsa okrog 50€ cenejša kot v Sloveniji.

3. Prins ne potrebuje in ne more uporabiti nobene "G-1" komponente (v resnici je njihov le računalnik, vse ostalo je kupljeno iz različnih koncev), niti jih nima namena prodajati. Vsakemu, kateremu smo zamenjali njegovo nedelujočo napravo s Prins napravo, smo njegove stare komponente zložili v škatlo in vrnili. Ob zamenjavi naprave načeloma ostaneta le rezervoar in polnilni ventil, vse ostalo se zamenja (računalnik, filtri, kabli, stikalo, uparjalnik).

Vedno bolj pa spoznavamo, da kadar poskušaš nekomu pomagati si napaden z vseh strani, da želiš nekomu nekaj vzeti ali podtakniti.
Zato bomo verjetno predlagali principalu na Nizozemskem, da se ponudba umakne.
Že na začetku smo namreč bili mnenja, da ponudba morda ni "poštena" do naših zvestih strank, ki so nam zaupale vgradnjo in plačale polno ceno.
Mnogi bi zdaj raje rekli osmoljencem: Prav vam je, kaj pa ste vgradili G-1.
In vsakdo, ki dela lahko naredi tudi napake. Na njih se vsi učimo. Težava je le, če napake ponavljamo in se torej nič ne naučimo. Še večja težava pa nastane, če nekdo napake ne more, ne zna ali pa je ni pripravljen popraviti.

Zato ponavljamo na tem mestu, da si želimo čimveč zadovoljnih uporabnikov avtoplina, ne glede na to, kje in kaj so vgradili.
Nikdar si nismo želeli (to smo vedno poudarjali) biti največji. Naš cilj je vedno bil in vedno bo biti najboljši.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če avg 11, 2016 6:17 pm

Prins je napisal/-a:1. Prins se je zavestno odločil za izgubo pri reševanju težav, ki pa niso nastale zaradi nas. Radi bi le pomagali tistim ljudem, ki so zdaj resnično v težavah. Tu so mišljeni tisti, katerim naprave ne delujejo in imajo težave že od vgradnje dalje. Dejstvo je namreč, da vsak nezadovoljen uporabnik avtoplina dela slabo reklamo avtoplinu generalno in ne posameznemu slabemu monterju ali napravi.


Ali gre za zavestno izgubo, ali pa za dobro marketinško potezo se bo verjetno najbolje pokazalo z odzivom "nezadovoljnih uporabnikov G1 sistema".

Ta me res zanima, glede na to, da so moje izkušnje, da danes redko najdeš "osla, ki gre večkrat na led".

Večina se reši vozila oz. sistem demontira ter noče več slišati za avtoplin.

V našem primeru je to pač hobi (mercedesi, starodobniki, avtoplin, avtodomi, VAG-VCDS-ji), pa tudi malo sreče smo imeli s sedanjim monterjem - serviserjem, da ga je brat pred več kot desetletjem spoznal.

Nič, teramo dalje :vrum , Vam pa želim čimveč brezhibnih montaž tudi v prihodnje.

Lep pozdrav iz Štajerske.
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe avg 12, 2016 6:45 am

v bistvu bi bilo dovolj , če bi jih častili demontažo - kar ni zanemarljiv strošek .. že tako zna bit tolk stvari šalabajzersko narejenih , da bo ob montaži cela štala - sploh na avtih iz zadnjega obdobja ko so res nategovali stranke je bilo verjetno vse skupaj samo vrženo noter..
jaz osebno bi pa vsem tistim , ki so se že terminsko najavili za montažo prins-a pa niso odpovedali / stornirali ampak so zmontirali drugje zaračunal polno ceno plus demontažo .. take šele ko jih zakasiraš po polni ceni brez popusta znajo cenit kvaliteto in dobro delo ..

moje testne vožnje z balenotom prekinjam do 24 avgusta .. grem z drugim plinašem na dopust .. :D
plin je cnej k bencin
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Pe avg 12, 2016 7:39 am

Na Češkem je cena vgradnje Prins sistema za motorje s 4 cilindri od 1180 do 1330 evrov.
Tu je link: http://www.greenfuel.cz/eng/cenik.html
Na češkem so seveda plače bistveno višje kot v Srbiji.
Zato menim, da podjetje Prins nikakor nima izgube s ceno 1300 evrov pri nas.
Menim pa, da bi bilo prav, če bi bila cena vgradnje za vse motorje s 4 cilindri 1300 evrov.
Tako bi končno lahko tudi v Sloveniji imeli kvaliteten sistem, kvalitetno vgrajen za primerno ceno.
Na ta način bi se tudi bistveno več ljudi v Sloveniji odločalo za vgradnjo avtoplina in posledično bi lahko tudi Prins pri nas bistveno več prodal.
Upam, da "Principal na Nizozemskem" tudi to bere in da se bo odločil prav.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe avg 12, 2016 10:28 am

brs je napisal/-a:Na Češkem je cena vgradnje Prins sistema za motorje s 4 cilindri od 1180 do 1330 evrov.
Tu je link: http://www.greenfuel.cz/eng/cenik.html
Na češkem so seveda plače bistveno višje kot v Srbiji.
Zato menim, da podjetje Prins nikakor nima izgube s ceno 1300 evrov pri nas.
Menim pa, da bi bilo prav, če bi bila cena vgradnje za vse motorje s 4 cilindri 1300 evrov.
Tako bi končno lahko tudi v Sloveniji imeli kvaliteten sistem, kvalitetno vgrajen za primerno ceno.
Na ta način bi se tudi bistveno več ljudi v Sloveniji odločalo za vgradnjo avtoplina in posledično bi lahko tudi Prins pri nas bistveno več prodal.
Upam, da "Principal na Nizozemskem" tudi to bere in da se bo odločil prav.

A je tako težko dojeti/razumeti, da so nabavne cene materijala za različne države zeeloo različne?? Cene varirajo glede na standard države, količino prodanih/vgrajenih naprav in seveda rabata ki ga uvoznik/monter dobi. Na koncu pa je odvisno koliko posla monter opravi uradno/z računom, koliko pa ne. Najbrž nam je vsem jasno da je tukaj razlika takoj 20% ali celo več.. ne vem no...sej ni raketna znanost to razumet?!?!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Pe avg 12, 2016 11:01 am

Mislim da nas večina tu zelo dobro razume, da so nabavne cene materiala za različne države zelo različne.
Ponavadi je tako da so v bogatejših državah cene višje, v revnejših pa nižje.
Ravno zato sem izbral primer Češke, ki nas je po BDP na prebivalca v zadnjih letih prehitela.
Tudi kupna moč na prebivalstva se med Češko in Slovenijo ne razlikuje več veliko.
Zato je logično, da bi bile nabavne cene materiala v Sloveniji podobne kot na Češkem.
Za ceno je predvsem pomembem dogovor med proizvajllcem PRINS in vgrajevalcem pri nas.
Prepričan sem, da ima slovenski vgrajevalec dovolj pogajalskih sposobnosti in renomeja pri Prinsu, da si lahko zagotovi podobne nabavne cene kot na Češkem.
Glede DDV-ja: Tam je 19% pri nas 22%, tako da je razlika samo 3%.
Cena vgradnje od 1300 bi bila po mojem mnenju ena razumna cena, po kateri bi se v Sloveniji lahko prodalo precej več.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Pe avg 12, 2016 12:46 pm

iziboy je napisal/-a:A je tako težko dojeti/razumeti, da so nabavne cene materijala za različne države zeeloo različne?? Cene varirajo glede na standard države, količino prodanih/vgrajenih naprav in seveda rabata ki ga uvoznik/monter dobi. Na koncu pa je odvisno koliko posla monter opravi uradno/z računom, koliko pa ne. Najbrž nam je vsem jasno da je tukaj razlika takoj 20% ali celo več.. ne vem no...sej ni raketna znanost to razumet?!?!

Ne, niso zelo različne. Recimo večina avtov je v Sloveniji med najcenejšimi v Evropi, pa smo čisto nepomembno tržišče.
Razlika je lahko 10%, ali pa 100 evrov na cel komplet, še to sem pretiraval. Ne pa 500, da bi bile "zelo" različne. Če pa koga kje diskreminirajo pri nabavi, je to proti enemu kupu zakonov.

Vgradnja v UK, 1050 funtov, pa si izračunajte v evre: http://www.autogaspol.co.uk/prins-2/
Na češkem tudi tu nekje, kaj je potem Slovenija posebnega. Smo ekstra revni, da itak nič ne kupimo, in zato mora bit drago, ali ekstra bogati, da niti ta cena ni noben problem?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe avg 12, 2016 3:22 pm

plinaš je napisal/-a: a nažalost brez konkretnih argumentov..


Obupno se trudiš dokazati nasprotno, a s še slabšimi argumenti. Že kar nekaj časa nazaj sem spoznal, da te ne moremo jemati resno.

Do tvojih konkretnih argumentov je še dolga pot, do takrat pa Prins po tej ceni ostaja davek na budale. ;)
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Pe avg 12, 2016 4:29 pm

Sej v demokraciji in kapitalizmu se nikomur ni treba zagovarjat kakšne cene ima, ne vem zakaj se nekateri to trudijo. Cene so takšne kakšne so, ker s takimi največ zaslužijo, vsaj tako so izračunali. Če bi ble še višje, bi najbrž manj, nižje pa ni treba dat, ker je konkurenca v Sloveniji razkropljena in slaba. Če bi kdo v Sloveniji recimo kvalitetno vgrajeval BRC, uradno, ne nek garažni mojster, sem prepričan, da bi tudi Prinsu čez noč padla cena za vsaj 200 evrov.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe avg 12, 2016 11:07 pm

cc09 je napisal/-a:.Vgradnja v UK, 1050 funtov, pa si izračunajte v evre: http://www.autogaspol.co.uk/prins-2/
Na češkem tudi tu nekje, kaj je potem Slovenija posebnega. Smo ekstra revni, da itak nič ne kupimo, in zato mora bit drago, ali ekstra bogati, da niti ta cena ni noben problem?


bravo .. tale link http://www.autogaspol.co.uk/prins-2/ je super .. razlika med 4 in 6 cilindri je v angliji torej 450 gbp pri nas pa 200e ??? ja seveda pol pa svizec zavije razliko 523e v kero folijo že ?? povej odkod angležem argument da je tak velik skok med 4 in 6 cilindrov??

povrhu vsega nimajo certifikata z prins naprave http://www.autogaspol.co.uk/certificates/ .. na vseh ostalih so napisani poljaki .. za poljsko tržišče se ve , da imajo na zalogi še mnogo prins vsi1 naprav , ki jih prodajajo z.ponujajo celi evropi ..

mixer sistem 950e prins pa 1050e ? http://www.autogaspol.co.uk/certificate ... amaro-5-0/ :lol:

v celi galeriji imajo 13 avtov - noben ni zmontiran s prins napravo ..bučke ..
pa še to - na uradni listi prinsovih monterjev jih ni ..lokacije uradnih v birminghamu : http://www.prinsautogasuk.co.uk/approve ... rs-map.php
[b]lokacija teh poceni prinsovcev brez certifikata in brez lokacije ter vpisa na prins.uk : [/b]https://www.google.si/maps/place/350+Spon+Ln+S,+West+Bromwich+B70+6AZ,+Zdru%C5%BEeno+kraljestvo/@52.506843,-1.9920397,10z/data=!4m5!3m4!1s0x487097fb0968c95d:0x1102cb896f0eb2b9!8m2!3d52.5069067!4d-1.9917347?hl=sl

ti so ravno toliko prinsovci kot ima spomladi zmontiran g1 7 letno garancijo ..

naslednjič domačo nalogo podkrepi z dokazi in linki ..

cc09 je napisal/-a:Ne, niso zelo različne. Recimo večina avtov je v Sloveniji med najcenejšimi v Evropi, pa smo čisto nepomembno tržišče.
Razlika je lahko 10%, ali pa 100 evrov na cel komplet, še to sem pretiraval. Ne pa 500, da bi bile "zelo" različne. Če pa koga kje diskreminirajo pri nabavi, je to proti enemu kupu zakonov.

vidim da obvladaš zakone ..kakšen link do tvoje trditve bi bil dobrodošel .. če ta tvoja trditev drži seveda ..

brs je napisal/-a:Mislim da nas večina tu zelo dobro razume, da so nabavne cene materiala za različne države zelo različne.
Ponavadi je tako da so v bogatejših državah cene višje, v revnejših pa nižje.
Ravno zato sem izbral primer Češke, ki nas je po BDP na prebivalca v zadnjih letih prehitela.
Tudi kupna moč na prebivalstva se med Češko in Slovenijo ne razlikuje več veliko.
Zato je logično, da bi bile nabavne cene materiala v Sloveniji podobne kot na Češkem.
Za ceno je predvsem pomembem dogovor med proizvajllcem PRINS in vgrajevalcem pri nas.
Prepričan sem, da ima slovenski vgrajevalec dovolj pogajalskih sposobnosti in renomeja pri Prinsu, da si lahko zagotovi podobne nabavne cene kot na Češkem.
Glede DDV-ja: Tam je 19% pri nas 22%, tako da je razlika samo 3%.
Cena vgradnje od 1300 bi bila po mojem mnenju ena razumna cena, po kateri bi se v Sloveniji lahko prodalo precej več.


češka dosega 85%bdp-ja slovenije .. prebivalcev je preko 10mio torej je tržišče 5x večje .. cena plina je 0.381e/l .. cena bencina 1.08e. razlika 0.699e ali plin je 35.28% bencina ..

slovenija : cena bencina 1.174e , plin od 0,49e do 0.574e - liter plina med 41.74% do 48.89% cene bencina .. razlika v ceni : najvišja 0.684e najnižja 0.600e ..

ko k tem razlikam prištejemo še 3% višji ddv v sloveniji je razmerje bolj jasno .. samo 3% višja stopnja ddv-ja pomeni , da je naš ddv za celih 15.79% višji kot na češkem ..zanemaljivo ..

če že primerjaš potem naredi to bolj podrobno.. glede na število prebivalcev prodajo 5x več naprav.. zaradi daljše tradicije vožnje na plin se jih sigurno odloča vsaj še nekrat več kot v slovenij ..zaradi veliko bolj ugodnega razmerja bencin plin še dodatnih 50% več.. če predvidevamo , da se letno v sloveniji zmontira 100 prinsov to pomeni , da češko tržišče pokupi najmanj 1500 naprav letno. veš kako se oblikujejo rabatne stopnje glede na količino letnega odvzema? ti povem jaz - izdelek , ki je pri nas kjer delam pred par leti stal med 55 in 80e stane danes med 13 in 38e .. od istega proizvajalca ... a je letni odvzem sedaj cca 10-15 kratna količina kot včasih ..
in ravnotako je verjetno pri prins-u s tem , da je v tujini samo splošna garancija 2 leti , ki pa je pri nas 5 let ali 150.000km - kar je prej ..
če primerjaš moje navedbe o rabatnih stopnjah ti je lahko bolj jasno , kakšno nabavno ceno dosegajo na češkem ..
zzitop je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a: a nažalost brez konkretnih argumentov..


Obupno se trudiš dokazati nasprotno, a s še slabšimi argumenti. Že kar nekaj časa nazaj sem spoznal, da te ne moremo jemati resno.

Do tvojih konkretnih argumentov je še dolga pot, do takrat pa Prins po tej ceni ostaja davek na budale. ;)


se strinjam s tabo .. tako kot so moje navedbe v zadnjih letih bile negirane s strani g1 in njihove 7 letne garancije ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac So avg 13, 2016 5:30 am

Namenoma se izogibam zgornji debati, mi je pa še vedno všeč Prinsovo stikalo v kabini in to je to. =P

Slika

Evo, žena ima nov "gokart" in sicer BMW E87, 116i, 6 prestav, 2007/11 letnik, 89k km, s poreklom ter vso opremo razen usnja in trenutno plina :rofl , jaz pa nekaj let miru (upam na vsaj 3-5).

Glede na to, da za lokalno vožnjo poraba ni visoka, bom premislil ali bom sploh predeloval zadevo.

Vseeno pa me zanima me ali je kdo vgradil plin v motor N43B16A, predvsem kakšno pa velikost cilindričnega rezervoarja je spravil v prtljažnik serije 1 (ker vozilo nima rezervnega kolesa, toroidni rezervoar odpade).

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So avg 13, 2016 7:03 am

Če ima podobno situacijo kot serija 3, potem gre v prtljažnik cilinder 40 ltr, s predelavo izpušnega lonca pa pod prtljažnik cca50ltr
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac So avg 13, 2016 8:23 am

To bi znalo biti zelo zanimivo moram malo pobrskat oz. če lahko te bom ko zberem malo več informacij kontaktiral na ZS.

Hvala

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 So avg 13, 2016 8:40 am

plinaš je napisal/-a:samo 3% višja stopnja ddv-ja pomeni , da je naš ddv za celih 15.79% višji kot na češkem ..zanemaljivo ..

In kaj bi naj ta podatek pomenil? Zaradi DDV so cene še vedno samo 3% višje... :roll:
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko So avg 13, 2016 11:53 am

Da malo presekam...

Je že kdo vgrajeval (ali pozna koga ki je) v Alhamnbra/Sharan od 2010 naprej s 7 sedeži?
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne avg 14, 2016 3:12 pm

Dovolj dobro sledim forum, pa vendar nisem zasledil, da bi kdaj dovolj točno opredelili stroške rednega servisiranja plinske naprave v garanciji - torej naprošam za podatke:

- naprava npr. proizvajalec
- dolžina garancije (meseci ali leta)
- predpisani intervali servisiranja, da lahko uveljavljaš garancijo (na koliko km)
- cena posameznega servisa (mogoče bolj podrobna opredelitev glede na število prevoženih kilometrov, saj nekateri samo menjujejo filter, nekateri pa naj bi naredili "malo generalko")

Na tem področju nisem najbolj doma, priznam in se v tem trenutku takoj "posipam s pepelom" glede servisiranja :/:o:/ (garancija gor ali dol, če zadeva dela od prvega dne, še malo pa bo 90k km prevoženih na plin, jo pustim pri miru in občasno sam zamenjam filter, čeprav v zadnjih dveh letih ob menjavi ni videti prav nobene umazanije).

Verjetno se lahko zahvalim dobro izbranemu vozilu za predelavo, sami napravi in seveda predvsem monterju. :bow .

Teramo dalje.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Ne avg 14, 2016 8:44 pm

japanac je napisal/-a:- naprava npr. proizvajalec
- dolžina garancije (meseci ali leta)
- predpisani intervali servisiranja, da lahko uveljavljaš garancijo (na koliko km)
- cena posameznega servisa (mogoče bolj podrobna opredelitev glede na število prevoženih kilometrov, saj nekateri samo menjujejo filter, nekateri pa naj bi naredili "malo generalko")

Lahko napišem cene materiala za servis, interval in pa čas, ki ga jaz porabim za menjavo...

  • Sistem: BRC Sequent
  • Servis:
    • Filter tekoče faze in vsatesnila: 5€ / 15k km / 30 minut
    • Filter plinske faze in vsa tesnila: 7€ / 15k km / 30 minut
    • Komplet za obnovo uparjalnika: 31€ / po potrebi / 90 minut
 
hribovc06
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po maj 05, 2014 8:36 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a hribovc06 Po avg 15, 2016 10:42 pm

Ko malo berem vaše komentarje v zvezi s cenami predelav imam občutek, da prihajam z drugega planeta. Želite si izvesti poseg na vašo drugo ali tretjo najdragocenejšo stvar, ki jo imate trenutno v posesti. In od te stvari ste dnevno odvisni, da lahko mesečno prinesete domov družini kaj za v lonec. Nato pa iščete najcenejšo možno predelavo na plin in s tem zavestno tvegate, da bo zadeva povzročala težave. HALO, ta zadeva vam za razliko od avtomobila, ki je čista izguba, vrača denar!! In če si izračunaš, da se zadeva v razumnem roku izplača in poplača, potem ni pomembno koliko stane (tako jaz razmišljam).

Kmalu bo 2 leti, ko sem vgradil plinski sistem v avto z direktnim vbrizgom. Najboljšega. Tudi najdražjega. Zakaj? Ker nočem tvegati poškodbe motorja na vozilu, ki ga želim imeti naslednjih 10 let v lasti! Ker nočem zaradi predelave na plin zavreči več kot 10.000€ vredno vozilo! Nočem imeti težav. Nimam časa viseti na servisu zaradi prižiganja lučk. Enostavno nočem tvegati za nekaj € popusta ali ceneješi sistem.

No po skoraj dveh letih in 55.000 km mi ni žal. Sistem deluje super, prinaša točno takšne prihranke, ki želim in lahko se ukvarjam z drugimi stvarmi. še 10.000 km in se mi bo povrnil, nato pa bom naslednjih 150.000 do 200.000 km pobiral prihranek, ki mi ga prinaša. Kaj še želite? Investicija se bo nekajkrat povrnila in samo to je pomembno, vrednost vgradnje je postranskega pomena.

No vsak ima svoj izračun kako mu bo na koncu meseca kaj ostalo od plače, vendar postaja prav smešno, kako se nekateri z najcenejšimi investicijam vsakič sproti zafrknejo, vendar jih nič ne izuči. Na žalost nisem tako bogat, da bi kupoval poceni!
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To avg 16, 2016 8:08 am

Že vnaprej se opravičujem, vendar sam razmišljam drugače, pa brez zamere . . .

hribovc06 je napisal/-a:Ko malo berem vaše komentarje v zvezi s cenami predelav imam občutek, da prihajam z drugega planeta. Želite si izvesti poseg na vašo drugo ali tretjo najdragocenejšo stvar, ki jo imate trenutno v posesti.

Glede planeta si ne upam trditi . . . , vsekakor pa kot kaže iz drugačnega "premoženskega stanja". Pri meni nekako vozila niso vrednotena za dragocenosti (namenjena so prevozu od točke A do točke B, seveda pa jih vzdržujem) . . . tako je kar nekaj zadev, ki so bolj pomembne. Posledično ne kupujemo novih vozil, ampak rabljena (do maks. 7k €, ki so zanesljiva in se lahko v vsako od trenutno treh, ki si jih trenutno lastimo v ožji družini, vsedem kadarkoli in naredim npr. 1k ali več km brez kakršnikoli priprav. Z vsakim vozilom naredimo cca 100k do 150k (maks. 5 let) in poiščemo drugega. Predelana vozila v družini vozimo že več kot 10 let (skupaj več kot 10 vozil), zato dobro vem, kaj napačna izbira prinaša, saj smo dali skozi vse možne zaplete in prav zato se odločamo za sisteme, ki vzdržijo primerjavo cena / kakovost.

hribovc06 je napisal/-a:In od te stvari ste dnevno odvisni, da lahko mesečno prinesete domov družini kaj za v lonec. Nato pa iščete najcenejšo možno predelavo na plin in s tem zavestno tvegate, da bo zadeva povzročala težave. HALO, ta zadeva vam za razliko od avtomobila, ki je čista izguba, vrača denar!! In če si izračunaš, da se zadeva v razumnem roku izplača in poplača, potem ni pomembno koliko stane (tako jaz razmišljam).

Pri nas v širši družini, kjer vozimo predelana vozila, res vsak prevozi letno med 25k in 50k km in potrebujemo vozila za "zaslužek". Navedba razumni rok, izplača, poplača, ni pomembno koliko stane, vsaj v mojem razmišljanju ne spadajo skupaj. Pa še kako je pomembno koliko predelava stane in da deluje brezhibno, saj nismo predelali vozilo zato, "da bi malo poskusili", no vsaj mi ne.

hribovc06 je napisal/-a:Kmalu bo 2 leti, ko sem vgradil plinski sistem v avto z direktnim vbrizgom. Najboljšega. Tudi najdražjega. Zakaj? Ker nočem tvegati poškodbe motorja na vozilu, ki ga želim imeti naslednjih 10 let v lasti! Ker nočem zaradi predelave na plin zavreči več kot 10.000€ vredno vozilo! Nočem imeti težav. Nimam časa viseti na servisu zaradi prižiganja lučk. Enostavno nočem tvegati za nekaj € popusta ali ceneješi sistem.

Tudi sam sem enkrat v preteklosti razmišljal podobno, vendar se mi ni izšlo. Pri direktnem vbrizgu je res, da je mala izbira sistemov, ki delujejo brezhibno. Večina na tem forumu se pogovarja o klasičnih motorjih, kjer je vrednost nekaterih skoraj enaka predelavi. Pri teh motorjih deluje brezhibno tudi naprava za 500 € ali manj, če je monter pravi.

hribovc06 je napisal/-a:No po skoraj dveh letih in 55.000 km mi ni žal. Sistem deluje super, prinaša točno takšne prihranke, ki želim in lahko se ukvarjam z drugimi stvarmi. še 10.000 km in se mi bo povrnil, nato pa bom naslednjih 150.000 do 200.000 km pobiral prihranek, ki mi ga prinaša. Kaj še želite? Investicija se bo nekajkrat povrnila in samo to je pomembno, vrednost vgradnje je postranskega pomena.

Za nas je povrnitev investicije po 55k+10k=65k žal "nesprejemljiva", saj sem napisal da po prevoženih 100k km začnemo razmišljati o zamenjavi. Pri vsakem našem vozilu se je investicija pokrila pri približno 30k km.

hribovc06 je napisal/-a:No vsak ima svoj izračun kako mu bo na koncu meseca kaj ostalo od plače, vendar postaja prav smešno, kako se nekateri z najcenejšimi investicijam vsakič sproti zafrknejo, vendar jih nič ne izuči. Na žalost nisem tako bogat, da bi kupoval poceni!

Tudi tu se ne morem strinjati, da postaja prav smešno, . . . ne zdaj je ob poplavi informacij na spletu to že žalostno, pa brez zamere. Če bi vsak od teh naredil "domačo nalogo" (pridobil informacije, prebral ta in še npr. forum za njegovo znamko vozila, pregledal nekaj tujih forumov, preveril "spritmonitor" glede porabe in množičnosti predelanih vozil, ki si ga lasti) bi bilo takih primerov precej manj.

To, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni, pa ne vem . . . . kupujemo Lidl, Hofer, Eurospin (cena / kvaliteta), žena toči nafto čez mejo (cena / kvaliteta), servisiramo vozila pri nepooblaščenih servisih (cena / kvaliteta), . . . itd.

Nič, teramo dalje.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 To avg 16, 2016 9:22 am

Plin se inštalira zato, da se bo šparalo, nič drugega. Stvar mora delat, to je prvi pogoj, drugo kar je pomembno je samo še cena. Ni treba nič filozofirat o kvaliteti itd. In jaz imam tudi prins, ni mi žal, ampak drugič bo bolj se potrudil najti cenejši ali pa tovarniško varianto. Če je ne bi blo, bi pa pač prins spet.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov