cc09 je napisal/-a:No sej sem rekel, da bi tudi prins lahko vgrajevali za 1300 evrov kot vsi drugi pa še zmeraj ne bi imeli izgube, pa so me "poznavalci" tu prepričevali, da bi v tem primeru delali z izgubo. Pa ja.
Spoštovani,
glede na vse napade, ki jih doživljamo v zadnjih dneh moramo odgovoriti na nekaj napačnih tolmačenj naše ponudbe pomoči.
1. Prins se je zavestno odločil za izgubo pri reševanju težav, ki pa niso nastale zaradi nas. Radi bi le pomagali tistim ljudem, ki so zdaj resnično v težavah. Tu so mišljeni tisti, katerim naprave ne delujejo in imajo težave že od vgradnje dalje. Dejstvo je namreč, da vsak nezadovoljen uporabnik avtoplina dela slabo reklamo avtoplinu generalno in ne posameznemu slabemu monterju ali napravi.
2. Cena 1300€ je nemogoče dosegljiva v Sloveniji. Za to ceno lahko vgradite Prins napravo recimo v Srbiji, vendar pa ima krajšo garancijo in krajše servisne intervale (15.000km, namesto 30.000km). Verjetno ne rabimo razlagati, da so tam plače 3x nižje (pa kljub temu ni vgradnja 3x cenejša). Plače delavcev v delavnicah so okrog 150-250€ netto. Na Hrvaškem je naprimer vgradnja Prinsa okrog 50€ cenejša kot v Sloveniji.
3. Prins ne potrebuje in ne more uporabiti nobene "G-1" komponente (v resnici je njihov le računalnik, vse ostalo je kupljeno iz različnih koncev), niti jih nima namena prodajati. Vsakemu, kateremu smo zamenjali njegovo nedelujočo napravo s Prins napravo, smo njegove stare komponente zložili v škatlo in vrnili. Ob zamenjavi naprave načeloma ostaneta le rezervoar in polnilni ventil, vse ostalo se zamenja (računalnik, filtri, kabli, stikalo, uparjalnik).
Vedno bolj pa spoznavamo, da kadar poskušaš nekomu pomagati si napaden z vseh strani, da želiš nekomu nekaj vzeti ali podtakniti.
Zato bomo verjetno predlagali principalu na Nizozemskem, da se ponudba umakne.
Že na začetku smo namreč bili mnenja, da ponudba morda ni "poštena" do naših zvestih strank, ki so nam zaupale vgradnjo in plačale polno ceno.
Mnogi bi zdaj raje rekli osmoljencem: Prav vam je, kaj pa ste vgradili G-1.
In vsakdo, ki dela lahko naredi tudi napake. Na njih se vsi učimo. Težava je le, če napake ponavljamo in se torej nič ne naučimo. Še večja težava pa nastane, če nekdo napake ne more, ne zna ali pa je ni pripravljen popraviti.
Zato ponavljamo na tem mestu, da si želimo čimveč zadovoljnih uporabnikov avtoplina, ne glede na to, kje in kaj so vgradili.
Nikdar si nismo želeli (to smo vedno poudarjali) biti največji. Naš cilj je vedno bil in vedno bo biti najboljši.