danci1973 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Danci, če bi bilo po tvoje potem bi potovalni računalnik kazal 52% večjo porabo....
Ne. Računalnik bi kazal 90% večjo porabo...
Recimo, da je normalna poraba pri 0% FT 7 L/100km. Fuel trim +90% je v bistvu faktor 1,9 - torej bi prikazana poraba morala biti 1,9x 7 = 13,3 L/100km.
Pri mojem je prikazana poraba direktno povezana s % fuel trim-a - ko sem menjal plinske injektorje, so novi imeli večji pretok in pri LGP je ECU moral manjšati količino vbrizga za 25-30%. Prikazana poraba na plinu je bila 5-8, na bencinu pa 7-11 L/100km. Vsake toliko (1000-1500km) se mi je prižgala CE lučka (P0172 - System too rich), a sem jo sproti resetiral (žal sem pozabil s seboj vzeti vmesnik za nastavljanje plinskega računalnika). A/F je, zahvaljujoč korekciji, vedno bil v normalnih okvirjih.
Tako sem prevozil od Frankfurta pri Majni (kjer sem kupil in menjal injektorje) do Nordkapp-a in nazaj v SLO.plinaš je napisal/-a:ja točno tako nekako .. samo zatipkal sem se --- 55% bi moralo pisati ..
sam eno stvar je še treba razjasniti - kateri bencinski motor sploh lahko dela na takem A/F 27.9 : 1?
Dolgo časa noben. Zato pa je korekcija.
Par trenutkov pa vsak.ker če je tak manjko goriva pomoje no go ... je pa manjko goriva skoraj polovico po tvojem izračunu vsaj en trenutek preden začne dodajati.. torej bi moral motor crknit ?
Glede na to, da so nekateri Hondini motorji (1995-2000 Civic VTi) bili 'lean-burn' motorji in so delali tudi na 22:1, potem 27.9:1 ni ravno tako slaba mešanica, da motor par trenutkov ne bi delal na njo - in v primeru LPG, ki ima precej višje oktansko število (~105) tudi do klenkanja najbrž še ne bi prišlo.
Sicer pa ECU zelo hitro reagira na takšne spremembe - če na plinskem računalniku za 50% spremenim vbrizg (zmanjšam ali povečam), se motor samo malo strese (ne vem, če traja 2 obrata na 'štandgasu'), pa so fuel trimi že popravljeni...
Torej ne - motor ne bi crknil - bi pa pocukal.
lisko je napisal/-a:No pa ti povem da je kazal porabo 8.4 na plinu in 7.2 na bencinu....nekje v prejšnih postih pa imaš ko sem prilepil long fuel trim +90% torej nekaj ne štima tukaj.....
Kakor hitro smo dodali 15% plina več je fuel trim padel na 1.3 %.
lisko je napisal/-a:Nep....Odklopil sem ga potem zato da sem videl da ni bil slučajni padec....ampak šele pregled po opravljenih 400km. (en tank plina)
Ampak to sploh ni važno....
Moje vprašanje je po kateri logiki potem ni kazal 90% višjo porabo če je imel LTF +90% ?
Men se le počas dozdeva da +90% LTF ne pomeni 90% več goriva....ampak 90% več dodanega goriva...kar pa ne pomeni 90% več v litrih....ampak v kg...
ni razmerje podano lih v masnem razmerju? Po moje je lih tu keč....ker će imaš 14.2kg zraka in 1kg goriva(ki pa ga upliniš) in potem to znižaš na 0.8kg goriva....koliko se procentualno spremeni v končni porabi ?
Sicer meni je logično da če je motor 1.4 L prostornine....potem v enem obratu potegne vase 0.7L se pravi v 1000 obratih 700 litrov....iz tega izračunaš težo in iz tega preko znanega razmerja 14.2 :1 izračunaš koliko moraš dodat goriva....(tako so izračunani dobri stari frgazerji). Fuel trim so pa uvedli samo zaradi katalizatorjev in ekologije.
jurcek85 je napisal/-a:ima slučajno kdo vgrajen emulator? kako se obnese?
jurcek85 je napisal/-a:Emulator lambda sonde
jurcek85 je napisal/-a:Ker semi ze od same vgradnje ko vozim na plin prizge check engine lucka, mi je serviser ze zamenja, injektorje in ni nic boljse je sedaj rekel da mi bodo vgradili emulator ki bo javljal primarnemj racunalniku kot da bi vozil na plin.
Sam se vedno mislil da je stvar v pravilni nastavitvi plinskega racunaljika in ne menjavah in dodatni vgradnji emulatorja.
LTFT bank1 se poveca na 25% in se prizge opozorilna lucka. Ko vozim na bencin je ltft cca 2-3%
jurcek85 je napisal/-a:Ker semi ze od same vgradnje ko vozim na plin prizge check engine lucka, mi je serviser ze zamenja, injektorje in ni nic boljse je sedaj rekel da mi bodo vgradili emulator ki bo javljal primarnemj racunalniku kot da bi vozil na plin.
Sam se vedno mislil da je stvar v pravilni nastavitvi plinskega racunaljika in ne menjavah in dodatni vgradnji emulatorja.
LTFT bank1 se poveca na 25% in se prizge opozorilna lucka. Ko vozim na bencin je ltft cca 2-3%
jurcek85 je napisal/-a:Emulator lambda sonde
Pezo je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam sistem Prins VSI z že 150.000km. Do sedaj ni bio kakšnih težav, redno sem menjal filtre. Pred kratkim pa mi je začel po parih kilometrih preklapljati na bencin in javi napako na plinski fazi Zamenjal sem takoj oba filtra, pa ni bio nič bolje. Danes sem servisiral uparjalnik s kompletom za obnovo iz eBaya in po parih krogih je videti, da je težava odpravljena. Sem pa naredil napako in sicer nisem si zapomnil točne nastavitve vzmeti na uparjalniku, na samem delovanju motorja pa ne opazim kakšne razlike. če je vzmet napeta ali popuščena.
Zanima me kakšen vpliv točno ima ta vzmet na delovanje naprave, glede na to da je v bistvu primitiven enostopenjski uparjalnik in dejansko ne more regulirati konstantnega tlaka pri različnih obremenitvah?
Kaj se zgodi pri napeti vzmeti in popuščeni vzmeti?
Hvala za pomoč. Dejan
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 142 gostov