plinaš je napisal/-a:1. Velika poraba olja pri avtu predelanemu na plin
http://www.avtomobilizem.com/strokovnja ... es-arnsek/
F*ck, kaj mora ta naš čudoviti planet nosit!
plinaš je napisal/-a:1. Velika poraba olja pri avtu predelanemu na plin
http://www.avtomobilizem.com/strokovnja ... es-arnsek/
xyz6 je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:1. Velika poraba olja pri avtu predelanemu na plin
http://www.avtomobilizem.com/strokovnja ... es-arnsek/
F*ck, kaj mora ta naš čudoviti planet nosit!
zzitop je napisal/-a:Edino vžigalne kable bi v vsakem primeru dal nove (Bougicord ali Beru, pogojno NGK).
eziga je napisal/-a:Pred nekaj meseci sem vgradil avtoplin, zanimajo pa me vaša mnenja glede sledeče situacije. Opažam razliko pri pospeševanju med vožnjo na bencin in plin in sicer pri plinu agresivno pospeši oziroma doda plin, kot bi imel le vklopljeno/izklopljeno, zaradi česar je treba s pedalom za plin ravnati precej previdno. Pri bencinu vbrizg poskrbi za enakomerno pospeševanje. Dogaja se pri okoli 2000 obratih ali manj ob predhodnem upočasnjevanju, ko torej ne dodajam plina. Primer: nekdo pred teboj zavija desno s ceste, spustiš gas in počakaš da zavije, nato pa pritisneš na gas in avto cukne. Na avtocesti to ni tak problem, na kakšni ovinkasti gorski cesti kjer je spuščanja gasa in pospeševanja kar precej pa je kar moteče.
Kable in svečke sem zamenjal že ob vgradnji. Je potrebno urediti sistem, ali vsi plinski tako delujejo?
Pa hvala za odgovo/e vnaprej
eziga je napisal/-a:Ok, hvala, peljem ob priliki nazaj na nastavitev. Bom še na Butanplinu enkrat prej natočil, da vidim če bo kaj razlike. Sistem pa je Versusgas.
s56wdn je napisal/-a:Pozdravljeni
Imam seat ibizo 1.4 16V letnik 2006 240.000km in zaradi mesečnega stroška cca 220€ vedno bolj razmišljam o plinu... Sem prvi lastnik in avto do sedaj ni imel nobenih težav in upam da tako ostane saj bo ostsl pri hiši. Je smiselno pri teh kilometrih predelovati na plin? Do znane kakšne težave z tem motorjem? Katerega proizvajalca izbrati?
Lp Dejan
plinaš je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:Pezo je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam sistem Prins VSI z že 150.000km. Do sedaj ni bio kakšnih težav, redno sem menjal filtre. Pred kratkim pa mi je začel po parih kilometrih preklapljati na bencin in javi napako na plinski fazi Zamenjal sem takoj oba filtra, pa ni bio nič bolje. Danes sem servisiral uparjalnik s kompletom za obnovo iz eBaya in po parih krogih je videti, da je težava odpravljena. Sem pa naredil napako in sicer nisem si zapomnil točne nastavitve vzmeti na uparjalniku, na samem delovanju motorja pa ne opazim kakšne razlike. če je vzmet napeta ali popuščena.
Zanima me kakšen vpliv točno ima ta vzmet na delovanje naprave, glede na to da je v bistvu primitiven enostopenjski uparjalnik in dejansko ne more regulirati konstantnega tlaka pri različnih obremenitvah?
Kaj se zgodi pri napeti vzmeti in popuščeni vzmeti?
Hvala za pomoč. Dejan
upam da si preveril plinotesnost ..
pa da si zategnil vijake na uparjalniku na predpisan moment z moment ključem v zahtevanem zaporedju.
pa da si zamenjal objemke na novih kotnih izpustih za plin in vodo iz uparjalnika - seveda upam da si zamenjal O-ringe na kotnih izpustih ..
in upam da si avto ponovno nastavil med vožnjo in na mestu ..ups ..zakaj pa bi si moral zapomniti ? podatki se ponavadi zapišejo ..Pezo je napisal/-a:"sicer nisem si zapomnil točne nastavitve vzmeti na uparjalniku, na samem delovanju motorja pa ne opazim kakšne razlike. če je vzmet napeta ali popuščena. "...
to , da na avtu ne opaziš razlike v delovanju je verjetno zato , ker ga ne poženeš v skrajnost takoj po hladnem preklopu na plin ..
to , da ne opaziš razlike pove veliko o kvaliteti uparjalnika in injektorjev saj ti neglede na nizek ali visok pritisk v uparjalniku naprava usklajuje vbrizg plina...
glede na to , da je po tvojih besedah prinsov uparjalnik primitiven mi ni jasno , kako lahko futra Hummer h2 ... en sam uparjalnik - ne štiri v vrsto.. enak kot ga imaš ti v avtu - katerem že ? aja ponavadi se napiše kateri avto si lastiš...
vseeno srečno in varno vožnjo na plin !
Pezo kako ? si zrihtal ?
eziga je napisal/-a:Pred nekaj meseci sem vgradil avtoplin, zanimajo pa me vaša mnenja glede sledeče situacije. Opažam razliko pri pospeševanju med vožnjo na bencin in plin in sicer pri plinu agresivno pospeši oziroma doda plin, kot bi imel le vklopljeno/izklopljeno, zaradi česar je treba s pedalom za plin ravnati precej previdno. Pri bencinu vbrizg poskrbi za enakomerno pospeševanje. Dogaja se pri okoli 2000 obratih ali manj ob predhodnem upočasnjevanju, ko torej ne dodajam plina. Primer: nekdo pred teboj zavija desno s ceste, spustiš gas in počakaš da zavije, nato pa pritisneš na gas in avto cukne. Na avtocesti to ni tak problem, na kakšni ovinkasti gorski cesti kjer je spuščanja gasa in pospeševanja kar precej pa je kar moteče.
Kable in svečke sem zamenjal že ob vgradnji. Je potrebno urediti sistem, ali vsi plinski tako delujejo?
Pa hvala za odgovo/e vnaprej
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 122 gostov