Pezo je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam sistem Prins VSI z že 150.000km. Do sedaj ni bio kakšnih težav, redno sem menjal filtre. Pred kratkim pa mi je začel po parih kilometrih preklapljati na bencin in javi napako na plinski fazi Zamenjal sem takoj oba filtra, pa ni bio nič bolje. Danes sem servisiral uparjalnik s kompletom za obnovo iz eBaya in po parih krogih je videti, da je težava odpravljena. Sem pa naredil napako in sicer nisem si zapomnil točne nastavitve vzmeti na uparjalniku, na samem delovanju motorja pa ne opazim kakšne razlike. če je vzmet napeta ali popuščena.
Zanima me kakšen vpliv točno ima ta vzmet na delovanje naprave, glede na to da je v bistvu primitiven enostopenjski uparjalnik in dejansko ne more regulirati konstantnega tlaka pri različnih obremenitvah?
Kaj se zgodi pri napeti vzmeti in popuščeni vzmeti?
Hvala za pomoč. Dejan
ups ..zakaj pa bi si moral zapomniti ? podatki se ponavadi zapišejo ..Pezo je napisal/-a:"sicer nisem si zapomnil točne nastavitve vzmeti na uparjalniku, na samem delovanju motorja pa ne opazim kakšne razlike. če je vzmet napeta ali popuščena. "...
Kristijan35 je napisal/-a:No meni so Boshove zdržale od leta 2009 ,ca 100000 km ,jutri grem v nabavo novih NGK. Ampak bom vzel obične,ne one za LPG. Je v tem kakšna težava ?
zzitop je napisal/-a:Čak mal, 100.000 na LPG???
zzitop je napisal/-a:Huh!!!
Bral sem neke take trditve že na avstralskem forumu. Na tej točki pa pridemo do misterioznosti.
Zakaj torej NGK za svoje LPG svečke pravi - menjava na 50.000, ekstrem pa 60.000. Je to morda zaradi starih venturi sistemov in udarcev nazaj v sesalni kolektor (razbiti plastični kolektorji in ohišja zračnih filtrov)?
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 105 gostov