Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Pezo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne jan 17, 2016 6:47 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Pezo Po jan 18, 2016 1:13 pm

Lejga Iztok!
Vprašanje sem postavil na forum zato, da še komu kdaj prav pride kak pameten odgovor. To, da me vabiš na učenje, je res lepo od tebe, ampak raje vidim, da svoje znanje podeliš z nami na forumu.
Za začetek lahko pokomentiramo tole objavo, kjer pravi, da lahko pade pri polni obremenitvi na injektorjih do 1,5 bara, ker pa pada boj kot ne linearno, so časi odpiranja temu prilagojeni....

https://www.lpgboard.de/showthread.php?t=1428

..to pa ravno zaradi tega, ker nima uravnavanega tlaka, kot je zgoraj omenjeno za sistem BRC.

Lp D
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po jan 18, 2016 2:08 pm

Dragi ''D'',

v svoje znanje sem vložil že skoraj 10 let in še vedno se učim. Na učenje sem te povabil ravno zato, da se kaj novega naučiš, ker vidim da nekaterih stvari še ne obvladaš. Ne bom se pregovarjal s teboj o tlakih v Prinsovih uparjalnikih,ker očitno veš več kot jaz, ki se njimi ukvarjam (večkrat)dnevno.
Še enkrat: nimaš prav kar se tiče konstantnostni tlaka v Prinsovem uparjalnku. Če tlak pri atmosferskem motorju pada več kot 0,5 - 0,7 bara je nekaj narobe z dovodom plina. Ali je premajhen pretok multiventila, napeljave od tanka do uparjalnika ali pa varnostni ventil na uparjalniku. Kot rečeno, kontaktiraj me, pridi in ti bom pokazal/dokazal. Še enkrat pa poudarjam da je zgodba pri turbo motorjih drugačna, tam ima tudi Prins ''pomoč'' podtlaka iz sesalnega kolektorja.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po jan 18, 2016 6:37 pm

Pezo je napisal/-a:Pozdravljeni!

Imam sistem Prins VSI z že 150.000km. :D Do sedaj ni bio kakšnih težav, redno sem menjal filtre. Pred kratkim pa mi je začel po parih kilometrih preklapljati na bencin in javi napako na plinski fazi Zamenjal sem takoj oba filtra, pa ni bio nič bolje. Danes sem servisiral uparjalnik s kompletom za obnovo iz eBaya in po parih krogih je videti, da je težava odpravljena. Sem pa naredil napako oops in sicer nisem si zapomnil točne nastavitve vzmeti na uparjalniku, na samem delovanju motorja pa ne opazim kakšne razlike. če je vzmet napeta ali popuščena.
Zanima me kakšen vpliv točno ima ta vzmet na delovanje naprave, glede na to da je v bistvu primitiven enostopenjski uparjalnik in dejansko ne more regulirati konstantnega tlaka pri različnih obremenitvah?
Kaj se zgodi pri napeti vzmeti in popuščeni vzmeti?

Hvala za pomoč. Dejan

upam da si preveril plinotesnost ..
pa da si zategnil vijake na uparjalniku na predpisan moment z moment ključem v zahtevanem zaporedju.
pa da si zamenjal objemke na novih kotnih izpustih za plin in vodo iz uparjalnika - seveda upam da si zamenjal O-ringe na kotnih izpustih ..
in upam da si avto ponovno nastavil med vožnjo in na mestu ..
Pezo je napisal/-a:"sicer nisem si zapomnil točne nastavitve vzmeti na uparjalniku, na samem delovanju motorja pa ne opazim kakšne razlike. če je vzmet napeta ali popuščena. "...
ups ..zakaj pa bi si moral zapomniti ? podatki se ponavadi zapišejo ..
to , da na avtu ne opaziš razlike v delovanju je verjetno zato , ker ga ne poženeš v skrajnost takoj po hladnem preklopu na plin ..
to , da ne opaziš razlike pove veliko o kvaliteti uparjalnika in injektorjev saj ti neglede na nizek ali visok pritisk v uparjalniku naprava usklajuje vbrizg plina...

glede na to , da je po tvojih besedah prinsov uparjalnik primitiven mi ni jasno , kako lahko futra Hummer h2 ... en sam uparjalnik - ne štiri v vrsto.. enak kot ga imaš ti v avtu - katerem že ? aja ponavadi se napiše kateri avto si lastiš...

vseeno srečno in varno vožnjo na plin !
plin je cnej k bencin
 
Kristijan35
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jun 14, 2015 7:20 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kristijan35 To jan 19, 2016 3:10 pm

Pozdravljeni!

No ,da še povem mojo zgodbo. Imam VW Passat 1.8T, avto je za svojo starost dobro ohranjen. Po novem (1 mesec) imam vgrajen plinski sistem od G1. Glede vgradnje nimam pripomb. Avto je bil v enem delovnem dnevu preurejen na plin. Avto na plin deloval normalno skoraj en mesec. Brez kakšnega cukanja ali karkoli. Ko sistem preklopi med bencinom in plinom nobenega cukanja in nič. No pred nekaj dnevi pa opazim občasno cukanje med vožnjo. Si mislim ok,bomo vidli kaj bo. Ko je avto hladen in preklopi na plin nikoli ne cuka. Imam občutek,da cuka po daljši vožnji. Na avtocesti tudi po 100 km ne opazim da bi karkoli cukalo. Zaenkrat bom to samo opazoval. Ni še toliko moteče,da bi se peljal nazaj k G-1 v Celje. Ampak v kratkem bom sigurno. Probal bom še zamenjat vžigalne svečke,saj priznam ,da teh že dolgo nisem menjaval. Pri bencinskem načinu cukanja zaenkrat ne zaznavam. Opažam tudi,ko avto laufa pod prostim tekom ,da zadaj na izpuhu čujem tak tok tok tok,kot ,da vmes ne pride do vžiga goriva. Ampak motor pa teče dokaj tekoče. Ko Avto ugasnem in vklopim,se zadeva spet pomiri in motor teče b.p. .
No do sedaj sem prevozil skoraj 2000 km na plin in ugotovim da mi ne porablja JLM olja za mazanje ventilov. Malce pogledam ta rezervarček in ugotovim,da ni nikjer kakšne kapljice olja v tisti steklenički. Malce poskusim odviti in priviti tisti čepek ,a spremembe ni. Iztaknem cev iz kolektorja,poskusim sam narediti podtlak ,a nič se ne zgodi. Drugo jutro zjutraj spet pogledan in evo ga kapljice lepo vidno tečejo. Sem mislil ok,sedaj to deluje. Po končani vožnji spet pregledam in ugotovim ,da kapljic olja žal ni. Kolikor sem se pozanimal ta WAG motor 1.8T sploh nebi potreboval tega mazanja ventilov. A je to res?
Prosim malce za vašo mnenje in vas lepo pozdravljam.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To jan 19, 2016 3:24 pm

Pozdravljen med ''plinovozniki'' :)
Če ti ''cuka'' ali nemirno teče na plinu, na bencinu pa je bolje oziroma brez, in če je bolj izrazito v nizkih obratih in/ali pospeševanju, prvo poglej svečke. Med pogonom na plin se težave pokažejo prej kot na bencinu. Zelo toplo ti priporočam NGK iridium svečke, odlično delajo in dolgo trajajo.
WAG-ov 1.8 T motor ne potrebuje mazanja/hlajenja ventilov.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Kristijan35
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jun 14, 2015 7:20 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kristijan35 To jan 19, 2016 4:32 pm

Evo tudi jaz že gledam te svečke od ngk. So te NGK 1496 prave? Piše da so za tip motorja AEB in za pogon LPG. Ali zadostujejo čist original NGK svečke? Evo to glede mazanja se mi je zdelo,tak da si ne bom belil glave s tem,če dela ali ne. No recimo danes na relaciji 185km mi je recimo 5 krat cuknil ,ampak zaporedoma,potem pa spet popolnoma normalno. Sedaj mam not Boschove svečke,pa verjemite,da nočete slišat kdaj sem jih nazadnje menjaval in koliko km prevoženih. Na bencin gre popolnoma normalno. Lp
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To jan 19, 2016 4:54 pm

Če dovoliš: Po katalogu NGK vzemi priporočene za tvoje vozilo na bencin. Druga opcija, Brisk Silver, namenjene za LPG. Cena cca 4€, avto pa se z njimi počuti ko bubreg u loju. ;)

NGK priporočene: 6458 (PFR6Q)
http://prntscr.com/9s4fcd


Brisk Silver za LPG: DR15YS (code 1334)
http://prntscr.com/9s4emz

Vsaj za Brisk silver vem, da se menja na 30.000km.

NGK priporočena je precej draga.
http://www.avtodeli-herkules.si/si/svec ... pfr6q-5699
http://www.rezervniavtodeli24.si/1042728-ngk
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To jan 19, 2016 5:39 pm

@ Kristjan35
Čimprej se znebi Bosh svečk, v zadnjih 3-4 latih samo slabe izkušnje z njimi!

@zzitop
NGK so res dražje, ampak naj bi držale 100.000km, Honda ima po manualih menjavo na 120.000, meni so v Toyoti držale 140.000.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To jan 19, 2016 5:48 pm

Čak mal, 100.000 na LPG??? :shock: :shock:
 
Kristijan35
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jun 14, 2015 7:20 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kristijan35 To jan 19, 2016 7:00 pm

No meni so Boshove zdržale od leta 2009 ,ca 100000 km ,jutri grem v nabavo novih NGK. Ampak bom vzel obične,ne one za LPG. Je v tem kakšna težava ?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To jan 19, 2016 8:17 pm

Kristijan35 je napisal/-a:No meni so Boshove zdržale od leta 2009 ,ca 100000 km ,jutri grem v nabavo novih NGK. Ampak bom vzel obične,ne one za LPG. Je v tem kakšna težava ?

Ne...sam vzemi iridium...ista trpežnost in kvaliteta kot lpg
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To jan 19, 2016 8:18 pm

zzitop je napisal/-a:Čak mal, 100.000 na LPG??? :shock: :shock:

Ne...140.000 na lpg so mi držale. Pa najbrž bi še, pa so ble preventivno menjane :)
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To jan 19, 2016 8:33 pm

Huh!!! :D

Bral sem neke take trditve že na avstralskem forumu. Na tej točki pa pridemo do misterioznosti.
Zakaj torej NGK za svoje LPG svečke pravi - menjava na 50.000, ekstrem pa 60.000. Je to morda zaradi starih venturi sistemov in udarcev nazaj v sesalni kolektor (razbiti plastični kolektorji in ohišja zračnih filtrov)?

LP
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To jan 19, 2016 9:39 pm

ngk lpg - minimalno 60 tkm .. na xsari so sedaj nekih 47 tkm pa dela v redu .. ne menjam dokler ne crknejo ..

življenska doba sveč je v veliki meri odvisna od kvalitete "štroma" - dober konstanten štrom in dobre vžigalne tuljave lahko napram slabim pomenijo dvokratno življensko dobo istih svečk ..

seveda je pomembna tudi kvaliteta .. nam so recimo pred desetletji AC-delco zdržale na zračno hlajenem motorju od citroen diana 62 tkm - menjane preventivno ... in to med leti 1979 in 1982 .... svečke lepe barve , elektrode obrabljene minimalno ..

aja pa še tole :lol: .... olja ??
Slika
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To jan 19, 2016 9:50 pm

zzitop je napisal/-a:Huh!!! :D

Bral sem neke take trditve že na avstralskem forumu. Na tej točki pa pridemo do misterioznosti.
Zakaj torej NGK za svoje LPG svečke pravi - menjava na 50.000, ekstrem pa 60.000. Je to morda zaradi starih venturi sistemov in udarcev nazaj v sesalni kolektor (razbiti plastični kolektorji in ohišja zračnih filtrov)?

LP

ne vidim povezave med sekanjem nazaj in svečkami ... svečke so v izgorevalnem prostoru torej so ločene z ventili od sesalnega kolektorja .. možne napake - napačen predvžig - torej je iskra preskočila preden je bil sesalni ventil zaprt ali pa stisnjen oz.skurjen ventil .. v vseh točkah je prenos eksplozije nazaj v izpušni kolektor mimo sesalnega ventila ...
plin je cnej k bencin
 
Kristijan35
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jun 14, 2015 7:20 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kristijan35 Sr jan 20, 2016 6:44 am

Vidim,da ste se tu res razgovorili. Tako kot pravim . Passat začne cukat vedno topel in pri prostem teku ter počasnem pospeševanju v nizkih obratih. Na avtocesti cukanja ni. Pri bencinu je pa vse ok. Prvo bom poskusil z svečkami.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr jan 20, 2016 8:07 am

Zdravo,

Tudi meni se je na Škodilaku začelo pred nekaj tisoč kilometri pojavljat rahlo cukanje nekje med 1300 in 1500 obrati.

Včasih opazim to tudi na bencinu preden preklopi (vendar ne zmaraj), medtem ko na plinu precej pogosto, predvsem pri mestni bolj penzionistični vožnji. S tem se potrjuje teza, da se napake najprej vidijo pri vožnji na plin in šele kasneje ali pa nikoli na bencinu.

Drugače pa 1,6 motor, 102 konja, AGC sistem, na plin prevoženih cca 70k km, brez posebnosti, svečke Brisk LPG menjane pred cca. 27k km, pred tem sem z originalnimi boschovimi naredil več kot 50k km odkar so bile po servisni knjižici menjane - brez težav, zamenjava je bila narejena preventivno :/:o:/ .

Ko se gledal postavitev motorja in kaj vse mi je "napoti" pri menjavi svečk, sem se odločil, da v kolikor ne bo "preveč" moteče bom svečke zamenjal ob naslednjem servisu čez cca. 10k km. Pred časom sem že nabavil NKG LPG, ki so sicer precej dražje (cca 4x od Briska), vendar naj bi bila tudi kvaliteta temu primerna, pred servisom imam namen nabavit še vžigalno tuljavo (verjetno tudi NGK) in nove kable, ter tako odpravit večino možnih vzrokov.

Teramo dalje :vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Kristijan35
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jun 14, 2015 7:20 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kristijan35 Če jan 21, 2016 7:31 pm

Dober večer. Zadeva je takšna ,da še nisem nabavil svečk....ni bilo časa .... Sedaj mi že 3 dni avto ne dela nobenih težav. Nič ne cuka.... 400 km. Bom videl kak bo. Preventivno pa bom menjal svečke. Sicer tudi ko je avto cukal ni blo nekaj drastičnega, tako da je bil vseeno vozen na plin. Ima kdo še izkušnje z 1.8T WAG motorjem in avtoplinom? Lep pozdrav
 
Kristijan35
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jun 14, 2015 7:20 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kristijan35 Ne jan 24, 2016 2:19 pm

Pozdravljeni. Zadeva je takšna da je cukanje popolno prenehalo. Im mislim da je to bio po 150 km vožnje po avtoseti z veliko hitrostjo. Še vedno samo opazujem,svečke so še stare Boshove.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če jan 28, 2016 9:44 am

Kok smo mi neumni z vožnjo na plin. Jebesh LPG:

http://www.fuelsavingway.info/SI_Fuel-s ... EjIyMjIyMj :DDD
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 105 gostov