Impreza WRX je napisal/-a:Letos že 22 mrtvih...
http://24ur.com/naslovnica/novice/crnak ... 088853.php
IcEm4n je napisal/-a:MacTron, a je to tm, ko se jih je tud ene par ubil?
Do kerga leta ti sploh velja vozniška?
24ur je napisal/-a:Domačini pripravljajo proteste
Pragersko/Maribor | 31.1.2007 | N.Š.K./D.K./B.M.
Današnja smrtna žrtev na železniškem prehodu v Cirkovcah je že deveta v zadnjih letih, odgovorni pa spijo.
Na progi Pragersko - Ptuj je v trčenju vlaka in osebnega avtomobila pri Cirkovcah umrl starejši moški, kar je že druga letošnja žrtev na tem prehodu.Voznik osebnega avtomobila, katerega identiteto policisti še ugotavljajo, je okoli 10. ure zapeljal na prehod v trenutku, ko je mimo pripeljal potniški vlak. Voznik je umrl na kraju nesreče, so povedali v operativno-komunikacijskem centru Policijske uprave Maribor. Zelezniska nesreca
Vozniku ni bilo več pomoči (Foto: Jani Dolinšek) Na tej ravnini sta v razmaku stotih metrov dva nezavarovana in precej prometna prehoda, ki naj bi po neuradnih podatkih od leta 2003 do danes terjala že devet smrtnih žrtev.Na Javni agenciji za železniški promet (AŽP) s sedežem v Mariboru so za 24ur.com povedali, da bodo v okviru projekta posodobitve proge Pragersko - Ormož uredili tudi železniški prehod v Cirkovcah. Tako naj bi v naslednji dveh letih z zapornicami zavarovali šest železniških prehodov, enako število pa jih bodo v celoti ukinili oziroma avtomobilski promet preusmerili na druge železniške prehode.
Število smrtnih žrtev na prehodu v Cirkovcah je v zadnjih letih vse večje, saj se povečuje tudi železniški tovorni promet med Slovenijo, Madžarsko in Hrvaško. Decembra 2003 so v trčenju z vlakom umrle tri osebe: dve dekleti, stari 19 let, in 22-letni potnik v osebnem avtomobilu.
Posodobitev v dveh letih
"Javni razpis traja že eno leto, vendar je izbira izvajalca zadržana zaradi pritožb neizbranih ponudnikov," je povedal direktor AŽP Rajko Satler, ki pričakuje, da se v roku meseca dni prišlo do razpleta. Doslej je državna revizijska komisija vse pritožbe zavrnila. Na vprašanje, ali dveletni rok za zavarovanje prehodov z zapornicami ni nekoliko predolg, je Satler odgovoril, da "se bomo z izbranim izvajalcem takoj po podpisu pogodbe dogovorili za izvedbo izrednih del, da bi s tem zagotovili prednostno ureditev tega nivojskega prehoda".
Pred enim tednom, 23. januarja 2007, je na istem nezavarovanem prehodu umrl voznik golfa. (Foto: Jani Dolinšek) Evropska komisija je nedavno odobrila sofinanciranje v vrednosti 2,5 milijona evrov za pripravo načrta za pridobitev gradbenega dovoljenja za obnovo in elektrifikacijo obstoječe železniške proge Pragersko - Hodoš (madžarska meja). Stroški omenjenih študij in načrtov za projekte so sicer ocenjeni na 6 milijonov evrov.
Ta zagotovila pa ne pomirjajo domačinov, saj ne razumejo, kako lahko država, ki naj bi spadala med bolj razvite nove članice EU, že desetletja pušča vnemar enega najbolj nevarnih železniških prehodov v Sloveniji. Njihovo nezadovoljstvo je danes preraslo v ogorčenje, občinski svetniki, ki so prišli na kraj nesreče, pa razmišljajo o izvedbi protestnih akcij.
mr_aquas je napisal/-a:ne morem vrjet, med Ljutomerom pa Mursko ob železniški progi so v zadnjih letih zgradili kar nekaj zapornic pa naprav, sam kaj ko ne delujejo. zgleda nekdo čaka da se bo komu kaj zgodilo
in pol se mi mamo za razvite pa napredne evropejce, ne morejo pa zavarovati železniških prehodov
krawl je napisal/-a:mr_aquas je napisal/-a:ne morem vrjet, med Ljutomerom pa Mursko ob železniški progi so v zadnjih letih zgradili kar nekaj zapornic pa naprav, sam kaj ko ne delujejo. zgleda nekdo čaka da se bo komu kaj zgodilo
in pol se mi mamo za razvite pa napredne evropejce, ne morejo pa zavarovati železniških prehodov
ZAPORNICE NISO REŠITEV.
Jebemtiš v Ljutomeru čakaš da na roke kurbljajo štange gor....živi Balkan.
Sicer nisem pristaš, da po pamet hodimo v tujino ampak kar se prometne ureditve tiče, bi vse bumbarje z Direkcije za ceste odpeljal v Avstrijo: na vsak prehod z želecnico semafor (BREZ ZAPORNIC) in življenske omejitve hitrosti - čez večino naselij v Avstriji se voziš 70 km/h - pa bo manj nesreč.
Eazy-O je napisal/-a:Meni pa tejle železniški prehodi niso čisto jasni... Proga zgleda precej ravna, vsaj v eno smer. Pa niso edini, ki imajo samo Andrejev križ. Kako je lahko toliko mrtvih, a ljudje ne pogledajo več okoli sebe kadar grejo čez progo?
Ne valim krivde na nikogar, ampak ni mi jasno... Pa še ve se kako nevaren je ta prehod. So tu še kake druge okoliščine, ki nam niso znane?
Delam s približki: Recimo, da je vlaka 4 metre v širino pa da je avto ene 4 metre dolg. Če greš čez progo pri 30kmh, rabiš za to celo razdaljo malo manj kot sekundo. Če vlak potuje z 80kmh (nekoč sem slišal da je to potovalna hitrost, nisem ziher) mora biti v trenutku ko avto zapelje na progo, vlak vsaj 22 metrov stran da ga za las zgreši.
Kaj se tukaj dogaja? Sem se jaz zakalkuliral? Ker glede na te cifre, bi moral voznik opazit vlak. Kolikor vem bi morali tudi trobiti okoli prehodov, na 22 metrov ga menda slišiš? Pa pustimo malo lufta, da ti ravno ne dvigne vseh kocin ob prečkanju imaš menda 50 metrov dovolj in tudi tam bi moral že opazit vlak... Ne vem no...
LP,
Oskar
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov