H2 je napisal/-a:Voith je napisal/-a:ABC je kr ok. nej ostane tko. vinjete nej si darsovci na celo nalepjo js si jih na avto nebom.
Očitno se zelo malo voziš po AC..
Naprimer.. Pred dvema tednoma gremo v trst..
Vse kase prazne a vrsta na ABC (pa ni bilo nobenga, ki nebi imel denarja ali te mašince za ABC.. ) Samo veliko več avtov je bilo..
FBR je napisal/-a:Fer je fer.
Kolikor voziš toliko plačaj.
Torej samo satelitsko cestninjenje to rešuje.
Pa lahko še vedno nagrajuješ tiste, ki se vozijo veliko več z različnimi popusti.
bzzero je napisal/-a:... Tud ce bo letna vinjeta 500 E, se bo men se vedno splacal - na leto porabim vec kot 2x vec.
Po mojem mnenju je vinjeta kr fer. Mal bolj opili tiste, ki so se zdaj lahko vozili zastonj oziroma za zelo male dnarje in razbremeni tiste, ki placujemo veliko vec. Udari glih nekje po sredini. Itak pa nikdar ni vsem prav.
...
esem je napisal/-a:
Ta "sredina" ni ravno razumljiva, je bolj leve sorte. Obstaja verjetno cca 20 % voznikov, ki avtocesto zelo malo ali nikoli ne uporabljajo (večinoma se tudi zelo malo vozijo), a sedaj to izbiro (iti na avtocesto) vsaj imajo. Ne pozabimo, da tudi oni plačujejo za ceste, za Dars in še marsikaj, kar v končni instanci pristane v asfaltu (npr SCT-jeve delavce, kuverte politikom itd). Ko bodo , če bodo, uvedli vinjete, bodo dodatno plačevali (preko pomoči Darsu pri odplačevanju kreditov) in konkretno zelo pomagali tudi tebi. Vinjeta gotovo ne bo čez 150-200 €, torej boš prihranil ("na leto porabim vec kot 2x vec" - od 500) vsaj 1300 € (minus tvoja pomoč Darsu pri odplačevanju kreditov - a ta je majhna, saj gre "na glavo") na leto, kar v desetih letih znaša z obretmi vrednost enega novega solidnega avta
Če prav razumem, je torej zate udarec ("udari po sredini") po tebi to, da ti penzionisti in drugi reveži, ki se sedaj po avtocestah ne vozijo ali sploh nimajo avta, vsakih nekaj let vržejo ključe novega avta v glavo?...
bzzero je napisal/-a:Ne razumes prav. "Po sredini" sem mislil tocno tako kot sem napisal
.....
esem je napisal/-a:Ti bi pa udarjal samo po "revežih", ki se ne vozijo (po avtocestah), sam bi pa plačeval ogromno manj (v desetih letih najmanj 16000 € brez obresti). Kje torej vidiš udarjanje "malo levo malo desno" - torej "po sredini"?
Že kratek izračun pokaže predvsem to, da nekateri (ki se vam že sedaj splača toliko vozit po avtocesti) lastne koristi vidite kot splošne (po sredini), čeprav je ravno obratno. Malo več distance in samokritičnosti, prosim. Vsaj zaradi higieničnosti debate.
AgitatoR je napisal/-a:Kritik, nikoli se ne bomo peljali od Karavnak do Kolpe po AC. Čeprav nebi imel nič proti.
bzzero je napisal/-a:Prisezem da je moj zadnji odgovor na to temo... 2x500 = 1000!
bzzero je napisal/-a:... Tud ce bo letna vinjeta 500 E, se bo men se vedno splacal - na leto porabim vec kot 2x vec.
...
bzzero je napisal/-a:Enostavno noces razumeti, da zdaj moramo redni uporabniki AC pokrivati razliko. Z zmanjsanjem stroska uporabe AC bi bilo uporabnikov vec, ne manj, kot ugotavljas.
AgitatoR je napisal/-a:Kakšno razliko pa sedaj pokrivaš ?
Plačaš toliko kolilor pevoziš. Kdor se ne vozi po AC pa ne plača nič. Kakšno razliko torej ? Ravno obratno bi blo pri vinjetah.
Jaz bi tebi plačeval razliko, ker bi dal 20€ zato ker enkrat na 14 dni rabim AC za čez pol SLO.
PureTNT je napisal/-a:esem, naj se podraži cestnina za tovorna vozila (200 EUR za pot od Šentilja do italijanske meje bi bila kar dobra mera), pa bo cena vinjet lahko nižja. Seveda so vinjete dobra ideja le pod pogojem, da bo izdelava poceni, drugače vsi argumenti padejo v vodo.
esem je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:esem, naj se podraži cestnina za tovorna vozila (200 EUR za pot od Šentilja do italijanske meje bi bila kar dobra mera), pa bo cena vinjet lahko nižja. Seveda so vinjete dobra ideja le pod pogojem, da bo izdelava poceni, drugače vsi argumenti padejo v vodo.
Ne me narobe razumet - v bistvu sem oz bi bil za vinjete, predvsem zaradi s cestninskimi postajami povezanih problemov, če bi to bilo možno ustrezno in dovolj pravično izpeljat (tudi meni bi koristila uvedba, a ne v taki veliki meri). Ena osnovnih stvari bi bila ravno tako visoka cestnina za tovornjake. Žal je povsem jasno, da do tega ne more priti (se spomnete blokad tovornakarjev? Kako bi šele bilo, če bi sodelovali vsi "tranzitarji").
A dejstvo ostaja, da vinjete niso pravične, saj plačata enako dedi, ki bi se peljal 3x na leto in nekdo, ki prevozi po avtocestah več sto km vsak dan. Približno po uporabi torej!
Po forumu brska: Cefizelj in 137 gostov