Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 01, 2010 6:31 pm

to so kr krate prestave.sploh za 2.0 tdi sm mislu da ma dalse ker je mocnej pa vecja prostornina.
pr men gre tko
4. pri 1500 je 60km/h
6. pri 1500 je 90 km/h
6. pri 2250 je 130km/h
6. pri 4000 je 220km/h
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Če jul 01, 2010 6:51 pm

abbe je napisal/-a:to so kr krate prestave.sploh za 2.0 tdi sm mislu da ma dalse ker je mocnej pa vecja prostornina.
pr men gre tko
4. pri 1500 je 60km/h
6. pri 1500 je 90 km/h
6. pri 2250 je 130km/h
6. pri 4000 je 220km/h


No pri našem Modeotu je tudi neki tacga ... edin za 220 km/h ti ne morm povedat, ker ga še nism tok tiščal :)

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Če jul 01, 2010 8:11 pm

abbe je napisal/-a:to so kr krate prestave.sploh za 2.0 tdi sm mislu da ma dalse ker je mocnej pa vecja prostornina.
pr men gre tko
4. pri 1500 je 60km/h
6. pri 1500 je 90 km/h
6. pri 2250 je 130km/h
6. pri 4000 je 220km/h


Verjetno se mi zdi majhno število obratov zato, ker jaz furam 1.4 dizel mašino, ki ima pri 130km/h že 3000 obr/min. :D
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe jul 02, 2010 2:27 pm

sem včeraj malo pogledal na obratomer. avto je e46 318dT, ki ima okoli 1500kg in 115konjev. V 4. prestavi ima pri 50km/h okoli 1300 o/min, pri 90km/h je nekje 1900 o/min, za 130kmh sem pa pozabil pogledat, po spominu, pri 150km/h je okoli 3000 o/min. Menjalnik pa je 5 stopenjski.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jul 02, 2010 3:35 pm

50km/h po ravnini v peti točno 1000 obratov, pa računajte :P
Ko pa je treba pa tudi 40 v peti pri 2000 obratov. Motor se žal zavrti samo do rdečega polja in tam obstane ( 4000 obratov), nad 3500 obratov se mu občuti znižanje moči...Uporaben že od 1000 obratov dalje....žvižg turbine se mu zasliši že pri 1500 obratih pri polno stisjenem plinu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Pe jul 02, 2010 3:48 pm

lisko je napisal/-a:50km/h po ravnini v peti točno 1000 obratov, pa računajte :P
Ko pa je treba pa tudi 40 v peti pri 2000 obratov. Motor se žal zavrti samo do rdečega polja in tam obstane ( 4000 obratov), nad 3500 obratov se mu občuti znižanje moči...Uporaben že od 1000 obratov dalje....žvižg turbine se mu zasliši že pri 1500 obratih pri polno stisjenem plinu.


Lol, tole se pa zgodi pri vsakem avtu. :lol:

Tudi mojem 1.4 dizlu, ki pod 2000 obr/min ne gre nikamor.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jul 02, 2010 3:51 pm

Antiznačkar je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:50km/h po ravnini v peti točno 1000 obratov, pa računajte :P
Ko pa je treba pa tudi 40 v peti pri 2000 obratov. Motor se žal zavrti samo do rdečega polja in tam obstane ( 4000 obratov), nad 3500 obratov se mu občuti znižanje moči...Uporaben že od 1000 obratov dalje....žvižg turbine se mu zasliši že pri 1500 obratih pri polno stisjenem plinu.


Lol, tole se pa zgodi pri vsakem avtu. :lol:

Tudi mojem 1.4 dizlu, ki pod 2000 obr/min ne gre nikamor.


Vem in takrat se tudi začuti kako se motor pomatra.....smisel posta pa je bil v tem , da je potrebno vsak avto vozit z občutkom.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe jul 02, 2010 3:57 pm

:lol:

pravi mali doktorat lahko narediš v tej temi 8)

ko sem malo preletel temo oz. poste sem videl "grafe" in sem že pomislil, glej ga zlomka nekdo je vremensko sliko prilimal.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3796
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe jul 02, 2010 3:58 pm

Tako se to vozi :lol: caddy tdi 6000 rpm
http://www.youtube.com/watch?v=pLWOlQDbwdA
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe jul 02, 2010 3:59 pm

Blinder je napisal/-a:Tako se to vozi :lol: caddy tdi 6000 rpm
http://www.youtube.com/watch?v=pLWOlQDbwdA


da se mal turbinca "zlufta" :vrum
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Pe jul 02, 2010 4:56 pm

adis je napisal/-a::lol:

pravi mali doktorat lahko narediš v tej temi 8)

ko sem malo preletel temo oz. poste sem videl "grafe" in sem že pomislil, glej ga zlomka nekdo je vremensko sliko prilimal.


2 posta sem napisal, ker ima avtor teme enak avto in motor kot jst. Vremensko napoved in dodatne 3 doktorske poste sem dodal, da bi pomiril strasti.
Ker so si motorji tako zelo različni med sabo, kot pogoji v vožnji, da je nesmiselno govoriti kako je nekdo čuden. Eni radi vozijo varčno in počasi po indikatorju, drugi srednje, tretji pa bolj dinamično do rdečega polja sem in tja.
Zato sem omenil, da je boljše stremet k nižjim obratom kot višjim, ker predvidevam, da je avtor prešel z bencinarja in sprašuje zato, ker ni navajen in verjetno nadaljuje vožnjo po starem režimu. Podoben stil je imela ob prehodu tudi moja punca in je rada v koloni, enakomerno vozila s 3000+ obrati. Še posebno ob glasnem radiu.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3796
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe jul 02, 2010 5:00 pm

adis je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:Tako se to vozi :lol: caddy tdi 6000 rpm
http://www.youtube.com/watch?v=pLWOlQDbwdA


da se mal turbinca "zlufta" :vrum


Ta ziher nima zapacanega egr ventila :lol:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Pe jul 02, 2010 5:38 pm

Jerch_ je napisal/-a:
adis je napisal/-a::lol:

pravi mali doktorat lahko narediš v tej temi 8)

ko sem malo preletel temo oz. poste sem videl "grafe" in sem že pomislil, glej ga zlomka nekdo je vremensko sliko prilimal.


2 posta sem napisal, ker ima avtor teme enak avto in motor kot jst. Vremensko napoved in dodatne 3 doktorske poste sem dodal, da bi pomiril strasti.
Ker so si motorji tako zelo različni med sabo, kot pogoji v vožnji, da je nesmiselno govoriti kako je nekdo čuden. Eni radi vozijo varčno in počasi po indikatorju, drugi srednje, tretji pa bolj dinamično do rdečega polja sem in tja.
Zato sem omenil, da je boljše stremet k nižjim obratom kot višjim, ker predvidevam, da je avtor prešel z bencinarja in sprašuje zato, ker ni navajen in verjetno nadaljuje vožnjo po starem režimu. Podoben stil je imela ob prehodu tudi moja punca in je rada v koloni, enakomerno vozila s 3000+ obrati. Še posebno ob glasnem radiu.


Hja, to se nam itak vsem dogaja. Jaz, kadar imam muziko na glas, pod 3000 obr/min ne znam peljati. :D
 
Uporabniški avatar
ophidian
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Sr mar 04, 2009 8:44 am

Napisal/-a ophidian Pe jul 02, 2010 8:36 pm

abbe je napisal/-a:to so kr krate prestave.sploh za 2.0 tdi sm mislu da ma dalse ker je mocnej pa vecja prostornina.
pr men gre tko
4. pri 1500 je 60km/h
6. pri 1500 je 90 km/h
6. pri 2250 je 130km/h
6. pri 4000 je 220km/h


sem danes še pr sebi pogledal...in so prestave še krajše :o

4. pri 2000 je 70kh/h
6. pri 1600 je 90km/h.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jul 04, 2010 9:09 am

Zdaj pa napišite še porabo pri različnih brzinah in obratih pa bomo hitro vidli kje smo...
Za primerjavo: Kia ceed 1.6 Crdi 90 km
Ravna cesta, vzdrževanje hitrosti 50km/h
5. prestava 1000 obratov,občutno matranje motorja in že rahlo cukanje, poraba 6.6
4. prestava 1500 obratov, popolnoma normalno delovanje, poraba 2.7
3. prestava 2000 obratov, že slišno rahlo pretiravanje, poraba 5.8

To je seveda za vzdrževanje hitrosti.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Ne jul 04, 2010 10:25 am

lisko je napisal/-a:5. prestava 1000 obratov,občutno matranje motorja in že rahlo cukanje, poraba 6.6
4. prestava 1500 obratov, popolnoma normalno delovanje, poraba 2.7
To je seveda za vzdrževanje hitrosti.


In to je tipičnim dizelašom nemogoče dopovedat. In se cjazijo, kadijo, smradijo in kvarijo avto. Raje ne pomislim, kako je pri pospeševanju.

LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne jul 04, 2010 10:29 am

sam za info:

to sem jaz delal, vse to kar je našteto.

kao nizki obrati, neka hitrost je, rezultat pa je bila uničena turbina.

če je že dizel potem naj se zvrti tako kot se mora.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne jul 04, 2010 10:51 am

Uporabljaš lahko od 1200 obratov do cca. 4200-4300 pri 1.9 TDI, bistvo je le kdaj in kako. Se pravi če se rahlo spuščaš in kvečjemu vzdržuješ hitrost ter če imaš premikanje v gužvi ipd. v 2. prestavi, so dovolj minimalni obrati. Če počasi pospešuješ uporabiš malo višje obrate, če zmerno pospešuješ uporabiš srednje, če prehitevaš je vsekakor bolje spravit tudi čez 4000, kot da ti začne zmanjkovat ravnine. Potem je tu še obteženost avta, nagib ceste, ovinki itd., čemur se je treba prilagajat.

Bistvo je, da je treba imet filing kdaj se motor muči in kdaj ne, to nas pa večina tukaj po napisanem sodeč ima. Dizel se da pod določenimi pogoji v realtivno nizkih obratih vozit, kar pa ne pomeni, da ga je treba vedno imet v nizkih oz. da se ga v visokih ne sme. Delno se strinjam s tistimi, ki zagovarjajo nizke in delno s tistimi, ki zagovarjajo visoke obrate, uporabljam pa celo delovno območje lepo po pameti.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Ne jul 04, 2010 11:20 am

Ne bom rekel, da nikoli, ampak dizla ne kupim več. Morda kakšen MJET.
Ko potegneš črto vidiš, da z bencinarjem vedno pasaš bolj poceni, kar se tiče vzrževanja, cene vozila in morebitnim okvaram. Jebeš tak avto in tisti navor, ko daš za eno dizo 600€, traktorski zvok, dolgo ogrevanje. Tista dva litra, ki več pokuri... enostavno, ni vredno.
Bencinar zakon!
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne jul 04, 2010 11:26 am

nevermind je napisal/-a:Jaz pa dizla v 95% verjetnosti ne kupim več.
Ko potegneš črto vidiš, da z bencinarjem vedno pasaš bolj poceni, kar se tiče vzrževanja, cene vozila in morebitnim okvaram. j**eš tak avto in tisti navor, ko daš za eno dizo 600€, traktorski zvok, dolgo ogrevanje...
Bencinar zakon!


Popolnoma se strinjam :!:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov