abbe je napisal/-a:to so kr krate prestave.sploh za 2.0 tdi sm mislu da ma dalse ker je mocnej pa vecja prostornina.
pr men gre tko
4. pri 1500 je 60km/h
6. pri 1500 je 90 km/h
6. pri 2250 je 130km/h
6. pri 4000 je 220km/h
abbe je napisal/-a:to so kr krate prestave.sploh za 2.0 tdi sm mislu da ma dalse ker je mocnej pa vecja prostornina.
pr men gre tko
4. pri 1500 je 60km/h
6. pri 1500 je 90 km/h
6. pri 2250 je 130km/h
6. pri 4000 je 220km/h
lisko je napisal/-a:50km/h po ravnini v peti točno 1000 obratov, pa računajte :P
Ko pa je treba pa tudi 40 v peti pri 2000 obratov. Motor se žal zavrti samo do rdečega polja in tam obstane ( 4000 obratov), nad 3500 obratov se mu občuti znižanje moči...Uporaben že od 1000 obratov dalje....žvižg turbine se mu zasliši že pri 1500 obratih pri polno stisjenem plinu.
Antiznačkar je napisal/-a:lisko je napisal/-a:50km/h po ravnini v peti točno 1000 obratov, pa računajte :P
Ko pa je treba pa tudi 40 v peti pri 2000 obratov. Motor se žal zavrti samo do rdečega polja in tam obstane ( 4000 obratov), nad 3500 obratov se mu občuti znižanje moči...Uporaben že od 1000 obratov dalje....žvižg turbine se mu zasliši že pri 1500 obratih pri polno stisjenem plinu.
Lol, tole se pa zgodi pri vsakem avtu.
Tudi mojem 1.4 dizlu, ki pod 2000 obr/min ne gre nikamor.
Blinder je napisal/-a:Tako se to vozi caddy tdi 6000 rpm
http://www.youtube.com/watch?v=pLWOlQDbwdA
adis je napisal/-a::lol:
pravi mali doktorat lahko narediš v tej temi
ko sem malo preletel temo oz. poste sem videl "grafe" in sem že pomislil, glej ga zlomka nekdo je vremensko sliko prilimal.
adis je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Tako se to vozi caddy tdi 6000 rpm
http://www.youtube.com/watch?v=pLWOlQDbwdA
da se mal turbinca "zlufta"
Jerch_ je napisal/-a:adis je napisal/-a::lol:
pravi mali doktorat lahko narediš v tej temi
ko sem malo preletel temo oz. poste sem videl "grafe" in sem že pomislil, glej ga zlomka nekdo je vremensko sliko prilimal.
2 posta sem napisal, ker ima avtor teme enak avto in motor kot jst. Vremensko napoved in dodatne 3 doktorske poste sem dodal, da bi pomiril strasti.
Ker so si motorji tako zelo različni med sabo, kot pogoji v vožnji, da je nesmiselno govoriti kako je nekdo čuden. Eni radi vozijo varčno in počasi po indikatorju, drugi srednje, tretji pa bolj dinamično do rdečega polja sem in tja.
Zato sem omenil, da je boljše stremet k nižjim obratom kot višjim, ker predvidevam, da je avtor prešel z bencinarja in sprašuje zato, ker ni navajen in verjetno nadaljuje vožnjo po starem režimu. Podoben stil je imela ob prehodu tudi moja punca in je rada v koloni, enakomerno vozila s 3000+ obrati. Še posebno ob glasnem radiu.
abbe je napisal/-a:to so kr krate prestave.sploh za 2.0 tdi sm mislu da ma dalse ker je mocnej pa vecja prostornina.
pr men gre tko
4. pri 1500 je 60km/h
6. pri 1500 je 90 km/h
6. pri 2250 je 130km/h
6. pri 4000 je 220km/h
lisko je napisal/-a:5. prestava 1000 obratov,občutno matranje motorja in že rahlo cukanje, poraba 6.6
4. prestava 1500 obratov, popolnoma normalno delovanje, poraba 2.7
To je seveda za vzdrževanje hitrosti.
nevermind je napisal/-a:Jaz pa dizla v 95% verjetnosti ne kupim več.
Ko potegneš črto vidiš, da z bencinarjem vedno pasaš bolj poceni, kar se tiče vzrževanja, cene vozila in morebitnim okvaram. j**eš tak avto in tisti navor, ko daš za eno dizo 600€, traktorski zvok, dolgo ogrevanje...
Bencinar zakon!
Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov