Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jun 30, 2010 2:25 pm

Energetik81 je napisal/-a:lej bass, mislim, da tuki govorimo o normalni vožnji po javnih cestah, s povprečnim voznikom, kjer se smatra, da greš v ovinek s prilagojeno hitrostjo in ga boš lahko odpeljal normalno v 2., 5. ali pa v leru.
Logično pa je, da so stvari pri dirkanju drugačne in da tam ne gledaš na porabo ampak izključno na to, da boš imel na koncu ovinka max navor na kolesih.
Dejmo no ločit ta 2 tipa vožnje.


Napačno misliš! Obstaja malo več tipov vožnje kot 100% racionalna(saj smo le živa bitja in ne stroji!) in dirkanje. Povprečen slovenski voznik pa tudi vozi vse prej kot racionalno in pametno, tako da dvomim, da je lahko nek primer "pravilne" vožnje.

Definiranje prilagojene hitrosti na ta način, da moraš bit z njo sposoben odpeljat ovinek z minimalnimi obrati ali celo v leru... ostajam brez besed :!: Torej če se znajdeš pred preglednim ovinkom, moraš upočasnit toliko, da ga lahko zvoziš z minimalnimi obrati, čeprav bi lahko dal v nižjo in s srednjimi obrati in postopnim pospeševanjem šel skozi njega prav tako lepo, sicer je hitrost neprilagojena?

No zdaj vsaj vem zakaj je pri skoraj vsaki prometni nesreči razlog neprilagojena hitrost! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr jun 30, 2010 2:28 pm

Energetik81 je napisal/-a:lej bass, mislim, da tuki govorimo o normalni vožnji po javnih cestah, s povprečnim voznikom, kjer se smatra, da greš v ovinek s prilagojeno hitrostjo in ga boš lahko odpeljal normalno v 2., 5. ali pa v leru.
Logično pa je, da so stvari pri dirkanju drugačne in da tam ne gledaš na porabo ampak izključno na to, da boš imel na koncu ovinka max navor na kolesih.
Dejmo no ločit ta 2 tipa vožnje.


Navedel si dva ekstrema. Je srednja pot.

Z zaviranjem pred ovinkom, držanjem gasa med ovinkom ter posopnim pospeševanjem med izhodom iz ovinka še nisi dirkač.
Vse našteto lahko nežno ter elegantno izvajaš pod omejitvijo 50km/h.
To je pač gladka, dinamična vožnja.
Koncept tekočega upravljanja avtomobila je enak ne glede na okolje. Fizika deluje enako po centru Ljubljane ali pa po Nurnburgringu.
Pa ne mislim s tem dejmo zdej divjat.
Tisto v 5. ali leru v ovinek je pa zame plovba, ne vožnja. Je pa varčno. To je pa "vse".

Verjamem, da je ta deci pri nas izredno pomemben, po nekih uradnih raziskavah (pozabil vir) je lastnost, ki jo slovenski starši pri svojem otroku daleč najbolj cenijo ravno varčnost.
Ne poštenost, iskrenost, velikodušnost, igrivost......VARČNOST. Sem se vprašal malo kje živim...pa zakaj.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2186
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Sr jun 30, 2010 6:19 pm

sonic je napisal/-a:RedBaron je napisal:
2.0 TDI 140 KM je precej manj prožen pod 2000 rpm kot "ta stari" 1.9 TDI-ji.

Za stare TDI-je sicer ne vem, sem pa imel priložnost primerjati v testnih Touranih motorja 1.9 TDI (enak motor kot v mojem golfu) ter 2.0 TDI, v obeh primerih 6-stopenjski ročni menjalnik. V nizkih obratih 2.0 TDI dejansko deluje bolj leno in se zlepa ne premakne. V tem primeru res ne moreš šaltat in vozit pri tako nizkih obratih kot lahko jaz s svojim avtom.
Ampak razlika ni samo v motorju, temveč tudi prestavnih razmerjih - pri 2.0 TDIjih so pač opazno daljša (pri Touranu 1.9 TDI pa še krajša kot pri mojem golfu).
Zato je Touran s sicer šibkejšim motorjem pogosto deloval bolj poskočen in prožen kot s 2.0 TDI...



Se strinjam s tem, menjalnik ima zelo velivplivpri tem in pa seveda tudi teža avta ( v kolikor primerjamo motorje v različnih avtih).

Passat, obakrat variant 115KM TDI, ampak enkrat 5 prestav drugič pa 6. V vožnji se občuti razlika v poskočnosti, v prid 6 stopenjskemu menjalniku, najbolj opazno je pod 2000 rpm.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr jun 30, 2010 6:54 pm

sašo5 je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:a pol sm js cudn k dizla saltam tud na 4000 obratih?

to smo že ugotovli.... :-P :lol: ;)


Celjan pač oops
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr jun 30, 2010 8:08 pm

bass je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
bass je napisal/-a:@Drocky Lahko se pelješ tudi v leru zelo hitro v ovinek zaradi mene, a to bo bolj plovba kot nadzorovana, precizna vožnja.
Ovinka pri 50 v četrti ne moreš ravno dinamično in kontrolirano odpeljat...že linijo držat je zahtevno, zato pa slovenski "taksisti" tako radi sekajo polne črte v ovinkih. Sam da se prišpara tist deci, ne? ;)

Ni ravno take panike no.. Komot lahko tud v leru nadzorovano pelješ čez ovinek. Zakaj pa ne.. Sej linijo in preciznost samo z volanom določaš, ta je pa še najbolj miren pri čim manjšem gasu..
Pa sekanje ovinkov tud mislim, da je bolj zarad tega, ker se folku ne da skos levo/desno obračat in je lažje samo naravnost držat..


A si ti resen?

Sem ja. Na snegu in ostalih zelo spolzkih podlagah, torej takrat sta linija in natančnost najbolj vprašljiva, je tud najbolj zanesljiva vožnja v leru.. Tudi šole varne vožnje (brane kuzmič & co.) svetujejo da če te začne zanašat in če hočeš maksimalno kontrolo nad avtom, da stisneš sklopko. Takrat so sile naprej/nazaj skoraj nič in je kar se tiče oprijema blizu optimalnega.
Če si navajen sredi ovinka pospeševat, še ne pomeni, da je to s stališča fizike edino pravilno. Če bi cel življenje vozil z lerom al pa v 6. prestavi skozi ovinke, potem bi pa enkrat šel z drugo prestavo, bi se ti pa zdel da hoče avto kr pobegnit po svoje..
Ne vem, js pri sebi še nisem nikoli dobil občutka da bi avto plaval al pa da ne bi mogel linije držat. Čist neodvisno od tega s kolk (odzivnosti) gasa grem v ovinek..
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jun 30, 2010 8:18 pm

W|zz je napisal/-a:
bass je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
bass je napisal/-a:@Drocky Lahko se pelješ tudi v leru zelo hitro v ovinek zaradi mene, a to bo bolj plovba kot nadzorovana, precizna vožnja.
Ovinka pri 50 v četrti ne moreš ravno dinamično in kontrolirano odpeljat...že linijo držat je zahtevno, zato pa slovenski "taksisti" tako radi sekajo polne črte v ovinkih. Sam da se prišpara tist deci, ne? ;)

Ni ravno take panike no.. Komot lahko tud v leru nadzorovano pelješ čez ovinek. Zakaj pa ne.. Sej linijo in preciznost samo z volanom določaš, ta je pa še najbolj miren pri čim manjšem gasu..
Pa sekanje ovinkov tud mislim, da je bolj zarad tega, ker se folku ne da skos levo/desno obračat in je lažje samo naravnost držat..


A si ti resen?

Sem ja. Na snegu in ostalih zelo spolzkih podlagah, torej takrat sta linija in natančnost najbolj vprašljiva, je tud najbolj zanesljiva vožnja v leru.. Tudi šole varne vožnje (brane kuzmič & co.) svetujejo da če te začne zanašat in če hočeš maksimalno kontrolo nad avtom, da stisneš sklopko. Takrat so sile naprej/nazaj skoraj nič in je kar se tiče oprijema blizu optimalnega.
Če si navajen sredi ovinka pospeševat, še ne pomeni, da je to s stališča fizike edino pravilno. Če bi cel življenje vozil z lerom al pa v 6. prestavi skozi ovinke, potem bi pa enkrat šel z drugo prestavo, bi se ti pa zdel da hoče avto kr pobegnit po svoje..
Ne vem, js pri sebi še nisem nikoli dobil občutka da bi avto plaval al pa da ne bi mogel linije držat. Čist neodvisno od tega s kolk (odzivnosti) gasa grem v ovinek..


Ok pustimo sneg ipd., ampak kar se normalnih poogojev tiče...

A si ti resen? :shock:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr jun 30, 2010 8:25 pm

speedfreak je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:a pol sm js cudn k dizla saltam tud na 4000 obratih?

to smo že ugotovli.... :-P :lol: ;)


Celjan pač oops



še jih nekaj poznam :lol: pa začudeno še vsi z prvimi trubinami :lol:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr jun 30, 2010 8:28 pm

jay je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:a pol sm js cudn k dizla saltam tud na 4000 obratih?

to smo že ugotovli.... :-P :lol: ;)


Celjan pač oops



še jih nekaj poznam :lol: pa začudeno še vsi z prvimi trubinami :lol:


Ja kdo bi si mislil da če zagret avto mal pritisneš se ne razpade kr tko :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr jun 30, 2010 8:48 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
bass je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
bass je napisal/-a:@Drocky Lahko se pelješ tudi v leru zelo hitro v ovinek zaradi mene, a to bo bolj plovba kot nadzorovana, precizna vožnja.
Ovinka pri 50 v četrti ne moreš ravno dinamično in kontrolirano odpeljat...že linijo držat je zahtevno, zato pa slovenski "taksisti" tako radi sekajo polne črte v ovinkih. Sam da se prišpara tist deci, ne? ;)

Ni ravno take panike no.. Komot lahko tud v leru nadzorovano pelješ čez ovinek. Zakaj pa ne.. Sej linijo in preciznost samo z volanom določaš, ta je pa še najbolj miren pri čim manjšem gasu..
Pa sekanje ovinkov tud mislim, da je bolj zarad tega, ker se folku ne da skos levo/desno obračat in je lažje samo naravnost držat..


A si ti resen?

Sem ja. Na snegu in ostalih zelo spolzkih podlagah, torej takrat sta linija in natančnost najbolj vprašljiva, je tud najbolj zanesljiva vožnja v leru.. Tudi šole varne vožnje (brane kuzmič & co.) svetujejo da če te začne zanašat in če hočeš maksimalno kontrolo nad avtom, da stisneš sklopko. Takrat so sile naprej/nazaj skoraj nič in je kar se tiče oprijema blizu optimalnega.
Če si navajen sredi ovinka pospeševat, še ne pomeni, da je to s stališča fizike edino pravilno. Če bi cel življenje vozil z lerom al pa v 6. prestavi skozi ovinke, potem bi pa enkrat šel z drugo prestavo, bi se ti pa zdel da hoče avto kr pobegnit po svoje..
Ne vem, js pri sebi še nisem nikoli dobil občutka da bi avto plaval al pa da ne bi mogel linije držat. Čist neodvisno od tega s kolk (odzivnosti) gasa grem v ovinek..


Ok pustimo sneg ipd., ampak kar se normalnih poogojev tiče...

A si ti resen? :shock:

Zdej si citiral odgovor in postavil vprašanje, na katerega sem ravno odgovoril..waw
Lahko kej konkretnega izpostaviš, da ne bo sam ponavljanje za bass-om..?
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr jun 30, 2010 8:56 pm

speedfreak je napisal/-a:
jay je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:a pol sm js cudn k dizla saltam tud na 4000 obratih?

to smo že ugotovli.... :-P :lol: ;)


Celjan pač oops



še jih nekaj poznam :lol: pa začudeno še vsi z prvimi trubinami :lol:


Ja kdo bi si mislil da če zagret avto mal pritisneš se ne razpade kr tko :lol:
ti morš ahtat, ko furaš opla s fiatovim motorjem. Ubijalska kombinacija že ko u garaži laufa :twisted:
LP Rok
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jun 30, 2010 9:00 pm

@W|zz

Je že on izpostavil, odebelil in podčrtal in dejansko ne morem verjet, da nekdo z več kot 1000 prevoženimi kilometri z avtom lahko trdi: "Sej linijo in preciznost samo z volanom določaš, ta je pa še najbolj miren pri čim manjšem gasu..
Pa sekanje ovinkov tud mislim, da je bolj zarad tega, ker se folku ne da skos levo/desno obračat in je lažje samo naravnost držat.."

Torej po tvojem mnenju je za lego pravilno dodajanje gasa v ovinku s primernimi obrati in sekanje slabše, kot da greš strogo po svojem pasu v (pre)visoki prestavi ali v leru :?:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr jun 30, 2010 9:07 pm

Drocky je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
jay je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:a pol sm js cudn k dizla saltam tud na 4000 obratih?

to smo že ugotovli.... :-P :lol: ;)


Celjan pač oops



še jih nekaj poznam :lol: pa začudeno še vsi z prvimi trubinami :lol:


Ja kdo bi si mislil da če zagret avto mal pritisneš se ne razpade kr tko :lol:
ti morš ahtat, ko furaš opla s fiatovim motorjem. Ubijalska kombinacija že ko u garaži laufa :twisted:


Ja generalke delam ob vsakem tankanju karoserijske dele zarad rje pa menjujem namesto da bi dotočil vitrex :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr jun 30, 2010 9:17 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Torej po tvojem mnenju je za lego pravilno dodajanje gasa v ovinku s primernimi obrati in sekanje slabše, kot da greš strogo po svojem pasu v (pre)visoki prestavi ali v leru :?:

Odvisno kaj misliš z lego. Občutek stabilnosti v avtu bo v vsakem primeru boljši, če boš sekal ovinek, se pravi če bo manj bočnih sil in siljenja avta iz ovinka.

Jaz drugače tudi pospešujem iz ovinka in delam isto kot ti (najbrš), obesil sem se samo na tisto plovbo, ki jo je bass omenjal, in pa na to, da je njemu težko držat linijo, ko je avto v ovinku v višji prestavi. Men osebno se to pač ne zdi neki posebnega in še od nikogar nisem slišal, da bi mu višja prestava predstavljala neko oviro ali napor pri držanju linije skozi ovinek.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jun 30, 2010 9:44 pm

W|zz je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Torej po tvojem mnenju je za lego pravilno dodajanje gasa v ovinku s primernimi obrati in sekanje slabše, kot da greš strogo po svojem pasu v (pre)visoki prestavi ali v leru :?:

Odvisno kaj misliš z lego. Občutek stabilnosti v avtu bo v vsakem primeru boljši, če boš sekal ovinek, se pravi če bo manj bočnih sil in siljenja avta iz ovinka.

Jaz drugače tudi pospešujem iz ovinka in delam isto kot ti (najbrš), obesil sem se samo na tisto plovbo, ki jo je bass omenjal, in pa na to, da je njemu težko držat linijo, ko je avto v ovinku v višji prestavi. Men osebno se to pač ne zdi neki posebnega in še od nikogar nisem slišal, da bi mu višja prestava predstavljala neko oviro ali napor pri držanju linije skozi ovinek.


Razumeti te je bilo precej drugače! :D Višja prestava ali ler predstavljata "oviro", če pripelješ malo bolj živahno v ovinek, potem pač dobiš efekt "jadrnice", ker začne avto konretno rinit ven iz ovinka(manj športno je podvozje, bolj izrazito je to). Za primerjavo bi lahko z nižjo prestavo in dodajanjem gasa ovinek izpeljal čisto tekoče z isto ali celo višjo hitrostjo. Seveda če greš pa dovolj počasi, ni problem niti z nizkimi obrati izvozit...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jun 30, 2010 9:49 pm

speedfreak je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
jay je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:a pol sm js cudn k dizla saltam tud na 4000 obratih?

to smo že ugotovli.... :-P :lol: ;)


Celjan pač oops



še jih nekaj poznam :lol: pa začudeno še vsi z prvimi trubinami :lol:


Ja kdo bi si mislil da če zagret avto mal pritisneš se ne razpade kr tko :lol:
ti morš ahtat, ko furaš opla s fiatovim motorjem. Ubijalska kombinacija že ko u garaži laufa :twisted:


Ja generalke delam ob vsakem tankanju karoserijske dele zarad rje pa menjujem namesto da bi dotočil vitrex :lol:


Ne se hecat, pri (novi) Fronteri je do prezgodnje smrti zaradi odpovedi oljne pumpe bilo res tako! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
AVX
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1523
Pridružen: Sr mar 29, 2006 2:42 pm
Kraj: V Avtu

Napisal/-a AVX Sr jun 30, 2010 10:41 pm

No ja eni se norčujete iz takih stvari, določeni ljudje pač ne vedo. Tut naš fotr, ko se je prvič usedu u dizla, je mislu da je to tk kot benciner, pa ga je tišo do blokade. Ah j*** ga. Tut taki morjo bit.
Ford Mondeo ST TDCI,... soon on show =)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jun 30, 2010 10:52 pm

in kaj smo dognali?nj en strne povzetek vseh teh strani.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Sr jun 30, 2010 11:33 pm

abbe je napisal/-a:in kaj smo dognali?nj en strne povzetek vseh teh strani.


Sam res. :lol:

Človek upraša kako vozit dizla, in se razvije huda debata o fizikalijah vožnje avta skozi ovinke. :)
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če jul 01, 2010 12:06 am

sonic je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Neogretega ni dobro niti v prenizkih obratih držat, šaltanje pri 2500 in tudi nekoliko več je še vedno čisto normalno za ogrevanje, seveda če ne stiskaš gasa do konca...
2500 je odločno preveč. Pri neki normalni (a še vedno dinamični vožnji) nikoli ne rabiš goniti na 2500 obratov...

Še enkrat: dizla se šalta med 1500 in 2000 obrati (odvisno od avta do avta, to pač mora vsak sam poslušati in čutiti avto), vozi (stalna hitrost) se ga pa lahko komot okoli 1500 obratov, plus-minus.
Take cifre kot jih eni tukaj navajate, so še za bencinarje skoraj previsoke. Saj sem že omenil, da pri TSI motorju DSG prestavi navzgor pri manj kot 2000 obratih.

Na tem mestu bi bilo fajn slišati od koga, ki ima kombinacijo TDI+DSG, pri koliko obratih šalta DSG...

po mestu vozim po ravnem in ko vidim, da nebo pospeševanj, klančkov ali česa drugega 55km/h v 4. recimo na vpadnicah kjer je 60 omejitev pa vozim vedno 65km/h v 5. prestavi. definitivno se avto ne matra.

Amen.


kupiš si avtomatika in ti ta opravlja vso delo ( beri: misli in šalta namesto tebe)
S tem se pa tudi zelo strinjam :D


Pa se dizla pod štandgasom sploh da peljat v četrti? Kakšne dizle pa to imate, da takšno vožnjo sploh zdržijo? Vozim 1.9 tdi in 2.5 tdi, pa tega nobenemu od obeh ne privoščim, niti nista sposobna tega zvozit. Motor mora laufat gladko, ne pa v tretji pri 1500 obratov vibrirat.

Vozite 5.0 tdi, 4.2 tdi? Pa ne verjamem niti da je tega mogoče peljati normalno pri 1300 obratih.



.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jul 01, 2010 12:17 am

W|zz je napisal/-a:Jaz drugače tudi pospešujem iz ovinka in delam isto kot ti (najbrš), obesil sem se samo na tisto plovbo, ki jo je bass omenjal, in pa na to, da je njemu težko držat linijo, ko je avto v ovinku v višji prestavi. Men osebno se to pač ne zdi neki posebnega in še od nikogar nisem slišal, da bi mu višja prestava predstavljala neko oviro ali napor pri držanju linije skozi ovinek.


Potem si genij, kar je sicer malo verjetno glede na to da zanikaš sile fizike.
Razumem pa da si z DSGjem težko v previsoki prestavi (a.k.a "taksist"), glede na to da menja v osmih milisekundah dve nižje in se s prestavami pač ne obremenjuješ.

Kuzmič uči pritiskanje sklopke zgolj zato, ker se z odvajanjem od menjalnika izničijo sile na vozilo, ki bi ga sicer lahko na skrajni meji gripa še bolj vznemirile. Za vsakodnevno gladko vožnjo pa je cilj, da te sile delujejo tebi v prid, kar je z mrvim motorjem pri 1500rpm izredno težko doseči.

P.S.: Limuzina ima BTW malo boljšo smerno stabilnost kot hatchback, kar se pri vožnji v ovinek v leru ozr. previsoki prestavi za hitrost še toliko bolje izrazi v siljenju iz ovinka. Sigurno pa k večjim silam botrujejo tudi 265ke.
Zadnjič spremenil bass, dne Če jul 01, 2010 12:26 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: avion in 18 gostov