Energetik81 je napisal/-a:lej bass, mislim, da tuki govorimo o normalni vožnji po javnih cestah, s povprečnim voznikom, kjer se smatra, da greš v ovinek s prilagojeno hitrostjo in ga boš lahko odpeljal normalno v 2., 5. ali pa v leru.
Logično pa je, da so stvari pri dirkanju drugačne in da tam ne gledaš na porabo ampak izključno na to, da boš imel na koncu ovinka max navor na kolesih.
Dejmo no ločit ta 2 tipa vožnje.
Napačno misliš! Obstaja malo več tipov vožnje kot 100% racionalna(saj smo le živa bitja in ne stroji!) in dirkanje. Povprečen slovenski voznik pa tudi vozi vse prej kot racionalno in pametno, tako da dvomim, da je lahko nek primer "pravilne" vožnje.
Definiranje prilagojene hitrosti na ta način, da moraš bit z njo sposoben odpeljat ovinek z minimalnimi obrati ali celo v leru... ostajam brez besed Torej če se znajdeš pred preglednim ovinkom, moraš upočasnit toliko, da ga lahko zvoziš z minimalnimi obrati, čeprav bi lahko dal v nižjo in s srednjimi obrati in postopnim pospeševanjem šel skozi njega prav tako lepo, sicer je hitrost neprilagojena?
No zdaj vsaj vem zakaj je pri skoraj vsaki prometni nesreči razlog neprilagojena hitrost!