Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a MasTTer So avg 17, 2013 9:31 am

Pozdravljeni,

Bom še sam zastavil nekaj vprašanj, da se malo podučim glede avtoplina.

Imam predelano vozilo Megane 3 RS 2.0 z Zavoli S4 sistemom. Tu je direkten brizg če se ne motim?

Zanima me, če so lahko kakršne koli težave glede te predelave? Dosedaj ni bilo nobenih težav odkar se vozim že eno leto z predelavo.
Moti me pa to, da tlačni mazalni sistem recimo pri konstantni vožnji na AC (120-160km/h) porabi bistveno več tekočine (tudi do 2x več), kot pri vožnji na lokalnih cestah, posledično ne morem nastavit priporočene vrednosti porabe 1ml tekočine na 1l avtoplina. Lahko nastanejo večje težave, v primeru, da se dodaja premalo tekočine, glede na zmogljivost motorja?
Kaj priporočate pri vožnji v višjih obratih oz. športni vožnji, da se preklopi na bencin ali se lahko tudi na plin vozi v takem načinu z tem sistemom?
In še nazadnje me zanima glede odzivnostjo, ker opažam, kot da bi motor malce "premišljeval" ko na hitro stopim na plin. Tistih pol sekunde se ne zgodi nič in šele nato začne motor konkretno vlečt. In opazi se razlika med vožnjo na bencin ali plin, ko popustim plin. Na plin se mi zdi, kot da bi malce "zaostajalo" vseskupaj. Je to normalno?
Deluje pa motor res občutno tišje.
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a noj So avg 17, 2013 11:44 am

Pozdravljeni!

Mene pa zanima, kako je s predelavo na plin fordovih ecoboost motorjev? A je priporočljivo, ker sem slišal že iz nekaj ust, da tudi predelovalci na plin odsvetujejo predelavo določenih fordovih motorjev, sedaj pa ne vem a je kaj na tem?

Hvala, Jan
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a maniaxxx So avg 17, 2013 11:46 am

Ecoboost baje prenašajo plin zelo dobro, več naj povejo tisti, ki se res spoznajo.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a peroRS So avg 17, 2013 11:48 am

maniaxxx je napisal/-a:Ecoboost baje prenašajo plin zelo dobro, več naj povejo tisti, ki se res spoznajo.


Vsi motorji z direktnim vbrizgom se "dobro razumejo" z avtoplinom ;)
Je pa res, da so ti sistemi precej dražji napram navadnim.
 
ziga_h
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po jul 08, 2013 11:49 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a ziga_h Pe avg 23, 2013 12:12 pm

Odgovor noj:

Ecoboost motorje se lahko predela.
Ecoboost motorji so bolj primerni za predelavo kot navadni Fordovi motorji. So pa Fordovi motorji res bolj občutljivi kot večina drugih.
Prins ima plinski sistem za 1.0, 1.6 in 2.0 ecoboost.
Vendar nisem prepričan ali sploh ima še kdo (razen Prinsa) to možnost. Zaenkrat kolikor vem ne.
 
ziga_h
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po jul 08, 2013 11:49 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a ziga_h Pe avg 23, 2013 12:13 pm

Odgovor: MasTTer

V primeru, da vam sistem deluje brezhibno ne bo nobenih težav. Ta motor nima direktnega vbrizga.
To je enostavno preveriti z EOBD testerjem. Preveriti je potrebno delovanje motorja med vožnjo na bencin in vožnjo na plin.
V obeh primerih mora biti popolnoma enako. Ne sme namreč prihajati do prerevne zmesi gorivo-zrak.
Kar pa se tiče mazanja je zelo pomembno, da je pravilno. Premalo škodi ventilom, preveč pa lahko (ni pa nujno) škodi katalizatorju.
V vašem primeru je težava v tem, da imate verjetno turbo motor. Sistem za mazanje pa verjetno ni prilagojen temu. Morda bi jo lahko nastavili na nekakšno vmesno vrednost. Motorji so manj občuljivi pri nižjih obremenitvah in obratih.
Bolj kmot mazanje pa jih uničuje slaba zmes. Zato je zelo pomembno, da najprej preverite to.
Vendar kot tudi sami opažate so vozne lastnosti slabše kot na bencinu. To bi lahko nakazovalo na nepravilno nastavljen sistem.
V primeru, da zmes ni pravilna je potrebno nastavitev sistema popraviti. V nasprotnem je bolje, da se vozite na bencin (v območjih kjer zmes gorivo-zrak ni pravilna).

LP Žiga
 
nasrkaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So avg 24, 2013 7:59 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a nasrkaj So avg 24, 2013 8:34 pm

Pozdravljeni,
mene pa zanima ali lahko pričakujem kakšne probleme pri predelavi Opel Vectra 2.2 direct, Z22YH? Na forumih je mogoče zaslediti, da so problemi zaradi občutljivosti pri Oplovih motorjih.
Dobil sem ponudbo od Zavoli, kjer bi naj računal na 20% porabo bencina. Imeli bi naj posebej razvit software. Mogoče veste na kakšen način deluje mešanje? (konstantno ali na obrate)
Je bolj rizično predelati "direkt" motorje od "navadnih"?
Glede na vaš odgovor, sem zasledil, da je potrebno čistiti injektorje. Bo potrebno v primeru predelave tudi v mojem primeru in na koliko km se priporoča?
Hvala že v naprej za odgovor.
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a E=mc^2 So avg 24, 2013 9:33 pm

Pozdravljeni
Prosil bi za nasvet oz. kako informacijo o predelavah Subarujevih bokser motorjev novejših letnikov; v mislih imam motorja 2.0 16V s 160KM in 2.5 motor. Oba sta bila v italiji na voljo kot ''tovarniška'' predelava, čeprav ni bila ravno tovarniška...Menda pa ima eden od motorjev neke probleme z nastavljanjem ventilov...
Vnaprej hvala za odgovor
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a nebivedu So avg 24, 2013 9:51 pm

Motorji, ki so v FAST-u (Electronic Parts Catalogue EPC US/EU/JDM) označeni z 'LPG', bi naj imeli vgrajene plinu primerna ležišča ventilov.

Predlagam, da si probaš dobit ta katalog in boš zvedel vse kateri motorji od subaruja so priporočeni za LPG in katere odsvetujejo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
ziga_h
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po jul 08, 2013 11:49 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a ziga_h Po avg 26, 2013 10:04 am

Odgovor nasrkaj:

Ne vem kako natančno sedaj deluje Zavoli sistem (ali so ga že kaj spremenili ali dopolnili).
Vendar je še pred približno letom dni deloval tako, da je v prostem teku deloval na bencin. Pri okrog 1400 RPM je preklopil na plin in do okrog 3500 RPM deloval na plin, nato pa zopet preklopil na bencin. Ta avto je imel precej večjo porabo bencina kot 20% (40-50%).
Seveda pa je to pri takem sistemu odvisno tudi od režima voženj.
Kot rečeno kako deluje danes Zavoli sistem ne vem. Pozanimajte se pri njih ali deluje ves čas na plin ali le v določenem območju (obremenitve ali obratov). Pomemben podatek je tudi ali sistem kadar deluje na plin uporablja tudi bencin (torej meša oba skupaj).
Vsi (na svetu), ki predelajo motorje z direktnim vbizgom imajo (morajo imeti) poseben software za te motorje (ne le Zavoli).
Ali bo pri teh motorjih potrebno čiščenje bencinskih injektorjev se bo žal pokazalo šele čez čas. Pri nekaterih motorjih je ta težava prisotna, pri nekaterih ne. Zato vam sedaj tega ne moremo ne potrditi ne zanikati.
Glede možnih zapletov s predelavo vašega vozila na plin je najbolje, da se posvetujete s ponudnikom predelave.

LPŽ
 
ziga_h
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po jul 08, 2013 11:49 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a ziga_h Po avg 26, 2013 10:05 am

Odgovor E=mc^2

Pred časom so se res prodajali Subaruji na plin. Bili so predelani v Italiji, imeli pa so vgrajen sistem BRC.
Ta vozila pa niso imela vgrajenega sistema za mazanje ventilov.
Težave s Subaru motorji so podobne kot pri drugih bolj občutljivih motorjih.
Ventili morajo biti pregledani in po potrebi nastavljeni bolj pogosto kot na bencinu.
Najvažnejše pa je, da je vgrajena naprava dovolj zmogljiva in imate poleg tega vgrajeno tudi mazanje ventilov.
Dve zadevi sta namreč potrebni, da ne pride do težav:
1. pravilna zmes gorivo-zrak
2. dobro mazanje ventilov
Temu pa je treba dodati tudi redno in pravilno vzdrževan motor.
Če so vsi ti pogoji izpolnjeni, ne bi smelo priti do težav.

LPŽ
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a žuža Če avg 29, 2013 9:16 pm

Ford Fiesta 1.4
Zavoli sistem.

Zanima me še vaše mnenje :)

Veliko vozim po avtocestah (vsak dan), bistveno več kot po lokalnih. Vožnja pa 110-130kmh.
Kakšen je vaš nasvet glede mazanja (jlm olje)? Koliko ml na liter plina, oziroma koliko kapljic na minuto (ali sekund na kapljico)?

lp,
žuža
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a veqlargh Po sep 02, 2013 2:00 pm

Replika glede Zavoli sistema: v avtu ga imam vgrajenega dobro leto in avto deluje na plin od prvega preklopa (ko se dovolj ogreje motor, v teh časih slab km vožnje). Tako v prostem teku kot pri 5.5k obratih. V začetku Aprila sem dolil bencina na max in je trenutno v rezervoarju stanje še dobri 3/4 goriva (50L je MAX za bencin). Za referenco, če bo koga še zanimalo. Zelo zadovoljen s sistemom, nobenih izrednih izletov na servise, samo redni na 20k km.

@žuža: če povem kaj sem jaz storil. Avto smo na servisu spravili v obrate, na katerih vozim po AC in pogledal pretok maziva. Pri 4k obratih, kar je nekak max, do katerega dnevno grem je še vedno cca 1 kapljica na 10s. Malo hitreje no.
 
buggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Pe avg 17, 2007 5:44 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a buggy To sep 03, 2013 8:25 am

@veqlargh: ce ne poves koliko kilometrov delas na mesec (ali pa v tem casu) je informacija, da si aprila nalil polno in da imas septembra 3/4 tanka totalno brezvezna. Ce bi imel avto v garazi, bi imel pa celo isto goriva :D

nekako poleti je za racunati cca 0.5l/100km seveda spet odvisno koliko hitro preklopi na plin, kaksen motor imas (kubikazo) ter ali se takrat vozis v hrib ali pa se spuscas...vse od tega steje in stvar ni ravno za posplosevati ali pa podajati oceno brez ostalih informacij.

@zuza: imam elektronski sistem V-lube in za mojega je predvidena poraba maziva/hladila 1l/10.000km
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a veqlargh To sep 03, 2013 1:55 pm

Na dan nardim cca 120km, sem res izpustil v prvem postu ta podatek. oops S hladnim motorjem imam najprej slabih 100m vzpona, regionalke enih 10km, ostalo AC.
 
ziga_h
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po jul 08, 2013 11:49 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a ziga_h To sep 03, 2013 5:47 pm

Odgovor žuža:

Če vozite večinoma po avtocesti je bolje malenkost pojačati mazanje.
Ker nastavljate mazanje v prostem teku si nastavite, da bo kapljalo nekje 12-14 kapljic na minuto.
Oziroma 1 kapljica na 5 sekund.

Kljub temu pa lahko pride do okvare motorja, saj je Fordov motor zelo občutljiv, mehanski sistem pa ima "težave" pri večjih obremenitvah.
Ker pa nekaj kapljic na minuto več ne povzroča drugih težav je bolje več kot manj.
Seveda pa ne pretiravati.

Druga zelo pomembna stvar pri tem (kot vedno poudarjam) pa je zmes gorivo-zrak.
Preverite ali je dovolj bogata zmes pri vožnji ob večji obremenitvi na avtocesti.

LPŽ
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a Jerry007 To sep 03, 2013 6:00 pm

Imam megana let 2009 ter motro 1.4tce motor, ampak plin je prejšni lastnik ugradil. Zanima me ali ima ta motor direktni ubrizg goriva?
Jaz sem kupil ta avto rabljen, tako da nisem bil veliko seznanjen s samo predelavo na bencin. vem pa da sistem nima mazanja ventilo, ter monter plina je odgovoril da ni potrebe po dodatnem mazanju ventilov :?: :shock:
 
ziga_h
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po jul 08, 2013 11:49 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a ziga_h Če sep 05, 2013 7:31 am

Odgovor Jerry 00:

Težko je oceniti ali nek motor potrebuje mazanje ali ne.
To je odvisno od tega kako "trpežni" so ventili in sedeži ventilov.
Še posebej je to težava pri novih motorjih.
Večina list "občutljivih" motorjev se pripravlja na podlagi izkušenj s terena.
Kar pomeni, da se nanj vpiše motor, ki ima težave potem, ko se na več vozilih pokaže težava.
To pa pomeni, da za vozila, ki so relativno nova in za njimi še ni dovolj prevoženih plinskih kilometrov ni tega podatka.
Zato je v takšnih primerih boljša preventiva kot kurativa. Dodatno mazanje namreč ne škodi motorju ali drugemu delu vozila, če je dobro vgrajena in nastavljena.
Kar pa se tiče tipa vbrizga vam ne morem odgovoriti, ker imam premalo podatkov.
Lahko pa preverite tudi na internetu, najpomembnejši podatek pa je koda motorja.
Tudi na samem motorju je enostavno preveriti tip vbrizga.
Preverite na motorju ali ima injektorje v sesalnem kolektorju ali direktno v valjih. Če ima direktni vbrizg bo imel na motorju tudi visokotlačno črpalko.
Verjetno pa gre za turbo motor s klasičnim vbrizgom v sesalni kolektor.

LPŽ
 
Cene211
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe maj 24, 2013 9:48 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a Cene211 Pe sep 06, 2013 1:07 pm

Morda še vprašanje o vzdržljivosti plinskih sistemov. Saj vemo, vse stvari se s časom izrabijo. kakšna je torej življenjska doba plinskega sistema pri normalni uporabi in servisiranju?
 
ziga_h
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po jul 08, 2013 11:49 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost ŽIGA HABJAN

Napisal/-a ziga_h To sep 10, 2013 1:44 pm

Odgovoe Cene211:

Nemogoče je natančno odgovoriti na to vprašanje.
Kakšna je življenjska doba plinske naprave je odvisno predvsem od kvalitete proizvajalca.
Na to pa vpliva predvsem kvaliteta vgrajene naprave in njenih elementov, kvaliteta plina in seveda redno vzdrževanje.
Elementi naprave izpostavljeni okvaram so:
1. injektorji
2. uparjalnik
3. računalniška enota
4. multiventil (rezervoar)
Ostali elementi (npr. stikalo) se zelo redko pokvarijo.

LPŽ
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 111 gostov