ziga_h je napisal/-a:Odgovor žuža:
Če vozite večinoma po avtocesti je bolje malenkost pojačati mazanje.
Ker nastavljate mazanje v prostem teku si nastavite, da bo kapljalo nekje 12-14 kapljic na minuto.
Oziroma 1 kapljica na 5 sekund.
Kljub temu pa lahko pride do okvare motorja, saj je Fordov motor zelo občutljiv, mehanski sistem pa ima "težave" pri večjih obremenitvah.
Ker pa nekaj kapljic na minuto več ne povzroča drugih težav je bolje več kot manj.
Seveda pa ne pretiravati.
Druga zelo pomembna stvar pri tem (kot vedno poudarjam) pa je zmes gorivo-zrak.
Preverite ali je dovolj bogata zmes pri vožnji ob večji obremenitvi na avtocesti.
LPŽ
Polo10 je napisal/-a:Smo v sorodni temi že debatirali o tem, pa bi še vas vprašal. Kako je zakonsko urejeno glede rezervnega kolesa? V mojem avtomobilu je bila ob nakupu rezervna pnevmatika z dvigalko. Nekateri modeli enakega avtomobila je niso imeli oz. za rezervno kolo je bilo pri novem avtomobilu potrebno doplačilo. Sedaj imam vgrajen rezervoar na mestu rezervnega kolesa in rezervnega kolesa ne vozim več v avtomobilu. Ali sem v prekršku?
reno19_ je napisal/-a:...Podatki o avtu: Astra karavan 1,7 DTI 16V...
reno19_ je napisal/-a:...seveda sem bral že vseživo po forumih ipd....
Ne rini z glavo skozi zid z neko vgradnjo plina v dizla. Daj no. Avto ti pije +5l in ti bi rad dal +1200€ za vgradnjo da potem prišparaš +-3 dcl predevdeno v nafto. Vozi avto tak kot ga imaš. Daj ožje gume. Shujšaj v nogo in boš dosegel recimo nižjo porabo. To da v dizla plin počiš pa je res brez veze! Če pa res hočeš prišparati n vsak način ti bomo tukaj svetovali vgradno tega: http://www.magicfuelsaver.com/reno19_ je napisal/-a:eee....pismu..
Kaj sem mimo usekal?
Kaj to ni to?
http://www.plineks.si/novice/vgradnja-l ... zel-motor/
(pardon za reklamo, drugače ne vem)
Pod vseživo sem mislil bolj to koliko se prišpara in ne ali je moj dizel drugačen od tega iz linka...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 130 gostov