P&G deluje, ampak da porabo zbiješ še za tistih nekaj zadnjih možnih %. Bedast je le v primeru gneče ali strnjene kolone, kjer z neenakomerno vožnjo dela štalo. Po mestu pa P&G povroči, da si na semaforju pri speljevanju celo najhitrejši.odprti clio je napisal/-a:Zakaj sem to napisal? Nimam pojma... Ker se mi P&G že apriori zdi totalno bedast... Mogoče tudi zato, ker določeni mooooočno pretiravajo s cijazenjem in spravljajo vse v nevarnost...
J.McLane je napisal/-a:LaMike, n.m.v iz 580 m na 270 m, na razdalji 100 km ni zanemarljiva. Imaš mogoče tudi podatek v drugo smer?
Kaj pomeni to brez hipermiling tehnik? Že če si vozil v koloni (zavetrje), in nisi pretirano bremzal (predvidevanje v naprej), in nisi vozil 50 kmh v 3. presatavi si že naredil 80% možnega hypermilinga
Ne razumem pa nekaterih, ki v tej temi nagovarjate Hipermilerje kot neke primere, ki ste jih srečali na cesti, zakaj bi se Hypermiler vozil 80 kmh po klancu navzdol proti Postojni, v prostem teku avto doseže večjo hitrost. In zakaj bi ravno Hypermiler šel na AC prehitevati kamjon z 5 kmh višjo hitrostjo od njega? In zakaj bi ravno Hypermiler bil tisti, ki se vleče kot noč iz semaforja?
Res ne vidim nobene potrebe, da se smeti to temo, z nekimi primeri nekega dedka s klobukom, ki sploh ne ve kako deluje motor v njegovem vozilu, ki misli da je za nizko porabo potrebna zgolj in samo počasna vožnja s čim manj gasa.
J.McLane je napisal/-a:Ne razumem pa nekaterih, ki v tej temi nagovarjate Hipermilerje kot neke primere, ki ste jih srečali na cesti, zakaj bi se Hypermiler vozil 80 kmh po klancu navzdol proti Postojni, v prostem teku avto doseže večjo hitrost. In zakaj bi ravno Hypermiler šel na AC prehitevati kamjon z 5 kmh višjo hitrostjo od njega? In zakaj bi ravno Hypermiler bil tisti, ki se vleče kot noč iz semaforja?
lada2103 je napisal/-a:Hipermiling se splača. Pa če se imenuje tako ali pa enostavno defenzivna vožnja s spremljanjem prometa. V kolikor pa je nekomu težko zdržati za vozilom, ki pred rondojem, pred kolono, pred rdečim semaforjem....spusti gas prej, da mu ni treba zavirat, naj lepo prehiti in pred repom kolone na polno zavira. Itak se bo potem nekaj kilometrov lahko cijazil kot zaletavček na repu kolone z rednim prižiganjem rdečih lučk na zadku vozila.
Imel bo pa očutek,da je nekaj naredil. To pa že nekaj šteje .
On pač ni mečkač in take prehiti, da mu ne bodo najedali že pred naporno službo.
Povprečna poraba zadnjih 85 ur po bc ju je 3.5l/100 km, povprečna hitrost 53.4 km/h.
Povprečna poraba zadnjih 50000 km 3.7 l/100 km po stari metodi, brez BC.
odprti clio je napisal/-a:Torej da, dosti posmatram voznike okoli sebe. A se prilagajam prometu. Si upaš zase trditi isto?
Jerch_ je napisal/-a:čudno da te hypermilarje vidim vedno pred kamioni pri 86km/h. ampak vsako tele svoje vesele
mtl je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:čudno da te hypermilarje vidim vedno pred kamioni pri 86km/h. ampak vsako tele svoje vesele
Zanimivo mi je, da so kar vsi, ki se po AC vlečejo, naenkrat "prfuk....." hipermajlarji. Sploh tisti, ki se po klancu navzdol vlečejo.
No, bom take, ki to mislite razsvetlil: takšen zagotovo ni hipermajlar iz enega preprostega razloga: hipermajlar bi imel že par km pred klancem preračunano koliko centilitrov goriva bo prihranil s spustom po klancu dol in ti lahko tudi iz glave vrže centilitre, ki bi jih po nepotrebnem zapravil v krajši glide fazi zaradi vlečenja po klancu dol. Toliko v vednost.
Blinder je napisal/-a:Z dizlom se da celo približevat semaforju z rdečo/stopu tako, da se drži delno pritisnjeno sklopko, tako da se motor vrti glih z ~1000 rpm. Tako da takrat motor zavira minimalno ter še vedno ne uporablja goriva. Nekaj? energije se zraven zgubi na sklopki, ki drsi(zanemarljivo?).
joztom je napisal/-a:Tukaj nekaj ne štima. Če avta ne priganjaš, ampak le slediš z gasom, so eksplozije popolnoma kompletne, se nima kaj pacati. To je ena bolana fama, da je treba avto preganjat, da leti. Glede na zmogljivosti današnjih avtov in omejitve, so tako ali tako vsi fejst zapacani, kje vraga pa lahko pritisneš brez strahu.
~toMmy~ je napisal/-a:Saj sploh ni problem v tem, sam tudi varčujem, ko imam recimo viška časa, ampak določene porabe tukaj mi enostavno ne "klapajo" skupaj s kulturno vožnjo (do ostalih seveda) in bi se prav rad zapeljal za enim od takih in potem nadaljeval to debato...
odprti clio je napisal/-a:Ti že nisi pravi hajpermajler. Ta pravi ti bo odgovoril, da mu nisi vreden 0,21143 L/100 km porabe več
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov