yashica je napisal/-a:Prekmalu sprašuješ... Ta motor, ki je v up-u je serije EA211 in za te motorje je razvil ContiTech zobati jermen z nizkim trenjem, napenjalec pa njegov partner Schaeffler. Jermen je v prid nizkim stroškom vzdrževanja "for life", karkoli že to pomeni... slej ko prej ga bo potrebno menjat. Interval menjave je sigurno daljši kot 170.000 km. Če je enak kot v štirivaljniku 1,2 in 1,4 tsi potem je menjava na 250.000km.
Tudi vodna pumpa je na drugi strani, če že gre kaj narobe, da bo le manj škode in €. Izgleda, da so se pri vagu tokrat potrudili.
Jermen ni v oljni kopeli, ta je pri fordovem 1.0 ecoboost motorju. Tudi za tega so rekli, da jermen zdrži dobo motorja, se pravi "FOR LIFE" pa temu ni tako. Menjava je predvidena na 250.000km. Kako je z omejitvijo v letih pa ne vem točno.
Avto je vsekakor zanimiv mestni malček.
plinaš je napisal/-a:kaj pa če je ta "for life" mišljeno kot življenska doba motorja ? 250 000 km je za mestnega malčka kar nekih 20 let .. no vsaj tako kilometrino se v tujini predvideva za mali mestni avto ..nekje med 8000 in 13000 km na leto ...
plinaš je napisal/-a:kot mi je rekel frend ki je kupil novo fiesto 1.0 ecoboost naj bi bil kompleten motor za zamenjavo nekje med 1900 in 2300€ ... strošek dela za zamenjavo minimalen oz relativno zanemarljiv proti strošku renojevega 15dci če moraš zamenjati črpalko , turbino in dize ...
trivaljni motorji 1.0 so - načeloma - bolj robustni kot štirivaljni .. a tudi manj kultivirani ... edini , ki je kar uspešno to delal je bil daihatsu ... je pa dandanes to zastarela tehnologija ...
blaz2013 je napisal/-a: A je res da jih delajo v tovarni na českem tam kjer delajo tudi citigo?
Blasphemer je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:kot mi je rekel frend ki je kupil novo fiesto 1.0 ecoboost naj bi bil kompleten motor za zamenjavo nekje med 1900 in 2300€ ... strošek dela za zamenjavo minimalen oz relativno zanemarljiv proti strošku renojevega 15dci če moraš zamenjati črpalko , turbino in dize ...
trivaljni motorji 1.0 so - načeloma - bolj robustni kot štirivaljni .. a tudi manj kultivirani ... edini , ki je kar uspešno to delal je bil daihatsu ... je pa dandanes to zastarela tehnologija ...
Kere nebuloze, tovarniško obnovljen motor ali pa nov motor ne bo nikdar cca. 2k €.
Primerjaš stroške popravila dizla z običnim turbo bencincem? In še več, primerjaš čist nov in nepreverjen motor z motorjem pr katerem se ve kaj gre lahko narobe?
Kaj če nobeden novi 1.0 ecotech ne bo naredu v povprečju 100k km?
Blasphemer je napisal/-a:Ubistvu je "EcoBoost" če smo natančni. Ecotec je opel
Blasphemer je napisal/-a:Ubistvu je "EcoBoost" če smo natančni. Ecotec je opel
Blinder je napisal/-a:Taki kao poznavalci a v resnici ne vejo niti pravilno napisat imena ecotec
plinaš je napisal/-a:
pa saj navsezadnje je vseeno kako napišeš ekotek .... itak ne bo zdržal ..
gasolinedream je napisal/-a:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-up-1-0-44kw-bluemotion-technology-move-up-berlin/189070849.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=355&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=11&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT
Tale je prilezel že relativno daleč..
Blasphemer je napisal/-a:Ok, šalo na stran... Je pa res da VW nikdar ni delal bencinarje, ki bi bli po kakovosti primerljivi z njihovimi dizli.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot], jure5j in 16 gostov