Tudi 10. rally Maribor je za nami in tudi tokrat smo videli ciljno rampo...
Avto je še vedno cel in brez praske, kar verjetno pomeni, da sem (pre)počasen
.
Kaj dosti sprememb se pred rallyem na avtomobilu tokrat ni delalo, čeprav... za vse tiste, ki so se do sedaj pritoževali nad glasnostjo (oziroma neslišnostjo
) mojega Clia, je pa tokrat bilo poskrbljeno
. No predvsem je bilo poskrbljeno zame in za "sanacijo" prejšnjega začasnega izpuha, ki je izgledal naravnost obupno, da mi ni več nerodno
.
No tako je do sedaj izgledal ta začasni izpuh
:
in zato sem sedaj z novim tako vesel
Seveda se je spet delalo na zadnji dan in po spletu naključij
.
Med sestavljanjem in vpasovanjem glušnika (oziroma hrupnika
):
Slučajno se je v vsej naglici našel tudi dirkalni katalizator (seveda s FIA homologacijo)
.
Končni izdelek je odličen (žal ni bilo časa fotkati). Izgled je čisto po mojem okusu in je res lepo narejen, od zunaj se ga pa sploh ne opazi (to mi je zelo všeč)
. Avto je pa ravno dovolj glasen, tako da se ljudje na brzincu sedaj celo umaknejo s ceste
.
Moram se pa zahvaliti sovozniku, da je sploh toliko gnjavil s tem izpuhom, potem Brešerju, Fabiani-ju za lonec in predvsem Ribiču za vse ostalo okoli izpuha... res najlepše hvala za pomoč
. Če bo kdo potreboval kak izpuh (ali pa turbino
) - res priporočam in rade volje posredujem kontakt
.
Če sem ravno pri zahvalah, se tudi tokrat spet zahvaljujem tudi vsem ostalim (Luku, Križanu, servisu Blatnik, župniku Mirku, pevskemu zboru, ki je med našim šraufanjem lepo pel nad nami na vajah
, Muhovicu, drejarju Nemevšku, Premrlu-MGM Racingu-u, AvtoUri-ju, Roku, aja pa moji, da me prenaša in pomaga financirati
, ter vsem ostalim).
Saj vem, da sem tečen s tem zahvaljevanjem, ampak ti ljudje mi res toliko pomagajo in brez njih dirkanja zame ne bi bilo.
No pa naj bo dovolj pisanja...
Takole smo se imeli v MB:
pred štartom HP Gačnik (skok), kjer sem sklenil, da ne bom skakal
:
No in seveda nisem skakal
:
Drugače to skakanje niti ni tako hudo kot pristajanje na tistih grbinah
.
Pa še video naše ekipe
Rally Maribor 2012- HP4 in HP6- Gačnik (SKOK IN OVINKA, KI SLEDITA) (možnost FullHD je malo lepša), za tiste, ki se jim ne da pogledati celega posnetka
Schkorc-Škapin @10:24min in še enkrat isti video
drugi krog @11:50minTole pa je posnetek čisto prvega skoka
Rally Maribor 2012 - pure sound + bonus @13:21min, avtor: WebbX77, ki me je malo presenetil (sem bil prepričan, da nisem toliko hiter, da bi poletel
). Sledil je drugi krog, videl sem, da vozim za nekom. Ko sem se bližal skoku, pa se mi je zdelo malo čudno, da ljudje gledajo v drugo stran in skačejo proti cesti.
Tam je namreč sledilo tole
izlet Fabie na skoku @13:54min . Je pa kar grozno, ko v bistvu veš, da se je nekaj naredilo pred tabo in pelješ po cesti kjer ne vidiš ničesar, za povrhu vsega pa veš da boš v zraku, ko boš videl kaj te čaka (recimo avto sredi ceste)... No sem upal na najboljše.
En video iz makedama
Rally Maribor 2012 HP1 Meljski hrib 1 @11:33min, avtor: mdrally3006.
Pa še nekaj malega Clia in navijanja od kolegov, ki sta žal odstopila na zadnji HP
10. rally Maribor 2012 @0:26s, avtor: komiknm, ter na istem videu še
malo na 14:07minNo pa še malo fotk:
Avtor večine fotk (tistih na katerih je "podpisan"): Žiga Šparemblek - ŽiŽa:
photoziga.blogspot.com (na blogu najdete tudi ostale fotke iz rallya
)
BTW Hvala za fotkanje
.
Pa tale akcijska mi je tudi všeč
Se vsaj vidi, da je še ostalo nekaj malega poguma
(BTW na levi je graben v katerega je letelo nekaj avtomobilov).
Kar se tiče samega rallya je bilo super. Stvar ki mi je bila všeč (pač za malo spremembe) je bilo to, da je vse bilo na istem mestu. Torej verifikacija, boksi, štart, cilj, oglasna deska, parc ferme,..., tako si lahko bil precej časa z ekipo v boksih.
Sami brzinci so pa kar zahtevni in je treba kar paziti, da ne narediš napake. Vožnja bi lahko bila malo boljša, sploh na prvem brzincu kjer sva v kombinaciji s slabo izbiro gum izgubila več kot 35s, v primerjavi z drugo ponovitvijo te HP. Na ostalih preizkušnjah sva bila povsem solidna in sva se vrtela v povprečju okoli 15. mesta v svojem razredu in okoli 28. mesta skupno. Na koncu sva bila v svoji diviziji 13. (na štartu je bilo 27 posadk v div.1) in skupno 25. (štartalo nas je 44).
Aja pa bilo je vroče in še malo "vročejše", tako da smo bili po koncu dneva res kuhani. Zato verjetno nisem bil edini navdušen nad tem, da nam na koncu ni bilo potrebno na avtomobile čakati par ur
?
LP, Primož