@mihaing: če imam svoje podjetje, še ne pomeni, da moram poznati zakone o vožnji avta z US-tablicami po SLO.
Preberi si še enkrat 26 člen 5 odstavek: nobene omejitve nahajanja ni.
Govoril s kolegom, ki sedaj živi v USA, pravi da tudi USA zavarovalnice nudijo zavarovanja, ki veljajo v EU, ker gre za sodelovanje z EU zavarovalnicami (večinoma z Allianz in HUK Coburg).
Njegov kolega je imel tako v Avstriji Suburban-a za 2.200 EUR fulkasko/leto, kar je čisto ok - jaz sem plačeval isto za moj S 500 4matic Lang.
S tem da je imel kolegov Suburban 360 PS, moj Mercedes pa 435 PS, kar pomeni, da je on plačal le rahlo več zato ker je iz USA.
Tako da tvoja teza o 5-6 k za zavarovanje NE drži.
NE drži tudi tvoja teza o 70 % dodatne cene. Od kje si to dobil mi tudi ni jasno.
Charger Hellcat je v USA slabih 65.000 EUR, v Nemčiji pa 82.000 EUR že pri dealerju (ki mora od mene še zaslužiti, tako da če bi ga sam uvozil bi bil avto tam 77-78), in od 65.000 EUR do 78.000 EUR pa ni 70 % več :
In v tem je že vključeno vse: carina, kontejner, davek, taksa ter predelava.
Avtov iz USA sem kar nekaj že uvozil in vem tako postopke, kot tudi cene, nisem pa nikoli imel opravka z uvažanjem avtomobilov iz USA ki so v USA registrirani. Bom videl...dejstvo je, da v Nemčiji itak dobim 19 % mwst. od avta nazaj in pridem tako že na skoraj isto ceno, kot je avto v USA oz. na isto (če zraven prištejem še pot avta iz USA do SLO), stvar v USA mi je zanimiva edino pod pogojem, da sem tudi tam oproščen davka - potem bi se mi pa v USA definitivno konkretno splačalo. Bom videl...
Zaenkrat hvala za nasvete.