Napisal/-a S771 So feb 19, 2022 3:10 pm
Pozdravljeni,
Prejšnji teden v nedeljo sem se normalno peljal in prišel do zastoja zaradi zaprte zapornice. Normalno sem se ustavil, nekaj sekund za tem pa se je v moj avto zaletela gospa, ki ni bila pozorna na cesto.
Gospa je vztrajala da se kliče policijo, kar sem tudi naredil in so kasneje tudi prišli. Napihal 0,0, gospa pa 0,14.
Poklical sem avtovelko moje zavarovalnice (Sava), da so avto odpeljali na uradni servis Hyundai.
V četrtek pa sem dobil klic da je škode na avtu za cca 8000€, in se Triglav (zavarovalnica od gospe ki je povzorčila škodo) bolj nagiba proti totalki.
Avto je Hyundai i20 letnik 2018 in se podobeni prodajajo za cca 11'000 - 12'000. Na uradnem servisu sem dobil informacijo da je eurotaxa za moje vozilo cca 8000€, oni pa odkupujejo takšna vozila za največ 9000€.
Torej lahko glede na popravilo ki stane 8000€, pričakujem da mi bo triglav ponudil 8000€ in vzel moj avto? Jaz si sicer želim avto popraviti, saj ne želim menjati. Po informacijah serviserja, je poškodovana zadnja prema, levo platišče, guma, vrata prtlažnika, celoten odbijač, neke stene ... je to res škode za 8000€, ali želi servis sami iztržit čim več denarja za popravilo avta?
Pa še vprašanje kako je glede nadomestnega vozila. Prve tri dni mi je pripadal glede na mojo zavarovalno polico, sedaj sem pa brez vsega. Servis trdi da oni ne morajo nič, dokler ne dobijo uradnega odgovora od Triglava, kaj mi ponudijo za tole nesrečo. Triglav zavarovalnica mi pa tudi ne želi dati nadomestnega vozila ... je to zakonsko pravilno? Meni se zdi da bi moral triglav v tem primeru kriti stroške nadomestnega vozila, dokler se moj ne popravi oziroma do nakupa novega.
Zanima me tudi, kakšen znesek lahko pričakujem od zavarovalnice v kolikor bi želel svoj avto obdržati in popraviti sam, oziroma na nekem neuradnem servisu ki ne bo računal 8000€ za takšno popravilo.