boštjan_01 je napisal/-a:Tudi sam sem iskal zelo podobno, zanesljivost in vzdrževanje na prvem msetu.
Zelo hitro sem izločil Italjane, Francoze, Špance, Korejce. V najožjem izboru so ostali VW group, BMW, Toyota, Mazda. Potem sem samo spremljal oglase med 4 avtomobili. Na koncu sem vzel Škodo. In prej sem jo že imel.
Duster se dobro obnese na tersnkih testih, vendar spada pod Renault in dvomim v zanesljivost.
Vitara mi tudi dobro deluje, vendar prešvoh motorji za mene.
Išči v rubriki viewforum.php?f=35
boštjan_01 je napisal/-a:Na hitro sem preveril podatke motorja
Sedaj imaš Forda 1,6 TDCI, 115KM in 270Nm navora
Dacia ima 1,5 DCI, 110KM in 240Nm navora
Šel boš na manj, kot imaš sedaj. Pri 4x4 pogonih brez reduktorja je navor izredno pomemben, v primerjavi z klasičnim 4x2.
MadIggy je napisal/-a:Če boš gledal RAV4 mora bit stari 2.0 116km diesel, ki je neuničljiv. Kolega naredi z njem 40k na leto, od tega vsaj 15k s prikolico. Ta generacija ima še stalni 4×4 pogon in ne on-demand kot praktično vsi novejši SUVi. Poleg tega so bile začetne serije novejših 124km in 150km motorjev precej problematične in bi se jim osebno izogibal.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ota%20RAV4
Firediver je napisal/-a:Sicer je premalo podatkov, ampak predpostavljam, da ima sedaj dvokolesni pogon (pa zvozi z njim vse), išče pa štirikolesno gnanega in višjega. Za tak namen uporabe, kot ga ima, bo z Dusterjem šel na boljše.
Lahko pa vzame kaj drugega močnejšega. Ampak potem izpade pri porabi in poceni vzdrževanju.
Firediver je napisal/-a:Sicer je premalo podatkov, ampak predpostavljam, da ima sedaj dvokolesni pogon (pa zvozi z njim vse), išče pa štirikolesno gnanega in višjega.
boštjan_01 je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Sicer je premalo podatkov, ampak predpostavljam, da ima sedaj dvokolesni pogon (pa zvozi z njim vse), išče pa štirikolesno gnanega in višjega.
Ravno tukaj je hakelc. Dvopogonec zgubi oprijem in se zavrti v prazno. 4x4 ima precej večji orpijem z podlago in ne skoplje tako hitro, lako da bo prej crknil motor. To so zelo velike obremenitve za motor, menjalnik in skopko, brez reduktorja.
Fizikalne zakonitosti govorijo po svoje in jih ne moreš prelisičit. Imam praktične izkušenje z ravno takšnimi pogoji. Zelo dobro vem kakšna je razlika 4x4 in kaj naredi prikolica. In če še pretiravaš z širokimi gumami, avto je pravi magnet za mehanike.
Ne vemo kakšne so te gozdne poti.
Subarujevi dizli so problem z ležaji. Če boš moral delat generalko, te bodo ta drva drago stala.
Kia in Hyudai imata prešvoh podvozje. Pokanje vzmeti in rok? (sem že pozabil)
Tiguan je že res luksuz za v gozd.
Toyota je med boljšimi v tej skupini, vendar so tudi servisi najdražji
Poraba je pri teh avtih zelo podobna. Raje se osredotoči na druge lastnosti.
limas je napisal/-a:Subaru XV, 2.0 bencin, boxer. AWD.
Zanesljiv avto, ki se pelje lepo po vseh površinah.
Cene so od 10.000-11.000 naprej.
iamthat je napisal/-a:2.0 benzin ne pije dosti?
Ali se morim ? (motim)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov