_B3yBo_ je napisal/-a:bol porazno je to da nekateri vrjamete takim testom ki jih delajo fabrike.
zanimivo vedno nihovi avti zmagajo....
snikerson je napisal/-a:kregate se lahko tule zdej še 14 dni, pomoje z nobenim pogonom nimaš kaj falit, če je le stalni AWD
W|zz je napisal/-a:Jst pa mislim, da ni vseeno kater 4x4 maš.
Recimo če imaš Audija.. greš nekam daleč v eno državo na smučanje al pa poleti na ene hribe in sredi brezpotja je en kolovoz v klanc gor in sred tega kolovoza so tm eni valjčki postavljeni sredi ceste.. Kaj boš potem? Ne moreš nič in maš uničene počitnice.
To ne bi vedel, ampak rešitev so sigurno runflat pnevmatike.lisko je napisal/-a:Nekaj okol teh pogonov....kako se tak pogon obnaša, ko imaš gumidefekt in namestiš rezervo , ki je manjša od ostalih treh? Je to sploh dovoljeno zarad stalnega 4 kolesnega pogona, ker po tem takem sistem misli , da manjše kolo vedno spodkopava...
keko1 je napisal/-a:Ko prebiram te komentarje in pregledujem razne video posnetke na temo 4 kolesni pogon sem prišel do zaključka, da BMWjev pogon xdrive premaguje svojo konkurenco v primeru,
ko ima avtomobil prednji ali zadnji par koles na valjih. V tem primeru je trenutno xdrive pogon res v prednosti pred ostalimi. To se da razložiti čisto preprosto s poznavanjem
nekaj stvari o različnih pogonih. Iz samega primera, če ga teoretično zastavimo izhaja, da če se hoče avto odpeljati z valjev, mora ves navor prenesti na kolesa, ki imajo oprijem.
In tu nastopi razlika med pogoni. Xdrive ima sposobnost s pomočjo elektronike ves navor prenesti na par koles, ki ima oprijem, saj lahko navor poljubno razporeja med prednjim in
zadnjim parom koles, to pomeni od 0% pa do 100%. Quattro pogon pri tem ni tako suveren, saj lahko navor med prednjimi in zadnjimi kolesi poljubno razporeja v območju med 20% in 80%.
V tem primeru 20% navora doda kolesom, ki so na valjih in 80% navora na kolesa ki imajo oprijem. Ker se valji vrtijo v prazno, je 20% navora dovolj, da ta kolesa vrti, tista ki imajo
oprijem pa mirujejo. Izkušeni voznik to pomanjkljivost z lahkoto zaobide z hkratnim pritiskom na zavoro in avto se odpelje z valjev.
V praksi se izkaže, da ta pomanjkljivost v vsakdanji vožnji nima vpliva, saj je to bolj kot ne teoretični problem.
Za povprečnega voznika je praktično vseeno kakšen 4 kolesni pogon bo izbral saj ne bo opazil bistvenih razlik.
Za profesionalne voznike ki vozijo v ekstremnih pogojih pa mislim da ne bo dileme, izbral bo mehanski pogon in eden izmed njih je quattro.
SamoK je napisal/-a:http://www.zurnal24.si/avtosvet/bmw-trdi-prehiteli-smo-quattro-189697/video
se nekaj za glodat..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov