Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
GOBA23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To maj 12, 2009 4:33 pm

Napisal/-a GOBA23 To maj 12, 2009 7:35 pm

sašo5 je napisal/-a:"stisni" malo svečko (0,5 recimo) boš potem videl "ka dogaja" (99% sem, da je nekaj z elektriko)


torej kaj priporočaš? ker se ne spoznam kej dost na mehaniko heh :P jst sm bolj PC člouk, hardware pa to ;) usi nasveti dobrodošli vč glav več ve :D
Live strong (;
 
GOBA23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To maj 12, 2009 4:33 pm

Napisal/-a GOBA23 To maj 12, 2009 7:36 pm

sebaveh je napisal/-a:Vedi da lahko magnet s tem uničiš, če ga mehansko obdeluješ. Pravzaprav ga lahko uničiš že, če ga segreješ čez Curijevo temperaturo. Ta je pa okoli 200 °C.
Opilke in luske rje lahko zato le z roko pobereš dol.


sej ga še nism zbrusil :D , sem pa kar sem lahko dosegel podrgnu z (bombažno krpo pa šraufncigerjem)


se opravičujem za 2jni post :oops:
Live strong (;
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 12, 2009 8:41 pm

Ko maš svečko veni jo priklop na kabel od svečke. Svečko daj na maso (ohišje motorja) in probaj kurblat. Svečka more dat kr močno iskro. Če iskre ni te jezi elektrika...če iskra je, je treba raziskovat naprej. Je 2 ali 4 takten motor? pri dvotaktnem motorju znajo jezit semeringi na glavni gredi.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To maj 12, 2009 9:01 pm

Je varianta kot sem jo imel jaz, ko je bilo vse OK. Pač svečka je dala iskro, bencin je prišel do svečke, spucal filter, ITD..... Ko sem pa kupil novo svečko in jo namontiral je kosilnica vžgala kot je treba
PS: Kje je tukaj bila logika tudi sam nevem :?
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
GOBA23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To maj 12, 2009 4:33 pm

Napisal/-a GOBA23 To maj 12, 2009 9:16 pm

lisko je napisal/-a:Ko maš svečko veni jo priklop na kabel od svečke. Svečko daj na maso (ohišje motorja) in probaj kurblat. Svečka more dat kr močno iskro. Če iskre ni te jezi elektrika...če iskra je, je treba raziskovat naprej. Je 2 ali 4 takten motor? pri dvotaktnem motorju znajo jezit semeringi na glavni gredi.....


am iskre nism vidu, sm pa občutu močan tok? torej svečka je bla lih na ohišju kosilnice, jaz sem imel nanjo naslonjeno nogo, in sem kurblež potegnu in ugani kaj? streslo me ko zajca xD tko da nvem a to vela? kr iskro bo pa stestiral takoj ko bom lahko

mašina pa je 2 taktna =D

lahko razložiš semering? :oops: ker sm zelen heh :P

lp
Live strong (;
 
GOBA23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To maj 12, 2009 4:33 pm

Napisal/-a GOBA23 To maj 12, 2009 9:32 pm

lenivec je napisal/-a:
lisko je napisal/-a: Je 2 ali 4 takten motor?

kosilnica letnik 87 kaj misliš :D

drugače pa ja tak kot je bilo napisano svečko an ohišje in če je ok iskra išči dalje. za začetek pa proaj še malo benza direkt v cilinder vlit (skozi lukno od svečke) in probaj zalaufat.
sm stestiru, in iskra je in ne sam ena ko potegns se kr iskri :P hehe bom probu direkt u cilinder ampak ju3 ker nimam primernega placa pa osvetlitve trenutno :$, in kaj bo če dam direkt notr? a to bo sam slisalo se da je hotlo zakurblat ali?
Live strong (;
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 12, 2009 10:22 pm

GOBA23 je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:
lisko je napisal/-a: Je 2 ali 4 takten motor?

kosilnica letnik 87 kaj misliš :D

drugače pa ja tak kot je bilo napisano svečko an ohišje in če je ok iskra išči dalje. za začetek pa proaj še malo benza direkt v cilinder vlit (skozi lukno od svečke) in probaj zalaufat.
sm stestiru, in iskra je in ne sam ena ko potegns se kr iskri :P hehe bom probu direkt u cilinder ampak ju3 ker nimam primernega placa pa osvetlitve trenutno :$, in kaj bo če dam direkt notr? a to bo sam slisalo se da je hotlo zakurblat ali?

Pa ne direkt v svečko kaj ste smešni......malo bencina probaj vlit v sam frgazer. Takoj za tem pa zakurblaj.....če bo hotu vžgat pol je neki na frgazerju......če ne bo imaš problem dalje....
Kompresijo takoj vidiš če ima.....če se ti upira z določeno silo med tem ko vrtiš (vlečeš vrvico za vžig) par čutiš delovni takt.....pol bi načeloma motor moral imet dovolj kompresije. Problem pri 2 taktnih motorjih so semeringi na glavni gredi. To so gumi tesnila katera skrbijo da bat v svoji poti navzgor ustvarja zadosten vakum, kateri vleče mešanico goriva in zraka. Ko bat potuje navzdol pa to mešanico preko kanalov poriva v zgornji del bata kjer se v nasljednjem taktu vžge.

Proabj dat prst še ne frgazer med tem ko kurblaš.....takoj boš občuto ali vleče močno ali bolj švoh....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
GOBA23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To maj 12, 2009 4:33 pm

Napisal/-a GOBA23 To maj 12, 2009 10:38 pm

lisko je napisal/-a:
GOBA23 je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:
lisko je napisal/-a: Je 2 ali 4 takten motor?

kosilnica letnik 87 kaj misliš :D

drugače pa ja tak kot je bilo napisano svečko an ohišje in če je ok iskra išči dalje. za začetek pa proaj še malo benza direkt v cilinder vlit (skozi lukno od svečke) in probaj zalaufat.
sm stestiru, in iskra je in ne sam ena ko potegns se kr iskri :P hehe bom probu direkt u cilinder ampak ju3 ker nimam primernega placa pa osvetlitve trenutno :$, in kaj bo če dam direkt notr? a to bo sam slisalo se da je hotlo zakurblat ali?

Pa ne direkt v svečko kaj ste smešni......malo bencina probaj vlit v sam frgazer. Takoj za tem pa zakurblaj.....če bo hotu vžgat pol je neki na frgazerju......če ne bo imaš problem dalje....
Kompresijo takoj vidiš če ima.....če se ti upira z določeno silo med tem ko vrtiš (vlečeš vrvico za vžig) par čutiš delovni takt.....pol bi načeloma motor moral imet dovolj kompresije. Problem pri 2 taktnih motorjih so semeringi na glavni gredi. To so gumi tesnila katera skrbijo da bat v svoji poti navzgor ustvarja zadosten vakum, kateri vleče mešanico goriva in zraka. Ko bat potuje navzdol pa to mešanico preko kanalov poriva v zgornji del bata kjer se v nasljednjem taktu vžge.

Proabj dat prst še ne frgazer med tem ko kurblaš.....takoj boš občuto ali vleče močno ali bolj švoh....


a pol morm dat tud filter stran? da pridm sploh do fergazerja?
Live strong (;
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 12, 2009 11:05 pm

ja
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
GOBA23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To maj 12, 2009 4:33 pm

Napisal/-a GOBA23 To maj 12, 2009 11:08 pm

lisko je napisal/-a:ja


ok hvala, sporočim ju3 ko pridem iz šole :)
Live strong (;
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če maj 14, 2009 12:31 pm

Aaaahhhh.... 2-taktni tomos.To mam jest rad.

Praviš, da iskra je. Preveri dotok goriva do frgazerja. Lonček na frgazerju dol vzami, da prideš do plovčka. Odpi dotok goriva. Če začne bencin tečt po plovčku,potem dotok goriva v sam frgazer je. Če ga ni, razdri frgazer, in ga temeljito prečisti, prepihaj in sestavi skupaj.Nato preveri dotok goriva do plovčka. Če imaš dovolj mešanice v tanku in če imaš pokrovček na tanku ok ( na njem je luknjica,ki služi kot oddušek. Če je le ta zamašen, potem goriva ne bo do frgazerja).
p.s.: daj sliko frgazerja tu gor obesi,ker me zanima kakšen frgazer imaš gor, da ti lažje svetujem okoli njega.
p.s.: Če imaš frgazer z centrifugalnim dodajanjem vrtljajev, potem imaš na njem en vijak pred dizo (gledano iz zgornje strani). tisti vijak ne sme biti prišraufan do konca,ampak mora biti odtegnjen za približno obrat in pol.S tem vijakom se nastavlja zrak oz. mešanica zraka in goriva. Če je pritegnjen do konca, ti b mašino zalivalo, če je preveč odtegnjen, bo mešanica preredka.

Še glede iskre: Magneta nimaš kaj brusit. Magnet pusti pri miru. Preveri platine. Platine morajo biti pri gornji mrtvi točki odprte med 0,35mm - 0,45mm. Če so preveč odprte,potem imaš prezgodnji vžig. Če so odprte premalo, potem imaš pozen vžig. V nobenem primeru ne bo zalaufala, če je vžig prezgoden ali pa prepozen, iskro pa boš imel.
Obstaja varijanta, da ti tesnilo med cilindrom in blokom motorja ne tesni. Če ne tesni,potem bo treba tesnilo zamenjat. Obstaja varijanta, da ti spušča kompresijo med glavo in cilindrom. V originalu tam ni nobenega tesnila, ampak je glava oblikovana tako, da sama tesni.Poglej med cilnder in glavo,če je kaj mastno. Če je..potem ni tesnenja. Obstaja pa tudi varijanta, da so batni obročki popokani,polomljeni in si naredili ris po cilindru. V tem primeru,pa je treba zamenjat cilinder,bat,obročke tesnilo in poravnati glavo.

Toliko zaenkrat


LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
jazOO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če maj 14, 2009 2:28 pm

Re: Kosilnica problem pri vžigu

Napisal/-a jazOO Če maj 14, 2009 2:57 pm

GOBA23 je napisal/-a:No lepo pozdravljeni, sem nov na tem forumu pa upam da nism zgrešu temo hehe.

Moj problem je sledeč, namreč imam kosilnico Panonija k500 z Tomos Umo6 mašino iz leta 1987, ma 59.8cm2 , 1.3kw (1.7hp) , pa obrati 3500. Kosilnica mi noče in noče pognati, pa sem že prebiral temo na temu forumu o kosilnici ki je crkovala, spraševalč sem prijatelje za nasvete (sami motoristi heh) pa še vedno nisem prišel do rešitve.

Kaj sem že naredil:
+Spucal filter( če je to tist krogec k ma prepletene žice not oz nek u tem smislu na fargazarju)
+Spucal fergazer (z bencinom Super 95)
+Spucal sem dizo
+Zamenjal svečko
+Na pumpici preveril če mešanica pride v fargazar in pride
+Kompresija naj bi bila super (sem prislonu prst pri odprtini za sveččo in zaverglal, in naredi močen veter "tak je bil nasvet prijatelja ")
Kaj še nism naredu:
-Nisem uspel zbrusiti magneta kajti nemogoče je priti do njega, ker nimam takega ključa :/
-Nisem preveril elektrike

No po vsem tem kar sem pregledal sem tudi stestiral če elektrika deluje (torej če da sveča iskro in da strese tudi dokaj močno heh)

Učeraj ko sem probaval z staro svečko sem opazil da je bila tudi svečka malo mokra (zaliva svečko) , ampak ko sem danes probal z novo ni pa niti kaplice na njej, kot da ni niti malo bencina v batu usaj ni tko zgledalo da bi bilo, ampak na fergazerju ko pritisnem an pumpico priteče mešanica kar je znak da dovod deluje, probal sem tudi užigati na (mrzlo/hladno) probal sem z gasom in brez in nikakor mi je ne uspe ukrotiti.

Ali je možno da je magnet švoh oziroma da bi blo uredu da ga zbrusim? Na čem bi pridobil.
Kako naj preverim kaj bi še lahko bilo?

Vem da je nekoliko stara heh, sam bi zelo rad zrihtal to mašino ker bi mogoče kasneje uporabili za agregat, ali pa bi jo prodal (sem gledal cene so okoli 200€) glede na to da sem dobil kosilnico zastonj ne vidm ovire da je nebi poskusil popraviti.


hvala vsem za pomoč že v naprej!

LP


GOBA


Popravek: Probal sem tudi svečko vn dat, in zakurblat da bi vidu če bi metalo kej bencina ven pa ni nič?!! če vam to kej pomaga
ti rajs kup novo kosilnco pa bos meu majn dela znjo
:P :P :P brez zamere
 
jazOO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če maj 14, 2009 2:28 pm

Re: Kosilnica problem pri vžigu

Napisal/-a jazOO Če maj 14, 2009 2:59 pm

jazOO je napisal/-a:
GOBA23 je napisal/-a:No lepo pozdravljeni, sem nov na tem forumu pa upam da nism zgrešu temo hehe.

Moj problem je sledeč, namreč imam kosilnico Panonija k500 z Tomos Umo6 mašino iz leta 1987, ma 59.8cm2 , 1.3kw (1.7hp) , pa obrati 3500. Kosilnica mi noče in noče pognati, pa sem že prebiral temo na temu forumu o kosilnici ki je crkovala, spraševalč sem prijatelje za nasvete (sami motoristi heh) pa še vedno nisem prišel do rešitve.

Kaj sem že naredil:
+Spucal filter( če je to tist krogec k ma prepletene žice not oz nek u tem smislu na fargazarju)
+Spucal fergazer (z bencinom Super 95)
+Spucal sem dizo
+Zamenjal svečko
+Na pumpici preveril če mešanica pride v fargazar in pride
+Kompresija naj bi bila super (sem prislonu prst pri odprtini za sveččo in zaverglal, in naredi močen veter "tak je bil nasvet prijatelja ")
Kaj še nism naredu:
-Nisem uspel zbrusiti magneta kajti nemogoče je priti do njega, ker nimam takega ključa :/
-Nisem preveril elektrike

No po vsem tem kar sem pregledal sem tudi stestiral če elektrika deluje (torej če da sveča iskro in da strese tudi dokaj močno heh)

Učeraj ko sem probaval z staro svečko sem opazil da je bila tudi svečka malo mokra (zaliva svečko) , ampak ko sem danes probal z novo ni pa niti kaplice na njej, kot da ni niti malo bencina v batu usaj ni tko zgledalo da bi bilo, ampak na fergazerju ko pritisnem an pumpico priteče mešanica kar je znak da dovod deluje, probal sem tudi užigati na (mrzlo/hladno) probal sem z gasom in brez in nikakor mi je ne uspe ukrotiti.

Ali je možno da je magnet švoh oziroma da bi blo uredu da ga zbrusim? Na čem bi pridobil.
Kako naj preverim kaj bi še lahko bilo?

Vem da je nekoliko stara heh, sam bi zelo rad zrihtal to mašino ker bi mogoče kasneje uporabili za agregat, ali pa bi jo prodal (sem gledal cene so okoli 200€) glede na to da sem dobil kosilnico zastonj ne vidm ovire da je nebi poskusil popraviti.


hvala vsem za pomoč že v naprej!

LP


GOBA


Popravek: Probal sem tudi svečko vn dat, in zakurblat da bi vidu če bi metalo kej bencina ven pa ni nič?!! če vam to kej pomaga
ti rajs kup novo kosilnco pa bos meu majn dela znjo
:P :P :P brez zamere
sry za dvojni post ej nism vidu d je vredna tuk :P ...probi jo poprau...se definitivno splača
 
Uporabniški avatar
Badmike
Novinec
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To jan 30, 2007 7:59 pm
Kraj: Tu pa tam

Napisal/-a Badmike Če maj 14, 2009 8:28 pm

ti jo samo v grabo porini pol pa bo vse ok. ;)
Make my day
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe maj 15, 2009 10:36 am

Mam jst tako kosilnico. Letnik 81. Pomoje maš tiste drote za zaug mal narobe poštimane, tam ko zajla za obrate gor pride. Najprej pa probaj z novo svečko.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Napisal/-a UDO1 So avg 29, 2009 1:11 pm

Obujam staro temo, ker imam podoben problem.
Kosilnica B&S 375 sprint (4 taktna) - dela cca 1 minuto samo če naredim tole:
Če ga gurblaš s polnim gasom,pa če iskra je in je svečka mokra,spucaj svečko čist do suhega,pa prednj jo boš notr dal, parkrat potegn kurbl,da "sprazneš" cilinder (To počni ob čist zaprtem gasu).Pol pa svečko notr in dej gasa do polovice,pa probi užgat.

Ko crkne in če grem pogledat svečko je mokra, če jo obrišem in parkrat potegnem brez svečke, dam svečko nazaj spet užge in laufa cca 1 minuto.
Svečka je čisto nova, kot tudi olje in zračni filter (probal tudi brez filtra pa je isto).
Zdej verjetno je s fergazerjem kaj narobe oz. z tisto membrano? Kje to najdem? Na vrhu tanka?
 
Uporabniški avatar
Fizl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe nov 12, 2004 12:23 pm
Kraj: p206_RG_1.6_8v_L00

Re: Kosilnica crkuje

Napisal/-a Fizl Pe jul 08, 2011 9:17 am

Fantje imam Tomos umo6 kosilnico, tezko jo je vzgat, mors verglat kot i**** da zalaufa, to sumim da zalaufa zato ker po tolkem cajtu verglanja se ze malo ogreje in potem seveda deluje cisto normalno, edino ko dodas plin rabi iz nule dost cajta da pride na obrate, ampak drugace pa deluje brezproblema. Zdej nevem ali ima to veze slaba kompresija in da zacne delati sele ko je segret material ko se razteza al kaj? Svecka daje mislim da zadostno iskro, 0.5mm je elektroda razmakjena, svecka je crna in mastna, zato sem na frgazerju zraven vijaka dize odtegnil se sosednji vijak ki ima v ohisju fedr, to je vrjetno za zrak in je bil cist zategnjen, pa sem ga odtegnil za obrat in pol in se kosilnica malenkost hitreje odziva na dodajanje gasa, tko da svecka pomojem nebo vec crna in mastna.
Tudi v filtru se je skoz neka mesanica z oljem nabirala , mogoce zato ker je prevec zalivalo, ceprav umo8 motor ima napisano da ima oljni filter, da nalijes malo olja v filter, samo za mojo umo 6 pa tega ne pise v navodilih.

Sem presraufal kr nekaj tomosov, ampak sedaj se resnicno ne spomnim zakaj te motorji niso hotl mrzli startat.

V navodilih je napisano da ima motor kompresijsko razmerje 7.5:1, kaj to pomeni v barih, kajti s testerjem sem izmeril 4 bare ali 60psi. Mevem pa kaksna enota je 7.5?
 
Uporabniški avatar
Fizl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe nov 12, 2004 12:23 pm
Kraj: p206_RG_1.6_8v_L00

Re: Kosilnica problem pri vžigu

Napisal/-a Fizl Pe jul 08, 2011 11:39 am

Fantje imam Tomos umo6 kosilnico, tezko jo je vzgat, mors verglat kot i**** da zalaufa, to sumim da zalaufa zato ker po tolkem cajtu verglanja se ze malo ogreje in potem seveda deluje cisto normalno, edino ko dodas plin rabi iz nule dost cajta da pride na obrate, ampak drugace pa deluje brezproblema. Zdej nevem ali ima to veze slaba kompresija in da zacne delati sele ko je segret material ko se razteza al kaj? Svecka daje mislim da zadostno iskro, 0.5mm je elektroda razmakjena, svecka je crna in mastna, zato sem na frgazerju zraven vijaka dize odtegnil se sosednji vijak ki ima v ohisju fedr, to je vrjetno za zrak in je bil cist zategnjen, pa sem ga odtegnil za obrat in pol in se kosilnica malenkost hitreje odziva na dodajanje gasa, tko da svecka pomojem nebo vec crna in mastna.
Tudi v filtru se je skoz neka mesanica z oljem nabirala , mogoce zato ker je prevec zalivalo, ceprav umo8 motor ima napisano da ima oljni filter, da nalijes malo olja v filter, samo za mojo umo 6 pa tega ne pise v navodilih.

Sem presraufal kr nekaj tomosov, ampak sedaj se resnicno ne spomnim zakaj te motorji niso hotl mrzli startat.

V navodilih je napisano da ima motor kompresijsko razmerje 7.5:1, kaj to pomeni v barih, kajti s testerjem sem izmeril 4 bare ali 60psi. Mevem pa kaksna enota je 7.5?
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

Re: Kosilnica problem pri vžigu

Napisal/-a PogachnyK Pe jul 08, 2011 1:48 pm

Moja metoda pri vseh tomosih je bla vedno enaka

Svečko sem uzel dol, jo namočil v bencin, je zadeva užgala in je delala cca 2 sekundi, sem sklepal da je nekaj na fergazarju, če pa ni vžgal pa sem sklepal da je nekaj na iskri.

Tako da sprobaj to, Drugače pa pri tvojem opisu sumum zapacano dizo
Slika
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov